Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Wracajac do tematu. Wyminilem swiece bo jedna padla. Zauwazylem ze rano zapalil znosnie ale gdy zostawilem na kilka godz. to ciezko zapalal i dymil. Wylaczylem i poczekalem z 0.5h i wtedy juz wogole ciezko zapalil i dymu bylo coniemiara. Takie numry robi gdy zapale zimny silnik i od razu wylacze bez rozgrzania. Kontrolka swiec gasnie po 1-2 sek a i tak musze czekac dluzej zeby zapalic



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Jaki kolor dymu ? Jak zdiagnozowałeś tą padniętą świecę ? Podpinałeś się samochodem pod jakiś komputer ?

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Dym bialosiwy przez chwilke jak niespalone paliwo. Swieca-kontrolka i komunikat, szarpanie silnikiem po odpaleniu i brak oporu na jednej swiecy

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Dym biało siwy to również jest spalony olej silnikowy. Niespalone paliwo daje biały kolor, ale w benzynach (poprawcie mnie o ile się mylę).
    Nie chce nic wróżyć, bo potrzeba u Ciebie kogoś kto sie zna na dieslach. Mogą być wtryski, turbo, uszczelniacze zaworowe (po nocy spływa olej do komory spalania i masz biały/siwy dym... A może to być pierdoła również. Wydaje mi się że najlepszym wyjściem będzie podjechać do jakiegoś mechaniora i opisaniu mu objawów, nic więcej. Najwyżej zapłacisz mu z pięć dyszek i bedziesz pewniejszy diagnozy.
    Z walniętą świecą silnik odpala bez problemu, nawet z dwoma padniętymi. Kolega miał 3 walnięte i silnik odpalał bez problemu do czasu zimy.
    Diesel to silnik o zapłonie SAMOCZYNNYM, potrzebuje tylko powietrza, paliwa i odpowiedniej temperatury, nie jak w benzynie iskry itp

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Zagadkowe jest to ze po nocy zapala ok. Najgorzej jest gdy np. odpale rano na chwile i zostawie na kilka h. Wtedy zapala z dymieniem na bialo i nierowno.
    Ostatnio edytowane przez luk202 ; 11-11-2015 o 23:33

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    U mnie z dymieniem nie odpala, ale też po takim zabiegu (zapłon, chwila pracy, off, zapłon) odpala trochę gorzej.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Czy robiliście u siebie test przelewowy wtrysków na silniku? Można coś z tego wyczytać?

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Możesz w ten sposób sprawdzić który z wtrysków jest zapieczony. Bardzo łatwy test do wykpnania. Wężyki 3-4mm, kilka pojemniczków.
    Akceptowalna różnica między poszczególnymi wtryskamo to max 30%.
    Ja robiłem test do większych pojemników i silnik chodził dłużej (ok 5-10 min.).
    Ostatnio edytowane przez zaviaseq ; 13-11-2015 o 09:55

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    No i wszystko jasne-wtryski przelewem sprawdzone. Po 4min tak ok
    30, 30, 50, 40. Poza tym klapy w kolektorze leza luzem i dmucha przez nie. Generalnie lipa i dylemat-kolektor regenerowany czy bez klap?

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Oczywiście ze bez klap, do tego egr out i masz bezawaryjnego diesla

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    A spalanie? Nie zwiekszy sie?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Trudny rozruch zimnego silnika
    Napisany przez tomasz_ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 15-10-2014, 23:54
  2. Wpływ zimnego nawiewu na zużycie paliwa.
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post: 21-09-2012, 21:32
  3. problem z zapalaniem zimnego silnika 1.4
    Napisany przez marian38 na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 19-06-2011, 17:42
  4. Problem z odpalaniem zimnego silnika.
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-06-2010, 21:09
  5. problem z odpalenie silnika zimnego
    Napisany przez kubarozavppl na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 12-05-2010, 06:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl