Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    53
    Postów
    174
    Auto
    FIAT CROMA 1.9JTDM 150KM 2008 automat
    Rocznik
    30.04.2008
    Hmmm, na tak postawione pytanie nie ma dobrej odpowiedzi...
    Jest wyczuwalne. Korekcje są mierzalne. Spalanie też...

    Natomiast parametr o nazwie "wydaje mi się", który wprowadziłeś do układu, jest mało "inżynierski"... O jakich jednostkach mówimy?

    A tak poważnie, według mnie jest różnica. Ale to tak, jakbyś spytał, czy borowanie zęba bardzo boli. Boli, ale każdego inaczej. W dodatku, żeby nie było za prosto, każdego boli bardzo...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    192
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Cytat Napisał grzest Zobacz post
    Mogą się pojawiać (również - ale nie tylko) np w wyniku zasyfienia układu zasilania paliwem, a nie od razu z awarii wtrysków.
    Robię to raz, góra dwa w roku. Profilaktycznie.

    Doświadczenie raczej mówi mi, że w większości były spowodowane "innymi" czynnikami.
    Jestem przekonany, że korekcje zmieniają się również w czasie cyklu między wypaleniami DPF ze względu na zmieniające się parametry pracy silnika. Np większy opór wydechu.

    Po to w końcu są korekcje, żeby komputer z nich korzystał. Kwestia, czy są inne objawy (nienaturalne spalanie, szarpanie, trudności z zapłonem itp)
    I tak zacząłbym szukać innych przyczyn, a potem sprawdzać wtryski.
    Dominiq - wiesz już co było przyczyną?

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 luty 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Ducato 2.2
    Rocznik
    2010
    Odnowię temat.
    Ducato 2.2 nowe wtryski
    1. -0,32
    2. -0,18
    3. -1,25
    4. 2,35
    Przed wymianą wtrysków taki objaw był na drugim cylindrze. Teraz przeszło na 4. Nowy wtrysk i kaplica? Dodam jeszcze że strasznie klekocze przy dodaniu gazu.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Uszczelki wymieniałeś ? Dobrze dokręciłeś wtrysk ?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Czyszczenie wtryskiwaczy
    Napisany przez Kamciu86 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 15-11-2011, 16:13
  2. Ciśnienie wtryskiwaczy 1.9TD
    Napisany przez Bdm na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-08-2011, 14:06
  3. regeneracja wtryskiwaczy
    Napisany przez antis na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 23:56
  4. awaria wtryskiwaczy?
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 08-12-2010, 00:18
  5. Czy to wina wtryskiwaczy??
    Napisany przez micmal4 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-06-2009, 14:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446korekcje-wtryskiwaczy-20117

fiat croma wtruskiwacze cens

korekcje na zimnym silniku 1.9 multijet

liqui moly 2663 forum

parametry pracy wtryskow fiat croma

korekcja wtryskiwaczy obroty

liqui moly wtryski diesel jtd

korekta wtrysku -17

Korekty nowych wtryskiwaczy

korekcje wtryskow 1 9 mjet

korekty wtryskiwaczy jtd

jakie wtryskiwacz fiat croma 1.9

korekcja wtryskiwaczy na zimnym silniku multijet

objawy uszkodzenia pompy wtryskowej diesel 1 9 fiat croma

wtrysk regenerowany croma 19 jtd

fiat croma 1.9 korekta spalania

korekcja wtrysku 1 6 hdi

korekcje wtryskiwaczy 1 6 hdi

wtryski do fiat croma 1.9 diesel 150 km miltijet

unik opinie

multijet regeneracja

wtryski croma

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl