Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2017
    Skąd
    krakow
    Postów
    6
    Auto
    fiat croma 2.2 16v
    Rocznik
    2006

    Przy odpalaniu komunikat o przegrzaniu silnika

    Witam.
    Prosze was o pomoc z moja croma 2.2 147KM 2005.
    Gdy temperatury spadaja do okolo 2C albo jest mroz to podczas odpalania wywala mi komunikat o przegrzaniu silnika, wskazowka temperatury tez idzie na maxa i po kilku sekundach wraca z powrotem.
    O ile mroz nie jest duzy auto odpali i jedzie normalnie ale juz przy wiekszym mrozie nie ma szans zeby zapalil.
    Akumulator nie ma spadkow a jak kolega podpia sie kablami to rozrusznik kreci jak trzeba a i tak nie zapali.
    Pomozcie bo ja juz nie wiem czego szukac.
    Dzieki.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Mimo wszystko sprawdz na nowym akumulatorze.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2017
    Skąd
    krakow
    Postów
    6
    Auto
    fiat croma 2.2 16v
    Rocznik
    2006
    sprawdze ale jak to nie pomoze?

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Z tego co wiem zasze pomaga.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał krebson Zobacz post
    sprawdze ale jak to nie pomoze?
    Jak nie pomoże to olej to. Nie pierwszy i nie ostatni jesteś z tym komunikatem. U mnie też potrafi raz czy dwa razy na miesiąc się pokazać. Jest gdzieś na forum temat o tym. Niektórzy już powymieniali akumulatory, czujniki, a nawet termostaty i też nic nie dało prócz tego, że kasę wydali. W Alfach też mają ten komunikat.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2017
    Skąd
    krakow
    Postów
    6
    Auto
    fiat croma 2.2 16v
    Rocznik
    2006
    To ogolnie jest chyba bolaczka fiata bo kolega ma to samo w grande punto.Gdzies czytalem ze nie ktorzy maja to samo ale jak samochod stoi w sloncu co nie wskazywalo by na akumulator...

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    U mnie w Nuova Bravo jest pik temperatury przy odpalaniu do 1200 stopni celsjusza. Przy czym jest to widoczne tylko za posrednictwem OBD2. Zaden blad sie nie pokazuje. Generalnie nie mam problemu z odpaleniem ale zawsze czekam az pogasna wszystkie kontrolki latem. Zima swiece grzeja- i tak trzeba czekac. Zdarzyl sie pare razy problem z odpaleniem gdy temp cieczy chlodzacej byla w okolicy 20-30 stopni celsjusza i swiece nie podgrzewaly jak na zimnym. Przy czym na zewnatrz kolo 0. Moze jakas ingerencja w soft poprawilby sytuacje, ja w sumie sie tym nie przejmuje.

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2017
    Skąd
    krakow
    Postów
    6
    Auto
    fiat croma 2.2 16v
    Rocznik
    2006
    No tak ale nie wiem czy jest jakas zdecydowana roznica pomiedzy dislem a benzyna.Ja tez czekam az kontrolki pogasna ale sytuacja sie nie zmienia.Teraz laduje akumulator na fula i ciekawy jestem czy bedzie jakas roznica tzn czy wskazowka znowu wyskoczy na maksa.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2017
    Skąd
    Darłowo
    Wiek
    31
    Postów
    26
    Auto
    Croma 1.9 Jtd 150
    Rocznik
    2005
    Raczej chwilowy spadek napięcia, na mrozach często to miałem, a akumulator nowy. W francach, które miałem też się cuda działy na mrozie, więc nie przejmuj się tym.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2009
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    127
    Auto
    Croma 1,9 JTD-M, była Marea 1,9 JTD
    Rocznik
    2006 manual
    U mnie również to obserwuję. Ale znalazłem w tym prawidłowość- jak wyskakują różne błędy przy rozruchu podpinam auto pod prostownik i na drugi dzień jest wszystko ok.
    Nie wiem na jakich trasach ty jeździsz, ja do pracy 15km i 15 z powrotem. Tak więc dwa zimne rozruchy dziennie, jazda (10-15mnut) że ledwie zdąży się nagrzać silnik. Tak krótkie jazdy na pewno nie zapewnią by ładowanie podczas jazdy uzupełniło to co z akumulatora wyciągnął rozrusznik.
    Jak u ciebie jest podobnie, to zwróć na to uwagę.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2017
    Skąd
    krakow
    Postów
    6
    Auto
    fiat croma 2.2 16v
    Rocznik
    2006
    No wlasnie ja tez do pracy mam jeszcze mniej bo 10km w jedna i 10km z powrotem.Ale faktycznie , nawaldowalem aku na fula i odpalil bez zadnego bledu.


 

Podobne tematy

  1. Trzęsienie przy odpalaniu
    Napisany przez kasztan na forum Croma
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 26-11-2019, 17:38
  2. zgrzyt przy odpalaniu silnika fiat uno 0.9 2000
    Napisany przez pawelosek na forum Uno
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 15-05-2014, 14:20
  3. Stukanie przy odpalaniu
    Napisany przez kon-ryn na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-10-2012, 18:27
  4. [osprzęt silnika] szaprie przy odpalaniu i ruszaniu
    Napisany przez kami667 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-06-2010, 20:50
  5. dymienie przy odpalaniu w 2.4td
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-05-2010, 21:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl