Czyli te nakładki to trochę never-ending-story... Ciekawe jak będzie pod folią kiedy zacznie rdzewieć. Poza okresowym odnawianiem w ten czy inny sposób nic innego pewnie nie wymyślimy.
pzdr
Czyli te nakładki to trochę never-ending-story... Ciekawe jak będzie pod folią kiedy zacznie rdzewieć. Poza okresowym odnawianiem w ten czy inny sposób nic innego pewnie nie wymyślimy.
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
a mi nie dość, że żadna nie rdzewieje to wala się w garażu jedna nadmiarowa, bo kupiłem drzwi razem z nią.
Wie ktoś gdzie kupić te ozdobne listwy drzwiowe z crom- przejściówek przed liftem? te na drzwi i zderzaki.
Szukaj na Allegro bo w ASO cena masakryczna.
To też jest opcja taśma chromowa samoprzylepna.30 minut roboty i efekt jak orginał.
Listwa ozdobna 10 mm 10 metrw Lampa - cienka paska - Sklep Moto-mix.pl
Mam tak oklejone i srodek też trochę podkolorowałem.
Fotka w albumie troche kiepska akurat tylko taka dysponuje ,jutro wkleje więcej i lepsze.
Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 27-05-2013 o 20:01
Jeśli chodzi o te nakładki to dodałem nowy temat "Lekki tuning optyczny" fotki w moim albumie
Słuchajcie mam do nabycia cały komplet (6 sztuk) nakładek za 30 zł ...Z tym, że ja mam model po liftingu, a mogę kupić z demontażu od wersji z 2006 roku. Zauważyłem, że te przed liftingiem są bardziej matowe, w moim zdecydowanie mają połysk, ale rdza na 4 wchodzi... Czy będą pasować? Czy wg Was wizualnie nie będzie kuć w oczy?
![]()
Kupuj 30 zł to nie majątek . Zmień wszystkie i nikt się nie kapnie ".....będzie pan zaadowolonyy......" B-)
Cały rok zbierałem się do naprawy tych nakładek. Niby banał, ale jakoś ciągle było coś. Tych matowych nie kupiłem, wyglądałyby raczej kiepskoDałem do lakiernika, wszystkie 6 nakładek oczyścił, zabezpieczył i pomalował. Wyglądają doskonale, czuję się usprawiedliwiony, że sam tego nie robiłem, bo za porządne wykonanie zapłaciłem 300 zł
![]()
Dużo roboty ze ściągnięciem tego jest? Na coś trzeba uważać, żeby nie pourywać?
Ktoś wstawiał krótkiego manuala, generalnie nakładki są zdejmowalne, dlatego łatwo z dwóch stron je oczyścić i pomalować. Chyba lekki demontaż drzwi jest wymagany. Sam lakiernik stwierdził, że jest to ewidentna wada fabryczna. No ale jak ja czytam, jak w innych samochodach >2008 leci blacha z już istotnych elementów karoserii, to w sumie sama nakładki powodem do zmartwienia nie są.
Manuala nie znalazłem - chyba spróbuję to kiedyś metodą prób i błędówI chyba najlepszym wyjściem będzie matowa czarna okleina
![]()
Temat jest bardzo prosty - opuszczasz szyby , zdejmujesz uszczelkę wewnętrzną , potem uszczelka zewnętrzna - w sumie wystarczy odsłonić śruby - po 3(lub 4) na nakładkę . Przy odkręcaniu uwaga żeby śrubki nie wpadły do środka drzwi.
Plus trzeba uważać z uszczelką zewnętrzną - na szczycie drzwi - trzeba ją zdjąć (dopinana jest na klips/ wcisk) żeby sobie jej zdejmowaną blachą nie poprzecinać . Pierwszy raz jest ciężki , potem w 20 minut można zdjąć wszystkiekwestia wprawy.