Witamy na Fiat Klub Polska
-
Doświadczony klubowicz
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Dzięki andy.Mam problem , zerwany gwint na szpilce od EGR w kolektorze i nie wiem czy da rade rozwiercić na 8 czy moze jakis klej zastosować, co radzicie .
-
Doświadczony klubowicz
Rozwiercac i naprawic tak jak to sie powinno robic.
-
Nowy klubowicz
Dzięki desmo,tylko się obawiam czy nie za malo zostanie jak rozwiercę na 8 kę
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Trzeba rozwiertać czy mozna od razu gwintownik 8.NIe chcę wyjmować kolektora ,za dużo roboty.
-
Doświadczony klubowicz
A do konca to nie wiem ile tam jest materialu ale ten 1mm to na moje jest. Musisz rizwiercic wiertlem 6,5. Potem tulejka helicoil chyba ze na m8 chcesz przejsc
-
Kup sobie taki zestaw do naprawy gwintów i na 100 procent będzie trzymał. Już w kilku autach w ten sposób naprawiałem.
ZESTAW DO NAPRAWY GWINTĂW M6x1.0 HELICOIL 20 SPRĘŻ (6932944650) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
Doświadczony klubowicz
M6x1 to nie jest standard samo m6 musi byc opis.
Ale zestaw jak najbardziej godny.
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
wiesiekf
Dzięki andy.Mam problem , zerwany gwint na szpilce od EGR w kolektorze i nie wiem czy da rade rozwiercić na 8 czy moze jakis klej zastosować, co radzicie .
Nie wiem dokładnie co masz zerwane. Ja u siebie zastosowałem szpilkę z metra, wkręciłem głębiej i dałem nakrętkę.
-
Nowy klubowicz
luk202 . Tez tak zrobilem i mysle ze to wytrzyma bo przecież tam nie potrzeba sily .Gwint zerwany ale nie czkowicie w kolektorze. Zalozyłem tak jak mowisz szpilke i trzyma.JUz wszystko poskładane jutro jade do pracy zobaczymy co będzie , mysle ze powinno byc wszystko dobrze.Rozlączyłem jeszcze rurę od turbo zaslepilem osobno zeby nie robiło nzprężeń nie łączyłem z EGRem.EGR zaslepiony z dwóch stron ,tak ze swobodnie sobie siedzi na tych szpilkach.
-
Doświadczony klubowicz
Ja u siebie widzę że miałem jedna naprawiana właśnie tym systemem i kiedyś mi się to wykręciło ale nałożyłem kleju do gwintów i teraz ostatnio jak wykręcałem to reszta w środku a śruba ładnie wychodzi. Więc może przejedź gwintownikiem o średniycy tego otowru co masz i daj kleju do gwintów i zobaczysz jak się to będzie spisywać.
-
Nowy klubowicz
irqus,Słyszłem cos o tym sposobie ale nie wiem czy póżniej da sie wykrecić szpilke jak by trza było,czy nie sklei na stałe.A jezeli by tak sprubować to jak nakładać klej na śrube czy '' do dziury''.
-
Doświadczony klubowicz
Bez znaczenia gdzie klej dasz. Skleic sie nic nie sklei. Uzyj niebieskiego czyli sredniego.
-
Doświadczony klubowicz
Ja nic nie kleiłem. Wkręciłem, skręciłem i trzyma.
-
Doświadczony klubowicz
Mozna i tak. Niebieski na pewno nie zaszkodzi z czerwonym to niestety czasem trzeva podgrzac
Podobne tematy
-
Napisany przez Piter89 na forum Stilo
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 08-10-2014, 21:48
-
Napisany przez bzykol na forum Stilo
Odpowiedzi: 22
Ostatni post: 28-09-2012, 13:26
-
Napisany przez essi na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 29-03-2012, 14:47
-
Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 12-04-2010, 20:14
-
Napisany przez rysio84 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 16-01-2009, 08:14
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
croma komputer silnika
,
croma 1.9 sterownik silnika
,
sterownik silnika croma
,
Fiat croma sterownik silnika gdzie jest
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:42.
W sieci od 2007 roku.