Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 28 z 28
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    25 kwiecień 2016
    Skąd
    -
    Postów
    430
    Auto
    Croma 1.9 16V
    Rocznik
    2005
    Martinez, masz DPFa? Pytam w kontekście lania tego smaru Kleen-Flo do paliwa.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ja ma DPf-jeszcze; i leje LM1052, i wypalania mam z większym interwałem.
    Pisałem o tym kiedyś.
    Do niczego nie namawiam.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał Maxi Zobacz post
    Martinez, masz DPFa? Pytam w kontekście lania tego smaru Kleen-Flo do paliwa.
    Auto z Polski - fabrycznie brak DPF.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Oto log z ciśnieniem oczekiwanym oraz zmierzonym podczas takiej ostrzejszej jazdy:

    https://drive.google.com/file/d/0Bxp...ew?usp=sharing

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2019
    Skąd
    Osielsko
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    Kolego, uporalas się z problemem? Znalazłeś przyczynę?

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Oczywiście, problemem była pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia. Udało mi się wyrwać używkę z jakiejś alfy rozbitka chyba 147 z przebiegiem 30 tyś km. Od tego czasu błąd się nie pojawił. Z tego co wiem jest 50 na 50 szans na usterkę pompy lub regulatora ciśnienia.

    Przypomniało mi się: tą używkę kupiłem wraz z regulatorem ciśnienia, więc trudno stwierdzić który element był wadliwy. Jak coś to posiadam stare bebechy na ewentualną podmianę 😀
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 26-06-2019 o 23:04

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2019
    Skąd
    Osielsko
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał martinez Zobacz post
    Oczywiście, problemem była pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia. Udało mi się wyrwać używkę z jakiejś alfy rozbitka chyba 147 z przebiegiem 30 tyś km. Od tego czasu błąd się nie pojawił. Z tego co wiem jest 50 na 50 szans na usterkę pompy lub regulatora ciśnienia.

    Przypomniało mi się: tą używkę kupiłem wraz z regulatorem ciśnienia, więc trudno stwierdzić który element był wadliwy. Jak coś to posiadam stare bebechy na ewentualną podmianę 😀
    Mam ten sam problem z Cromą. Zamówiłeb interfejs od VIAKEN, podłącze pod kompa i sprawdze ciśnienie paliwa i korekty wtrysków. Zawór na pompie kupiłem nowy, filtr paliwa nowy, nie pomogło. Przyszła kolej na sprawdzenie pompy i korekty wtrysków, zobaczymy co wyjdzie.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał Przem1987 Zobacz post
    Mam ten sam problem z Cromą. Zamówiłeb interfejs od VIAKEN, podłącze pod kompa i sprawdze ciśnienie paliwa i korekty wtrysków. Zawór na pompie kupiłem nowy, filtr paliwa nowy, nie pomogło. Przyszła kolej na sprawdzenie pompy i korekty wtrysków, zobaczymy co wyjdzie.
    Z tego co kojarzę był jakiś sposób sprawdzenia ciśnienia na szynie, chyba odłączenie czujnika położenia wału i logowanie na zimnym silniku wartości oczekiwanych i zmierzonych ciśnienia paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli wtedy jest za niskie ciśnienie to będzie to uszkodzona pompa lub regulator.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2019
    Skąd
    Osielsko
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    Wymieniłem dziś pompa. Moja była 2010 rok nade in Czech Republic, a przyszła o takich samych numerach ale made in italy z 2006r ale niby niski przebieg i po wymianie nie udało mi się wywołać błędu, chociaż bardzo się staralem wcześniej wywolywalem bez problemu

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    I jak tam? Jeżeli nadal bez błędów to gratulacje :-)

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2019
    Skąd
    Osielsko
    Wiek
    37
    Postów
    7
    Auto
    Croma
    Rocznik
    2010
    cieszę się jazdą i spalanie niższe

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    cieszę się jazdą i spalanie niższe

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2017
    Skąd
    Gdynia obecnie :)
    Wiek
    38
    Postów
    208
    Auto
    VW Caddy 1.9 tdi oraz Croma 1,9 JTD 150 km
    Rocznik
    2009 Caddy i 2005 croma
    Cytat Napisał Przem1987 Zobacz post
    cieszę się jazdą i spalanie niższe



    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    cieszę się jazdą i spalanie niższe
    Ile ci pali auto przed i po?

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2022
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    42
    Postów
    1
    Auto
    Bravo II 1,9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Witam wszystkich


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Korekty wtrysków.
    Napisany przez kamilZ na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 05-06-2017, 20:25
  2. Błąd P0091
    Napisany przez psz752 na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2015, 13:41
  3. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 21:45
  4. Usługa korekty licznika i odczytu/kasowania.
    Napisany przez mayss na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-05-2014, 09:55
  5. Śruby i podkładki do korekty geometrii kół
    Napisany przez spawacz na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-05-2013, 10:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl