Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005

    Problem z siecią CAN

    Szanowni koledzy.

    Coś mi przywiesza szynę CAN (tą szybką). Sterownik nie odczytuje kodu z klucza i nie pali silnik. Za którymś razem da się ale potem jest błąd kodowania wtryskiwacza, obrotomierz skacze, zaświeca się ciśnienie oleju i takie różne fenomeny. Na szynie jest 6 elementów, Body Computer, czujnik kąta skrętu, czujnik przyśpieszenia, centralka silnika, wspomaganie kierownicy i centralka ABS/ESP. Przejścia są,rezystancja sieci tzamkniętej to 61 Ohm, odpiętej 120 po obu stronach. Centralkę ABS wymieniłem na inną, bez zmian. I moje pytanie jest takie: z waszego fiatowskiego doświadczenia co pada najczęściej? Pompa wspomagania? Sterownik silnika? Bo patrząc co się dzieje w MES to występuje najczęściej problem w komunikacji z tymi 3 komponentami: sterownik silnika, wspomaganie, ABS/EPS. Bo tak się zastanawiam od czego zacząć podmianki komponentów...
    Dzięki z góry za odpowiedzi.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    513
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Wspomaganie, a dokładniej wtyczka gnije.
    Aczkolwiek wtyczka przy ECU też może, bo jej miejsce jest dość kuriozalne.

  4. #3
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    50
    Postów
    1,371
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + Hyundai I30 1,4 100KM i KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Cytat Napisał karluum Zobacz post
    Szanowni koledzy.

    Coś mi przywiesza szynę CAN (tą szybką). Sterownik nie odczytuje kodu z klucza i nie pali silnik. Za którymś razem da się ale potem jest błąd kodowania wtryskiwacza, obrotomierz skacze, zaświeca się ciśnienie oleju i takie różne fenomeny. Na szynie jest 6 elementów, Body Computer, czujnik kąta skrętu, czujnik przyśpieszenia, centralka silnika, wspomaganie kierownicy i centralka ABS/ESP. Przejścia są,rezystancja sieci tzamkniętej to 61 Ohm, odpiętej 120 po obu stronach. Centralkę ABS wymieniłem na inną, bez zmian. I moje pytanie jest takie: z waszego fiatowskiego doświadczenia co pada najczęściej? Pompa wspomagania? Sterownik silnika? Bo patrząc co się dzieje w MES to występuje najczęściej problem w komunikacji z tymi 3 komponentami: sterownik silnika, wspomaganie, ABS/EPS. Bo tak się zastanawiam od czego zacząć podmianki komponentów...
    Dzięki z góry za odpowiedzi.
    trudno to znaleźć... CAN jest diagnozowana przez pierwsze kilka sekund po włączeniu zasilania. Może wtyczka a może któraś z centralek. Pomiar rezystancji nie zawsze więc da odpowiedź poprawną. Szukał bym osobiście przy pompie wspomagania lub za zderzakiem przy kasecie silnika....
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 

Podobne tematy

  1. ULYSSE Prawie wszystko co w sieci
    Napisany przez mbred na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 27-06-2022, 20:43
  2. Powiekszenie zasięgu domowej sieci WLAN
    Napisany przez dejv667 na forum Kącik komputerowy
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 09-02-2018, 13:49
  3. Śmieszne obrazki znalezione w sieci.
    Napisany przez miszko na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-07-2014, 15:14
  4. Bezpłatny dostęp do Internetu realizowany w ramach sieci GSM przez Aero 2.0
    Napisany przez miszko na forum Kącik komputerowy
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post: 21-07-2014, 09:15
  5. Kilka komputerów w sieci ???
    Napisany przez Etiuda na forum Kącik komputerowy
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 29-06-2010, 08:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl