Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
JTD już miałem styczność i powiem tylko tyle że zajebisty silnik ale z benzyniakiem nie miałem jeszcze doczynienia a chciałem spróbować pojeździć na LPG. 95% jeżdżę po mieście i jeszcze chciałem w automacie lecz nigdy nie miałem. Dobrze się sprawują te skrzymie? Jeśli te silniki były w oplach to skrzynie też są takie same?
Jeśli chodzi o skrzynie manualną M32 bo taka jest w Cromie, to wiele jest na jej temat internecie.
https://www.skrzynie.com.pl/m32-wyst...e-skrzyni.html
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Croma jeżeli pytasz o multiJet to w automacie jest z silnikiem 1.9 150Km i w wersji 2.4 mjet. Skrzynia ma oznaczenie assin af40 i była montowana w bardzo wielu autach.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Dziękuję za odpowiedzi. Więc myślę że wezmę w automacie. A takie trochę głupie pytanie mam, czytałem jak jedna osoba pisała że jest mały bagażnik. Czy zmieści się do niego wózek dziecięcy z gondolą? Jeszcze mnie zastanawia ta różnica w cenach między przed lift ( ok 10 tyś) i po lift (ok 20 tyś) Dlaczego aż taka różnica skoro w latach to jest ok 3. Czy to kwestia jakości materiałów czy aż tak dużo poprawili?
Nie jest tak zle z bagaznikiem. Wozilem wozki z gondola. I inne pierdoly i bylo ok. Wiadomo ze przy malych szkrabach to czasem w tira czlowiek sie nie zapakuje
Co do cen to zaduzo po lifcie nie ma zmian. Chyba tylko wizualne. Bardziej zwroc uwage na stan techniczny.Ja w sumie za swoja 2.5roku temu dalem 19tys przed liftem mam czyli dalem sporo tym bardziej ze lewa strona byla malowana ale przez 70tys nie mialem wiekszych kosztów. Zawiecha ok skrzynia ok silnik ok.
Czyli nie jest źle z bagażnikiem, to dobrze. Niestety nie mam dużego funduszu na zakup więc raczej będę musiał kupić zaniedbaną i po mału ją dopieszczac. Dla mnie ważne żeby nie była po jakimś poważnym wypadku czyli żeby to nie był ulep i żeby automat był sprawny. Trochę to sprzeczne ale będę ryzykować. Czyli te przed lift też są godne polecenia i śmiało można brać? A podłoga jak się Wam trzyma, jakieś oznaki korozji? Jakieś 4 lata temu miałem lancie kappe i tam ocynk był rewelacyjny, auto jest z 97r i do dziś zero oznak korozji ( teraz Ojciec jeździ).
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Zero korozji. Patrz za przedliftem jak funduszy nie masz duzych - a moze stilo zadbane w jtd??Osobiście nie mialem z nim styczności ale niektórzy chwalili na forum.
Panowie jeśli kogoś interesuje Croma np z Belgii lub inne auta, mogę pomóc w jej zobaczeniu i wysłaniu do PL(nie jestem handlarzem, kupowałem koledze auta dla niego, poniewaz mieszkam obecnie w Belgii i mnie poprosil o zobaczenie aut, bo miał dość oglądania perełek w Polsce.)
przykladowe cromy z Belgii
https://www.2dehands.be/autos/fiat/c..._medium=social
https://www.2dehands.be/autos/fiat/c..._medium=social
najwięcej tego oczywiscie jest w IT/
Ostatnio edytowane przez Cinek1 ; 27-01-2018 o 21:12
jesli dla kogos bagaznik 500 litrów jest mały to ja nie wiem o co chodzi :-) bagażnik jest bardzo duży, a w wersji z podwójną podłogą też. Zaniedbana croma bedzie źródłem problemów, szukaj sprawnej mechanicznie, a gorszej wizualnie
generalnie w autach najczęściej korozja pojawia się z tyłu, u mnie zaczęła wychodzić własnie z tyłu podwozia ale to nie jest nic poważnego, raczej delikatny nalot od tej jeb.... soli. pragnę podkreślić że mam bezwypadkowy samochód.
mam odpryski lakieru na masce do gołej blachy i zupełnie nie ma tam ani grama rdzy jakby to się stało przed chwilą.
warto też poddać profesjonalnemu zabezpieczeniu auta w wyspecjalizowanej firmie która się tym zajmuje (nie żaden baranek czy srebrzanka), podwozie i profile zamknięte.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
to ja ci powiem o co chodzi , chodzi o to że chroma ma wysoki bagażnik stąd jego duży litraż ale nie ma powierzchni załadowczej .
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
nie martw się o pieniądze jak mawiała moja Babcia " kto połowę daje ten się kupcem staje"
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi jeśli będę miał jeszcze jakieś pytania będę pisać. Jeszcze się zastanawiam nad oplem omega ale wszystko przemawia za tym żeby kupić Crome, może nie jest to limuzyna, a takie lubię, miałem ju, że parę starych limuzyn i bardzo je polubiłem ale myślę że croma też spełni swoją role. Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam
Oglądałem wcześniej już parę ogłoszeń z Belgii i Holandii ale nie jestem przekonany do aut z tamtych krajów i chodzi mi tu - zgodnie z instrukcją NUOVA CROMA - o moce (KM) Fiata Cromy dostępne na tamtych rynkach aut używanych.
Chociaż jak widziałem w opisie jednego klubowicza @Croma 08 (Zobacz profil: Croma 08 - Fiat Klub Polska) to można Cromę poddać
tuningowi i to znacznemu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Sprowadzenie zadbanej Cromy z Włoch to byłaby bajka ze względu na dostępność modeli i z reguły wysokiego wyposażenia.
Ale domyślam się co zaraz napiszecie - włoski temperament = zniszczona karoseria.