Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
Like Tree3lubi to!
  • 3 przez piniasty

Temat: [Manual] Montaż emulatora zmieniarki.  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    50
    Postów
    403
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V 150KM Automat
    Rocznik
    2008

    [Manual] Montaż emulatora zmieniarki.

    Na początku zaopatrujemy się w emulator zmieniarki do naszego auta. W moim przypadku (jak i większości fiatów) padło na zmieniarkę firmy Yatour. Była to druga zmieniarka jaką podłączałem, niestety pierwsza (Nvox) nie działała z CN+ i trzeba było ją oddać. Montaż jest bardzo prosty i tak naprawdę nie potrzeba tego opisywać ale jednak dla osób, które lubią widzieć co i jak "krok po kroku" postanowiłem to zrobić i obfotografować.

    Zaczynamy od zakupu śrub metrycznych fi 4. Ja zakupiłem "sprężynowe łączniki do pustych przestrzeni" w Castoramie. Mogą to być oczywiście różne inne śruby fi 4.

    1.jpg

    Wkręcamy śruby w otwory w naszym radiu tak długo aż pociągając za nie radio będzie można wysunąć.

    2.jpg

    Opróżniamy schowek i wyjmujemy gumową wkładkę.

    3.jpg

    Lokalizujemy pustą przestrzeń po prawej stronie radia zaraz za plastikową ścianką.

    4.jpg

    Spuszczamy tam przewód od zmieniarki aż nam wyjdzie na dole.

    5.jpg

    Pzrekłądamy przewód z kostką do środka schowka w wybranym przez nas miejscu.

    6.jpg

    Drugą kostkę podłączamy do radia jak na obrazku. Nie można jej żle podłączyć gdyż pasuje tylko w jeden sposób.

    7.jpg

    Podłączamy w schowku naszą zmieniarkę i wsuwamy radio do kieszeni aż się zatrzaśnie.

    8.jpg

    Od tej pory cieszymy się muzyką ze zmieniarki Pamiętajmy, żeby najpierw podłączyć i sprawdzić czy działa zanim wszystko złożymy i przełożymy kabelek.
    luk202, Arkazu i Damn lubią to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Fajny opis - a tak dla potomnych: dobry dostęp do radia jest po zdjęciu nawiewu środkowego.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 lipiec 2016
    Skąd
    BYDGOSZCZ
    Postów
    25
    Auto
    CROMA 1.9 MULTIJET
    Rocznik
    12.2009
    Fajny patent na wyciągnięcie radia . Ją się meczylem z impusami i poległem.
    Muszę wypróbować te laczniki

    Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    50
    Postów
    403
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V 150KM Automat
    Rocznik
    2008
    Imbusy nie mają gwintu więc odblokujesz radio ale będzie problem z wyciągnięciem i po to jest tam właśnie gwint, żeby coś wkręcić i pociągnąć.

    BTW>> Powinienem jeszcze dopisać,ze w kostce do radia są dwa kabelki które należy złączyć razem, przynajmniej w CN+. Dostajemy do zmieniarki lepszą masę wtedy i niwelujemy szumy, które mogą być przed zmostkowaniem tych kabelków.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 listopad 2016
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    33
    Postów
    3
    Auto
    Croma 1.9 JTD 120 KM
    Rocznik
    2006
    Przed chwilą znalazłem na alledrogo Yatour BTA - emulator z wbudowanym BT, może ktoś jest w stanie wypowiedzieć się na temat tego urządzenia?
    Ostatnio edytowane przez hubo ; 08-11-2016 o 14:14

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Piła/Poznań
    Wiek
    31
    Postów
    240
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Rocznik
    01.2006
    Właśnie montuję emulator - jestem zielony w tym sprawach i mam problem, bo nie odtwarza mi utworów - te kabelki, o których pisze piniasty, to mają pozostać w tej plastikowej obudowie? Złączyć je taśmą czy mam je wyjąć z tego plastiku i połączyć? Instrukcja Yatoura niestety nic o tym nie wspomina, jest dosyć uboga :/
    PS: do wyjęcia radia najwygodniej jest odkręcić nawiew u góry i wsadzić dwa małe imbusy w dziury od radia, aż wejdą dosyć głęboko

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,062
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ps. Ja do wyjecia radia uzywalem dwoch cienkich długich srubokretow, średnicy albo fi 3 albo fi 4mm. Pasowaly idealnie.
    Gornego nawiewu nie ruszalem wcale.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    02 listopad 2021
    Skąd
    TORUŃ
    Postów
    466
    Auto
    FIAT CROMA 1.9 JTD EMOTION 150 KM AUTOMAT
    Rocznik
    12.2010
    Mam radio z kartą SD nad CD i u mnie takiego Yatoura siie nie dało podłączyć.
    Jest: FIAT CROMA EMOTION 1.9 JTD 150 KM AUTOMAT
    Był: Fiat Stilo DYNAMIC MW 1.9 JTD 140 KM
    Był: Fiat Marea Weekend HLX 1.9 TD 100 KM


 

Podobne tematy

  1. [Manual] Montaż elektromagnetycznego systemu parkowania.
    Napisany przez piniasty na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 18-04-2018, 23:48
  2. YatourCDCEmuFilesEditor v0.1 dla posiadaczy emulatora Yatour
    Napisany przez Reckless na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 25-04-2016, 12:16
  3. [manual] Siena - Montaż czujnika parkowania
    Napisany przez Krzysztof na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-01-2015, 14:02
  4. Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 26-02-2014, 12:20
  5. kod do zmieniarki
    Napisany przez szpako121 na forum Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-03-2013, 18:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

croma dokladanie zmieniarki

emulator zmieniarki cn

zmieniarka fit croma

https:fiatklubpolska.plcroma-446manual-montaz-emulatora-zmieniarki-33666

fiat bravo 2 zmieniarka

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl