Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 28 z 28
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    48
    Postów
    92
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Egr mam zupełnie nowy i oryginalny Pierburga, więc to nie to.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    N75 nie ma z egr nic wspólnego. Steruje geometria turbiny. Mój padł po 150 tys.

    Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ok

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    43
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    N75 masz na chłodnicy, idzie do nie go kabel i trzy wężyki.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    48
    Postów
    92
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Szuszu Zobacz post
    N75 masz na chłodnicy, idzie do nie go kabel i trzy wężyki.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
    Dwa wężyki

    Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    43
    Postów
    188
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Tak zgadza się. Mój błąd.

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    W najbliższą środę podpinam cromke pod komputer. Przejedziemy sie razem z mechanikiem i bedziemy widziec, co sie dzieje.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  8. #22
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ps. Koledzy, a czy problem z dlawieniem moze byc efektem niewlasciwie dzialajacej przepływki?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Jeżeli to ten sam as, który wymieniał dwa gniazda łożysk w M32 (lub potwierdził taką naprawę przez swojego kolegę) to nie wierz mu w nic więcej.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    Jeżeli to ten sam as, który wymieniał dwa gniazda łożysk w M32 (lub potwierdził taką naprawę przez swojego kolegę) to nie wierz mu w nic więcej.
    Czyli ściema?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Tak, tam się nie wymienia gniazd łożysk.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Mowil, ze cos było nadspawywane i rozfrezowywane, bo dwa lozyska rozwalily gniazda i obracaly sie całe. Dalej sciema?
    Znasz z autopsji te skrzynie? Robiłeś lub robisz przy nich?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Jeżeli taki magik to zwracam honor. Myślałem, że opowiadał banialuki o wymianie czegoś (gniazd) czego się nie wymienia. W takich przypadkach najczęściej wymienia się całą pokrywę. Najważniejsze, że wszystko działa. Kończę z OT w tym temacie, pozdrawiam.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ok. DZięki. Off topic zakonczony.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. lekkie szarpanie przy przyspieszaniu na zimnym silniku
    Napisany przez Wlosiu na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-02-2015, 11:59
  2. Palio Weekend 1.2, dławienie silnika do 2000 obrotów
    Napisany przez kgudzacz na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-11-2014, 11:54
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-02-2014, 22:02
  4. Dławienie na niskich obrotach
    Napisany przez mbskrk na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2013, 20:24
  5. Lekkie szarpanie przy ruszaniu . Fiat Doblo 1,3 MultiJet 07r
    Napisany przez maly127 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-04-2010, 23:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446lekkie-dlawienie-sie-przy-obrotach-1600-2000-a-29239

dlawienie i szarpanie przy 2000 obrotow

croma szarpniecie przy 2000 obrotow

dlawienie obrotow egr

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl