190 na GPS i jeszcze było można jechać...
190 na GPS i jeszcze było można jechać...
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Nie. Kropkiem GT
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
To fajnie (lubię GP), ale wątek jest o Cromie. Marr napisał: "Ile pójdzie max Cromka? Próbował już ktoś zamknąć licznik?"
pzdr
A ja jechałem swoim tyle20120615157.jpg
i tylko 4tys. obrotow??cos niesamowitego
Przy 3tys. jest prawie równo 170km/h i... nadal cicho w środku
W oryginalnej 150KM 170 km/h jest przy ok. 2,5 tys. obr.
150 km/h masz przy 2,2 tys. obr. http://youtu.be/G-4OhRVtni4
W Cromie 200 KM jest jeszcze niżej :-)
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Głuptasek..zapomnialem ze croma ma 6 biegow
Ja na 6 biegu przy 2200 obrotów jadę z prędkością około 130 km/h ale mam skrzynię manualną, a to co jest na filmiku tyczy się automatycznej skrzyni. Muszę się wypuścić na autostradę i zobaczyć jak to wygląda przy 170 km/h
Ostatnio edytowane przez alex28 ; 19-08-2013 o 18:50
225 na liczniku 208 według gps.
Trzy os i bagaż.
Na prostej.(nie z górki)
Auto całkiem dobrze się prowadzi.
I jeśli była by potrzeba można było by jechać tak dłużej
Hamulce kolego były dobre,nie jestem wariatem tylko ryzykantem.Czujnik nawalił a druga kontrolka to zawór egr,który także wtedy szwankował.No i co z tego!!!