Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 30 z 30
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    14 luty 2014
    Skąd
    Vice-City
    Wiek
    39
    Postów
    495
    Auto
    Fiat CRoma 1.9 Multijet 150 automat
    Rocznik
    10.2008 FL
    Pewnie chodzi o sworznie wachacza albo o końcówki drazka kierowniczego



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2014
    Skąd
    Skoczów
    Wiek
    53
    Postów
    86
    Auto
    Croma 1,9 Dynamic
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał pezet3 Zobacz post
    Pewnie chodzi o sworznie wachacza albo o końcówki drazka kierowniczego
    ...końcówki drążka kierowniczego

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2014
    Skąd
    Skoczów
    Wiek
    53
    Postów
    86
    Auto
    Croma 1,9 Dynamic
    Rocznik
    2008
    mimo wszystko nadal coś klekoce w aucie. Dziś jadąc z górki po dziurach tłukło sie okropnie, wrzuciłem na luz i zauważyłem że naciskając delikatnie na hamulec wszystko cichnie, po czym puszczając pedał znów wraca to klekotanie. Kilka prób potwierdziło moje obserwacje.

    Zastanawiam sie czy mogą klekotać klocki? ...może są luźne? ...no już sam nie wiem, natomiast obserwacja jest potwierdzona.

    PORATUJCIE!!!!

  5. #19
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    sprawdź czy nasz blaszki - takie ślizgi w których siedzą klocki , może poprzednikowi blokowały się cylinderki i usunął z trzpieni tłumik drgań (po jednym na każdy zacisk)

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Ja miałem podobny kiedyś problem z przednim zawieszeniem. Powymieniałem wszystko co było możliwe (praktycznie nowe zawieszenie przód) I co? stukało nadal. A, okazało się że to maglownica była poluzowana i stukała. Po dokręceniu przez fachmana stuki ustały. Przy okazji do regeneracji poszła pół oś.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2012
    Skąd
    Jastrzębie - Zdrój
    Postów
    140
    Auto
    JTD
    Rocznik
    2008
    a sprawdzałeś górne mocowania amortyzatorów? może łożysko Ci się kończy i zaczyna stukać na dziurach, jak hamowałeś to siła docisku powodowała że stukanie ustawało...

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Łożyska raczej skrzypią. Mają charakterystyczny dźwięk. Niestety trzeba szukać i wymieniać!

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2012
    Skąd
    Jastrzębie - Zdrój
    Postów
    140
    Auto
    JTD
    Rocznik
    2008
    raczej nie skrzypią, to nie jest takie łożysko jak w piaście, nie ma do czynienia z pracą w takiej prędkości obrotowej przez co nie jest tak idealnie zbudowane, łożysko w górnym mocowaniu amortyzatora gdy jest zużyte stuka jak zużyty łącznik stabilizatora.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Tomabr Zobacz post
    raczej nie skrzypią, to nie jest takie łożysko jak w piaście, nie ma do czynienia z pracą w takiej prędkości obrotowej przez co nie jest tak idealnie zbudowane, łożysko w górnym mocowaniu amortyzatora gdy jest zużyte stuka jak zużyty łącznik stabilizatora.
    Co Ty gadasz...? Skrzypi, zgrzyta, strzela nie wiem jak to określić. Stukać to Ci może jak już nic z nich nie masz. Najlepiej test wykonać na suchym skręcie wtedy najbardziej są słyszane dźwięk ( skrzypienie, przeskakiwanie itp). kończących się łożysk.

    Ja bym tą maglownice sprawdził!
    Ostatnio edytowane przez marrr ; 11-05-2014 o 01:38

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2014
    Skąd
    Skoczów
    Wiek
    53
    Postów
    86
    Auto
    Croma 1,9 Dynamic
    Rocznik
    2008
    końcówki drążków wymieniłem (prawdopodobnie niepotrzebnie) ...a sprawcą zamieszania nie jest żadna maglownica, łączniki, wahacze czy gumy ...a klocki hamulcowe!!!

    to one sobie klepią, a raczej klepały i trzeba by tego mechanika nieźle klepnąć w łeb co je wymieniał (niestety nie znam go).
    Ścisnął blaszki sprężynujące (bazujące) na klockach (tych od strony auta) co dało im luz ...i sobie klepały. Koszt "naprawy" zerowy, a kłopotu i myślenia sporo.
    C'est la vie

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał matulaskocz Zobacz post
    końcówki drążków wymieniłem (prawdopodobnie niepotrzebnie) ...a sprawcą zamieszania nie jest żadna maglownica, łączniki, wahacze czy gumy ...a klocki hamulcowe!!!

    to one sobie klepią, a raczej klepały i trzeba by tego mechanika nieźle klepnąć w łeb co je wymieniał (niestety nie znam go).
    Ścisnął blaszki sprężynujące (bazujące) na klockach (tych od strony auta) co dało im luz ...i sobie klepały. Koszt "naprawy" zerowy, a kłopotu i myślenia sporo.
    C'est la vie
    Nie ogarniam....!? Jak je można ścisnąć? One są dopasowane a ściśnięcie ich spowodowało by trudniejsze wsadzenie ich w prowadnice i na pewno klocki by nie weszły na swoje miejsce.. Rozumiem jak by ich nie było to luz będzie... Nie rozumiem troszkę ale ok. ważne że problem znikł.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 marzec 2014
    Skąd
    Skoczów
    Wiek
    53
    Postów
    86
    Auto
    Croma 1,9 Dynamic
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał marrr Zobacz post
    Nie ogarniam....!? Jak je można ścisnąć? One są dopasowane a ściśnięcie ich spowodowało by trudniejsze wsadzenie ich w prowadnice i na pewno klocki by nie weszły na swoje miejsce.. Rozumiem jak by ich nie było to luz będzie... Nie rozumiem troszkę ale ok. ważne że problem znikł.
    9c31d8b8cb51ffb615edffc9fea94cf4.jpg

    mówię o tych blachach sprężynujących, które widać na skrajnych klockach.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    klocki jak w stilo tarcza 285 - wewnętrzny klocek "wciskany" w tłoczek , marrr- w naszych rocznikach jest inne rozwiązanie

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2012
    Skąd
    rybnik
    Wiek
    39
    Postów
    232
    Auto
    Croma 1.9 automat
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    klocki jak w stilo tarcza 285 - wewnętrzny klocek "wciskany" w tłoczek , marrr- w naszych rocznikach jest inne rozwiązanie
    No chyba że tak. To zmienia postać rzeczy

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 luty 2012
    Skąd
    Jelenia Góra
    Wiek
    51
    Postów
    30
    Auto
    CROMA 1,9 8v Multijet
    Rocznik
    2006
    Diagnoza-łożysko piasty


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Rzężenie podczas jazdy
    Napisany przez elnino na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-08-2016, 23:19
  2. Uno 1.0 awaria podczas jazdy.
    Napisany przez sasqun na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-11-2014, 23:00
  3. Gaśnięcie podczas jazdy
    Napisany przez bodziu85 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 04-01-2014, 15:08
  4. CC 900 gaśnie podczas jazdy
    Napisany przez skibbbi na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 11-08-2010, 15:08
  5. Chrobotanie podczas jazdy
    Napisany przez Sevq na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-08-2010, 11:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl