Witamy na Fiat Klub Polska
-
Klubowicz

Napisał
aras1978
u mnie na biegu jałowym na 1 wtrysku wskazywalo też ''0'',ale po dodaniu gazu wskakiwało na powiedział bym lekki minus -0.2 -0.8 ,po odjęciu gazu ''0''.
przegazuj motor może i zobacz...
Próbowałem, bez zmian. Robiłem też test podczas jazdy, przyśpieszając ostrzej i delikatniej. Też nic, zero pozostaje bez zmian. Dziwny przypadek :/
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
No dość dziwny, a pokazuje ci dawki paliwa na pierwszym wtryskiwaczu?
-
Klubowicz

Napisał
Python28
No dość dziwny, a pokazuje ci dawki paliwa na pierwszym wtryskiwaczu?
Hmm nie znalazłem takiej opcji w MES. Mogę sprawdzić korekty, kody, ilość paliwa całkowitą i oczekiwaną (pokrywa się).
Jest też sprawdzenie dawek pilotowych itd, ale tu nie mam rozróżnienia, na który wtrysk. Czegoś nie zauważyłem?
-
Klubowicz
A jakie parametry masz w polach dawka paliwa pilot, pre, main, after post? Prawdo podobnie w post albo nie masz nic albo nie masz tego parametru.
-
Nowy klubowicz
-
Klubowicz

Napisał
Python28
A jakie parametry masz w polach dawka paliwa pilot, pre, main, after post? Prawdo podobnie w post albo nie masz nic albo nie masz tego parametru.
Pilot 0.000
Pre 1.203
Pozostałych nie czytałem, sprawdzę przy najbliższej okazji.

Napisał
aras1978
Zobacz temat - [EXX] Wtryski, korekcje, dawka paliwa
zobacz na to może coś może..
Przeczytałem. Na ten temat nic nie znalazłem. Oprócz tego, że ktoś ma podobny przypadek z cylindrem 4 i też pozostał bez odpowiedzi.
-
Klubowicz
Czyli na pierwszym cylindrze nie pokazuje sterownik żadnych parametrów ani dawki ani korekty. Pytanie następne czy soft w sterowniku nie był przez przypadek modyfikowany, być może ktoś namieszał i teraz różne kwiatki będą wychodzić.
-
Klubowicz

Napisał
Python28
Czyli na pierwszym cylindrze nie pokazuje sterownik żadnych parametrów ani dawki ani korekty. Pytanie następne czy soft w sterowniku nie był przez przypadek modyfikowany, być może ktoś namieszał i teraz różne kwiatki będą wychodzić.
Soft był modyfikowany. Jednak korekta 0.00 na pierwszym wtrysku była przed wirusem też. Sprawdzałem kilkukrotnie.
Jak na podstawie dawek (pilot, pre, main, after, post), wywnioskowałeś że sterownik nie pokazuje parametru dawki?
Ostatnio edytowane przez CzarnyGD ; 28-06-2015 o 19:19
-
Klubowicz
Moim skromnym zdaniem jakiś chochlik wdarł się w soft, silnik jak rozumiem normalnie pracuje czyli jest sterowany prawidłowo problem tylko z diagnostyką. A nie wiesz czy soft który masz w tej chwili wgrany jest robiony na bazie twojego softu czy wgrywany jest jakiś gotowiec?
-
Klubowicz

Napisał
Python28
Moim skromnym zdaniem jakiś chochlik wdarł się w soft, silnik jak rozumiem normalnie pracuje czyli jest sterowany prawidłowo problem tylko z diagnostyką. A nie wiesz czy soft który masz w tej chwili wgrany jest robiony na bazie twojego softu czy wgrywany jest jakiś gotowiec?
Wgrany jest zmodyfikowany mój. Dopisałem do poprzedniego posta, że problem z odczytem był przed wirusem dokładnie taki sam:/
Naśmieszniejsz jest to, że ten problem pojawia się u innych tu i ówdzie (forum AR, angielskie forum Cromy itd) jednak nigdzie nie został rozwiązany. Mam nadzieję, że któryś z tych użytkowników problem rozwiązał i mi odpowie.
-
Klubowicz
Wtrysk pilotujący jest w pompowtryskiwaczach w camonrail nie ma takiego parametru, stąd uważam że cokolwiek autor miał na myśli z tym opisem ale odpowiadają one dawkom paliwa na pierwszy drugi trzeci czwarty i piąty wtryskiwaczu. Pisałem że post u ciebie nie ma bo to odpowiada piątemu wtryskiwaczowi. Tak wynika z moich obserwacji.
-
Klubowicz

Napisał
Python28
Wtrysk pilotujący jest w pompowtryskiwaczach w camonrail nie ma takiego parametru, stąd uważam że cokolwiek autor miał na myśli z tym opisem ale odpowiadają one dawkom paliwa na pierwszy drugi trzeci czwarty i piąty wtryskiwaczu. Pisałem że post u ciebie nie ma bo to odpowiada piątemu wtryskiwaczowi. Tak wynika z moich obserwacji.
No, nie jest to tak jak piszesz:/
W silnikach CR każdy wtrysk może (nie musi) podczas każdego cyklu wtryskiwać paliwo w 5 fazach. Chodzi o dobre dopalanie mieszanki itd.
Polecam filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=d_LahS5T3DM
Dzisiejsze silniki TDI to też już Common Rail, a nie pompowtryski.
-
Klubowicz
Być może tak jest, czemu więc masz 0.0 w parametrze pilot? Poza tym dość duże dawki były by na jeden cykl pracy.
Pisałem o pompowtryskiwaczach a nie o camonrail które dziś stosuje vw.
-
Klubowicz
Przyjrzę się temu, nigdy na to szczególnie nie zwracałem uwagi. Tak jak Pan w filmie powiedział, te fazy mogą ale nie muszą występować w każdym cyklu.
Podana przeze mnie wartość pilotażowa była odczytana gdy auto stało na luzie bez żadnego obciążenia. Musiałbym test zrobić podczas jazdy.
Odniosłem się do Common Rail TDI bo o tym był filmik
No nic, czytam dalej o tej korekcie 0.0 (a raczej szukam czegoś do czytania).
-
Klubowicz
Jeśli chodzi o VW to akurat mają najmniejsze doświadczenie i najkrótszą praktykę jeśli chodzi o camonrail to Fiat wymyślił tę technologię i sprzedał dalej i to w Fiacie pracuje ten system najmniej awaryjnie. W silnikach multijet faktycznie występuje dużo więcej wtryśnięć paliwa na jeden cykl pracy owszem dzięki temu podniesiono moc ale bardziej chyba chodziło o ekologię i o mniejsze zadymienie. Można tym sposobem wprowadzić więcej paliwa do cylindra przy mniejszym zużyciu wtryskiwacza i przy utrzymaniu dużego ciśnienia w listwie, bo gdyby wtryskiwacz otworzył się na zbyt długo ciśnienie w listwie by spadło i wtrysk nie był by już tak efektywny.
Podobne tematy
-
Napisany przez dsocha na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 30-06-2015, 16:22
-
Napisany przez hulkster na forum Bravo II
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 14-10-2014, 20:45
-
Napisany przez stefanek77 na forum Punto II
Odpowiedzi: 15
Ostatni post: 27-12-2013, 23:04
-
Napisany przez krystian750 na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 26-07-2013, 19:08
-
Napisany przez dzordz na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 26-05-2013, 18:34
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
jak sprawdzic wtryski fiat croma
,
1.9 jtd brak korekty wtryskow
,
croma jtd czy trzeba kodowac wtryskiwacze
,
2.4 jtdm przelew wtryskow
,
wtryskiwacze jtd pszelewy
,
kodowanie wtrysku viaken 1.9 jtd croma
,
test przelewowy cromy
,
wtryski fiat bravo 1.9 multijet site:fiatklubpolska.pl
,
wtrysk daje przelewem
,
wymiana wtrysku 1.9 jtdm
,
test przelewowy wtryskiwaczy jtd
,
wtryski przelewaja
,
srodki do regeneracji wtryskow foat croma
,
mala dawka wtrysku croma
,
jak jest korekta ujemna na wtryskach w jtdm to przelewa
,
bravo 1.9 jtd mala dawka paliwa na wtryski
,
wymiana iglicy wtrysku croma
,
pruba przelewowa muli exu scan
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.

FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:40.
W sieci od 2007 roku.