Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 28
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010

    Korekty wtrysków w związku z P0091

    Zerknijcie proszę, coraz częściej wywala mi P0091 i tryb awaryjny (ze 3 razy na 1000 km). Testowane na rozgrzanym silniku.

    korekty.png

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    https://drive.google.com/file/d/0Bxp...ew?usp=sharing



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Wymien filtr paliwa na pierwszy strzal.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Już to robiłem, czyściłem też regulator, czujnik ciśnienia, wyciągałem pompę z baku - nic z tych rzeczy.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Nie tak to się robi.
    Rozgrzej silnik, powyłączaj wszystkie odbiorniki i loguj to co zrobiłeś na biegu jałowym.
    Dodaj jeszcze ozmierzona ogólna dawka paliwa.

    Jak chcesz gazować to zrób test przelewowy.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał bronx Zobacz post
    Nie tak to się robi.
    Rozgrzej silnik, powyłączaj wszystkie odbiorniki i loguj to co zrobiłeś na biegu jałowym.
    Dodaj jeszcze ozmierzona ogólna dawka paliwa.

    Jak chcesz gazować to zrób test przelewowy.
    Czyli mamy takie wartości (same korekty z wcześniejszego logowania, zrobię jeszcze z ogólną dawką):

    2017_03_03_12_52_22_Microsoft_Excel_2.csv_Tylko_do_odczytu_.png
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 03-03-2017 o 13:55

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Jaka jest w ogole graniczna wartosc korekt w jtd 1.9?
    Na moje Twoje sa niskie czyli ok.
    A elern co mowi?Nie zaglebialem sie .
    Zrob jeszcze przelewy

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Tam ci obroty szły w góre, nawet pod 900 przeszło rpm.
    Z tego co podałeś wyglądają korekty ok.
    Zmień regulator ciśnienia na nowy, czyszczenie niekoniecznie mogło pomóc.
    Wiem tanio nie jest, zagwarantować nie można że to to.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Okej, zrobiłem od nowa - sporo czasu na biegu jałowym i wszystkie odbiorniki wyłączone, na wszelki wypadek w logu wartości również pod obciążeniem.

    https://drive.google.com/open?id=0Bx...ERqVHRLdGdZV1k
    Ostatnio edytowane przez martinez ; 03-03-2017 o 19:20

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Update: Zrobiłem tzw. test przelewowy, a wynik jest taki, że w ciągu 2 minut pracy silnika na biegu jałowym naciągnęło przelewami dokładnie po 25 ml oleju napędowego - jest równiótko (+/- 1 ml). Przy okazji wyczyściłem ponownie regulator ciśnienia paliwa oraz wtyczki od wtryskiwaczy. Zastanawiam się czy mod silnika nie ma związku z tym problemem, bo faktycznie wystąpił on po zmodowaniu mapy, lecz występował sporadycznie - teraz jest już często.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    To aż wręcz nieprawdopodobne aby było równo po +/-1ml

    No ale patrząc na test przelewowy + mes to zostawił by wtryski w spokoju. chyba że tak leją że nic na przelewy nie idzie ! ale to było by czarna za autem.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    No właśnie że wynik wręcz idealny. Załączam foto, na którym widać po 20 ml, ale po 5 ml jest w każdym wężu jeszcze. Może taki wynik jest zasługą stosowania od 12 mesięcy smaru do paliwa kleen-flo.

    20170305_143135.jpg

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Nie chcę się wtrącać, ale czy tłoczki nie powinny być wyjęte? Chyba ze masz tam otwory odpowietrzające.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    w 2 strzykawce od lewej, widać jakieś zanieczyszczenia?

    ta kostka toaletowa to jakiś odstraszacz na gryzonie, działa?
    Pozdrawiam


  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ja na krety stosuję domestos
    Ma dziury wypalone jak przy znakowaniu bydła, dobrze jest


    Log rozruchowy,
    jakieś logi z oczekiwanego i zmierzonego ciśnienia.


    Ja po prostu nie wierze w to co widzę z tymi przelewami

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    37
    Postów
    254
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał luk202 Zobacz post
    Nie chcę się wtrącać, ale czy tłoczki nie powinny być wyjęte? Chyba ze masz tam otwory odpowietrzające.
    Oczywiście otwory są nawiercone zaraz pod tłoczkami.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał maka131 Zobacz post
    w 2 strzykawce od lewej, widać jakieś zanieczyszczenia?

    ta kostka toaletowa to jakiś odstraszacz na gryzonie, działa?
    Strzykawka jest po oleju 2T który wlewam do starego berlingo 1.9 D.
    Jeśli chodzi o domestos no to podobno działa, mojej teściowej sportage został zaatakowany przez kunę toteż wtedy pozakładałem.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Korekty wtrysków.
    Napisany przez kamilZ na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 05-06-2017, 20:25
  2. Błąd P0091
    Napisany przez psz752 na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-03-2015, 13:41
  3. Korekty wtrysków 1.9 JTD
    Napisany przez hulkster na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2014, 21:45
  4. Usługa korekty licznika i odczytu/kasowania.
    Napisany przez mayss na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-05-2014, 09:55
  5. Śruby i podkładki do korekty geometrii kół
    Napisany przez spawacz na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-05-2013, 10:14

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl