Czyli te nakładki to trochę never-ending-story... Ciekawe jak będzie pod folią kiedy zacznie rdzewieć. Poza okresowym odnawianiem w ten czy inny sposób nic innego pewnie nie wymyślimy.
pzdr
Czyli te nakładki to trochę never-ending-story... Ciekawe jak będzie pod folią kiedy zacznie rdzewieć. Poza okresowym odnawianiem w ten czy inny sposób nic innego pewnie nie wymyślimy.
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
a mi nie dość, że żadna nie rdzewieje to wala się w garażu jedna nadmiarowa, bo kupiłem drzwi razem z nią.
Wie ktoś gdzie kupić te ozdobne listwy drzwiowe z crom- przejściówek przed liftem? te na drzwi i zderzaki.
Szukaj na Allegro bo w ASO cena masakryczna.
To też jest opcja taśma chromowa samoprzylepna.30 minut roboty i efekt jak orginał.
Listwa ozdobna 10 mm 10 metrw Lampa - cienka paska - Sklep Moto-mix.pl
Mam tak oklejone i srodek też trochę podkolorowałem.
Fotka w albumie troche kiepska akurat tylko taka dysponuje ,jutro wkleje więcej i lepsze.
Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 27-05-2013 o 20:01
Jeśli chodzi o te nakładki to dodałem nowy temat "Lekki tuning optyczny" fotki w moim albumie
Słuchajcie mam do nabycia cały komplet (6 sztuk) nakładek za 30 zł ... Z tym, że ja mam model po liftingu, a mogę kupić z demontażu od wersji z 2006 roku. Zauważyłem, że te przed liftingiem są bardziej matowe, w moim zdecydowanie mają połysk, ale rdza na 4 wchodzi... Czy będą pasować? Czy wg Was wizualnie nie będzie kuć w oczy?
Kupuj 30 zł to nie majątek . Zmień wszystkie i nikt się nie kapnie ".....będzie pan zaadowolonyy......" B-)
Cały rok zbierałem się do naprawy tych nakładek. Niby banał, ale jakoś ciągle było coś. Tych matowych nie kupiłem, wyglądałyby raczej kiepsko Dałem do lakiernika, wszystkie 6 nakładek oczyścił, zabezpieczył i pomalował. Wyglądają doskonale, czuję się usprawiedliwiony, że sam tego nie robiłem, bo za porządne wykonanie zapłaciłem 300 zł
Dużo roboty ze ściągnięciem tego jest? Na coś trzeba uważać, żeby nie pourywać?
Ktoś wstawiał krótkiego manuala, generalnie nakładki są zdejmowalne, dlatego łatwo z dwóch stron je oczyścić i pomalować. Chyba lekki demontaż drzwi jest wymagany. Sam lakiernik stwierdził, że jest to ewidentna wada fabryczna. No ale jak ja czytam, jak w innych samochodach >2008 leci blacha z już istotnych elementów karoserii, to w sumie sama nakładki powodem do zmartwienia nie są.
Manuala nie znalazłem - chyba spróbuję to kiedyś metodą prób i błędów I chyba najlepszym wyjściem będzie matowa czarna okleina
Temat jest bardzo prosty - opuszczasz szyby , zdejmujesz uszczelkę wewnętrzną , potem uszczelka zewnętrzna - w sumie wystarczy odsłonić śruby - po 3(lub 4) na nakładkę . Przy odkręcaniu uwaga żeby śrubki nie wpadły do środka drzwi.
Plus trzeba uważać z uszczelką zewnętrzną - na szczycie drzwi - trzeba ją zdjąć (dopinana jest na klips/ wcisk) żeby sobie jej zdejmowaną blachą nie poprzecinać . Pierwszy raz jest ciężki , potem w 20 minut można zdjąć wszystkie kwestia wprawy.