Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 31

Temat: Przelewy wtrysków  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał aras1978 Zobacz post
    u mnie na biegu jałowym na 1 wtrysku wskazywalo też ''0'',ale po dodaniu gazu wskakiwało na powiedział bym lekki minus -0.2 -0.8 ,po odjęciu gazu ''0''.
    przegazuj motor może i zobacz...
    Próbowałem, bez zmian. Robiłem też test podczas jazdy, przyśpieszając ostrzej i delikatniej. Też nic, zero pozostaje bez zmian. Dziwny przypadek :/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    No dość dziwny, a pokazuje ci dawki paliwa na pierwszym wtryskiwaczu?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    No dość dziwny, a pokazuje ci dawki paliwa na pierwszym wtryskiwaczu?
    Hmm nie znalazłem takiej opcji w MES. Mogę sprawdzić korekty, kody, ilość paliwa całkowitą i oczekiwaną (pokrywa się).

    Jest też sprawdzenie dawek pilotowych itd, ale tu nie mam rozróżnienia, na który wtrysk. Czegoś nie zauważyłem?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    A jakie parametry masz w polach dawka paliwa pilot, pre, main, after post? Prawdo podobnie w post albo nie masz nic albo nie masz tego parametru.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    85
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    A jakie parametry masz w polach dawka paliwa pilot, pre, main, after post? Prawdo podobnie w post albo nie masz nic albo nie masz tego parametru.
    Pilot 0.000
    Pre 1.203

    Pozostałych nie czytałem, sprawdzę przy najbliższej okazji.


    Cytat Napisał aras1978 Zobacz post
    Zobacz temat - [EXX] Wtryski, korekcje, dawka paliwa
    zobacz na to może coś może..
    Przeczytałem. Na ten temat nic nie znalazłem. Oprócz tego, że ktoś ma podobny przypadek z cylindrem 4 i też pozostał bez odpowiedzi.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Czyli na pierwszym cylindrze nie pokazuje sterownik żadnych parametrów ani dawki ani korekty. Pytanie następne czy soft w sterowniku nie był przez przypadek modyfikowany, być może ktoś namieszał i teraz różne kwiatki będą wychodzić.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    Czyli na pierwszym cylindrze nie pokazuje sterownik żadnych parametrów ani dawki ani korekty. Pytanie następne czy soft w sterowniku nie był przez przypadek modyfikowany, być może ktoś namieszał i teraz różne kwiatki będą wychodzić.
    Soft był modyfikowany. Jednak korekta 0.00 na pierwszym wtrysku była przed wirusem też. Sprawdzałem kilkukrotnie.

    Jak na podstawie dawek (pilot, pre, main, after, post), wywnioskowałeś że sterownik nie pokazuje parametru dawki?
    Ostatnio edytowane przez CzarnyGD ; 28-06-2015 o 20:19

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Moim skromnym zdaniem jakiś chochlik wdarł się w soft, silnik jak rozumiem normalnie pracuje czyli jest sterowany prawidłowo problem tylko z diagnostyką. A nie wiesz czy soft który masz w tej chwili wgrany jest robiony na bazie twojego softu czy wgrywany jest jakiś gotowiec?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    Moim skromnym zdaniem jakiś chochlik wdarł się w soft, silnik jak rozumiem normalnie pracuje czyli jest sterowany prawidłowo problem tylko z diagnostyką. A nie wiesz czy soft który masz w tej chwili wgrany jest robiony na bazie twojego softu czy wgrywany jest jakiś gotowiec?
    Wgrany jest zmodyfikowany mój. Dopisałem do poprzedniego posta, że problem z odczytem był przed wirusem dokładnie taki sam:/

    Naśmieszniejsz jest to, że ten problem pojawia się u innych tu i ówdzie (forum AR, angielskie forum Cromy itd) jednak nigdzie nie został rozwiązany. Mam nadzieję, że któryś z tych użytkowników problem rozwiązał i mi odpowie.

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Wtrysk pilotujący jest w pompowtryskiwaczach w camonrail nie ma takiego parametru, stąd uważam że cokolwiek autor miał na myśli z tym opisem ale odpowiadają one dawkom paliwa na pierwszy drugi trzeci czwarty i piąty wtryskiwaczu. Pisałem że post u ciebie nie ma bo to odpowiada piątemu wtryskiwaczowi. Tak wynika z moich obserwacji.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał Python28 Zobacz post
    Wtrysk pilotujący jest w pompowtryskiwaczach w camonrail nie ma takiego parametru, stąd uważam że cokolwiek autor miał na myśli z tym opisem ale odpowiadają one dawkom paliwa na pierwszy drugi trzeci czwarty i piąty wtryskiwaczu. Pisałem że post u ciebie nie ma bo to odpowiada piątemu wtryskiwaczowi. Tak wynika z moich obserwacji.
    No, nie jest to tak jak piszesz:/

    W silnikach CR każdy wtrysk może (nie musi) podczas każdego cyklu wtryskiwać paliwo w 5 fazach. Chodzi o dobre dopalanie mieszanki itd.
    Polecam filmik:
    https://www.youtube.com/watch?v=d_LahS5T3DM

    Dzisiejsze silniki TDI to też już Common Rail, a nie pompowtryski.

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Być może tak jest, czemu więc masz 0.0 w parametrze pilot? Poza tym dość duże dawki były by na jeden cykl pracy.
    Pisałem o pompowtryskiwaczach a nie o camonrail które dziś stosuje vw.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Przyjrzę się temu, nigdy na to szczególnie nie zwracałem uwagi. Tak jak Pan w filmie powiedział, te fazy mogą ale nie muszą występować w każdym cyklu.

    Podana przeze mnie wartość pilotażowa była odczytana gdy auto stało na luzie bez żadnego obciążenia. Musiałbym test zrobić podczas jazdy.

    Odniosłem się do Common Rail TDI bo o tym był filmik

    No nic, czytam dalej o tej korekcie 0.0 (a raczej szukam czegoś do czytania).

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Jeśli chodzi o VW to akurat mają najmniejsze doświadczenie i najkrótszą praktykę jeśli chodzi o camonrail to Fiat wymyślił tę technologię i sprzedał dalej i to w Fiacie pracuje ten system najmniej awaryjnie. W silnikach multijet faktycznie występuje dużo więcej wtryśnięć paliwa na jeden cykl pracy owszem dzięki temu podniesiono moc ale bardziej chyba chodziło o ekologię i o mniejsze zadymienie. Można tym sposobem wprowadzić więcej paliwa do cylindra przy mniejszym zużyciu wtryskiwacza i przy utrzymaniu dużego ciśnienia w listwie, bo gdyby wtryskiwacz otworzył się na zbyt długo ciśnienie w listwie by spadło i wtrysk nie był by już tak efektywny.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kodowanie wtrysków w jtd 16v
    Napisany przez dsocha na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-06-2015, 17:22
  2. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 21:45
  3. kontrola wtrysków
    Napisany przez stefanek77 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 28-12-2013, 00:04
  4. JTD 1.9 105 oznaczenie wtrysków
    Napisany przez krystian750 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-07-2013, 20:08
  5. wentylator kontrolka wtrysków
    Napisany przez dzordz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-05-2013, 19:34

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jak sprawdzic wtryski fiat croma

1.9 jtd brak korekty wtryskow

croma jtd czy trzeba kodowac wtryskiwacze

2.4 jtdm przelew wtryskow

wtryskiwacze jtd pszelewy

kodowanie wtrysku viaken 1.9 jtd croma

test przelewowy cromy

wtryski fiat bravo 1.9 multijet site:fiatklubpolska.pl

wtrysk daje przelewem

wymiana wtrysku 1.9 jtdm

test przelewowy wtryskiwaczy jtd

wtryski przelewaja

srodki do regeneracji wtryskow foat croma

mala dawka wtrysku croma

jak jest korekta ujemna na wtryskach w jtdm to przelewa

bravo 1.9 jtd mala dawka paliwa na wtryski

wymiana iglicy wtrysku croma

pruba przelewowa muli exu scan

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl