Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km

    Pierwszy problem z DPF

    Witam....

    pochawliłem się że nie mam problemów z dpf........ i tak było do wczoraj

    zbiegły sie 2 usterki, pękł wąż dporowadzający powietrze do kolektora, zaczęło świstać i gwizdać.. niestety chyba w tym samym czasie chciał się wyplać DPF no i kupa bo mocy było mało kręciło się tylko z gwizdanie do 2200 obrotów i mało mocy było.

    dziś po maprawieniu węża moc jest.... ale tylko prze kilka kilometrów potem wywala CHECK i mocy brak

    błąd 1206 filtr zapchany....

    wyjechałem, przegoniłem ponad 40 kilometrów i dupa nie chce się wypalić.. w FES pokazuje 88,5 % zapchania

    czy teraz ratuje mnie awaryjne wypalanie??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A w fes nie da się wymusić wypalania?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    26 marzec 2008
    Skąd
    Białystok-Bruksela
    Postów
    105
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2009
    Tak Fesem da się wymusić wypalanie na postoju
    Bravo 1.9 M-Jet 16V
    byly:
    Croma 1.9M-Jet 16V
    Marea Weekend 1.9JTD 110SX
    Marea Weekend 2.4JTD 130 ELX

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    OK
    Znalazłem , wypaliłem wypalił się do 39%, troszkę mało, bo przy narmalnych wypalniach podczas jazdy wypalał się do około 18%, ale może przy następnym na trasie zejdzie do mniejszej wartości
    ps.jpg

    tak wygląda to po wypaleniu i przejachaniu ok 15km

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    53
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Bardziej należy się martwić wskazaniami ciśnienia w DPFie, niż procentowym zapchaniem, bo zapchanie jest zliczane, a nie mierzone.

    Warto sprawdzić (ja tak miałem i DPF szalał bo komp się gubił) silikonowy wężyk łączący króciec z DPF idący do czujnika ciśnienia.
    Ja miałem przepalony i ciśnienie uciekało.
    Nastąpił rozjazd parametrów i komp się pogubił. Nie wypalał, aż opór był taki, że auto strasznie muliło. Po wynianie wężyka wyjąłem DPF, wypłukałem czterochloroetylenem pod ciśnieniem i wszystko hula od 2 lat.


 

Podobne tematy

  1. Pierwszy temat - test ;)
    Napisany przez miszko na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 12-11-2013, 07:11
  2. pierwszy podkarpacki zlot pand
    Napisany przez ciril na forum Podkarpackie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-10-2011, 21:07
  3. Pierwszy..
    Napisany przez czacha na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post: 02-01-2011, 16:32
  4. Pierwszy 1000
    Napisany przez gorbash66 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-09-2009, 11:09
  5. [ukł. hamulcowy] MAREA coś z hamulcami - pierwszy blokuje ty
    Napisany przez BadSpider na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-03-2009, 08:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem z dpf croma 2009

fes wypalanie dpf

fiat croma dpf problem

problem z dpf fiat 1.9

zapchany dpf croma

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl