Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18

Temat: Kolektor ssący  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km

    Kolektor ssący

    Witam
    Niestety i u mnie zaczął się problem z kolektorem a dokładniej z klapami wirowymi, poprostu jak we wszystkich przypadkach przestało działać.. blaszka od klap leży sobie spokojnie na kolektorze

    teraz pytania

    czy korzystać z pomocy Regeneracja kolektorów dolotowych CDTI, JTD, TID
    czy można go wymienić na kolektor plastikowy


    czy ktoś z was korzystał z rozwiązania ze strony kolektorycdi??
    Ostatnio edytowane przez galka ; 18-02-2013 o 11:05 Powód: błędy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Ja jestem po regeneracji. Wyczytałem na forum opla Vectry ,że te nowe poprawione konstrukcje też się wyrabiają i spadaja. Robiłem u tego gościa
    Regeneracja kolektorów dolotowych CDTI, JTD, TID
    Latam na tej regeneracji 2 lata w maju będzie (około 35Tkm)

    ciekawostka
    tak wygląda kolektor po około 160 000km i więcej
    http://imageshack.us/photo/my-images/805/21299604.jpg/
    Ostatnio edytowane przez Aras37 ; 28-02-2013 o 18:36

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    I nie masz żadnych problemów z kierownicami powietrznymi? Zakładałeś uszczelkę miedzy kolektor a EGR? taką uszczelka egr croma - Szukaj w Google
    żeby mniej syfu dostawało się do kolektora??

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Taką mam od 6 miesięcy ,a poprzednio miałem taką z dodatkowo odwierconymi 4 otworami .Troche syfu jest widocznego.Dlatego zmieniłem na 4 otwory.
    Nie wiem ??? od zakup auta lałem tylko na BP ropke(nie głupia stacja i blisko),ale słyszałem od kilku osób ,że lepsza jest z SZELL-a bo przy spalaniu powstaje mniej popiołów czyli mniej syfu zostaje(aktualnie sprawdzam)

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    Byłem u mechanika, akurat również zmieniał kolektor w Astrze 3, i podobno tam jest o wiel łatwiej, bo nie ma jakieś łapy którą trzeba szlifować żeby poskładać, lub robierać bardzo dużo z dołu silnika....prawda to? ogólnie powiedział 200-250 zł za wymianę. Drogo czy tanio?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Cena za robocizne raczej tanio. Ja tyle placilem 2 lata temu ,a grzebania jest tam nawet dla wprawionego mechanika.+ koszt 30zl uszczelka miedzy kolektor ,a silnik.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    wczoraj załozony kolektor od kolegi z Regeneracja kolektorów dolotowych CDTI, JTD, TID

    tak wyglądał mój .... przebieg 198 tys.

    udało się w miarę tani zrobić bo łącznie z wymianą rozrządu mechanik powiedział tylko 300

    2013-07-03 19.30.38.jpg2013-07-03 19.30.50.jpg2013-07-03 19.23.50.jpg2013-07-03 19.30.22.jpg

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Niewiarygodne - coś takiego pierwszy raz w życiu widzę!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    To zobacz jak wyglądają kolektory w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Ekologia

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    31 grudzień 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Postów
    196
    Auto
    Peugeot 5008 2.0 HDI 150kM poprzednie Croma 1.9 150 kM , Marea 1.6 gaz , Siena 1.4
    Rocznik
    2011
    Mialem taki sam syf też zrobiłem duże oczy.Robocizna cena dobra.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2012
    Skąd
    Świętokrzyskie
    Wiek
    50
    Postów
    152
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 km
    dziś pierwsze jazdy po wymianie kolektora.. WIADĆ różnicę na pewno bardziel elastyczny i na niższych obrotach lepiej sie zachowuje. warto było
    W satarym 2 środkowe klapy były w pozycji zamkniętej zewnętrzne na wpół otwarte

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2011
    Skąd
    Podbeskidzie
    Postów
    73
    Auto
    Croma 2.4 JTDm Emotion
    Rocznik
    2007/2008 FL ;)
    Widzę, że w ostatnim czasie powiększyło się grono posiadaczy wersji 2.4 jtd. Jak u was z kolektorem i przy jakich przebiegach? Znacie źródło nowych kolektorów w przystępnej cenie albo firmę, które regeneruje je w rzetelny sposób?

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    42
    Postów
    276
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Ja swojego nie czyściłem. Robota mnie przeraża

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2012
    Skąd
    polska
    Wiek
    49
    Postów
    6
    Auto
    fiat croma
    z tym kolektorem mają wszyscy problem, nowe kolektory są po poprawce wytrzymują troche dłużej, ja w swojej usunąłem te klape, kolektor został zaspawany i splanowany, oczywiście wyczyszczony i zmieniony program i mam teraz święty spokój


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. sienka kolektor ssący teoria :)
    Napisany przez franek552 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-04-2012, 16:24
  2. [osprzęt silnika] Kolektor ssący bravo brava
    Napisany przez LexusHPC na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 08-02-2012, 10:08
  3. Co to za kolektor????
    Napisany przez daawe na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-08-2010, 22:14
  4. Pękł kolektor wydechowy
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 03-07-2009, 10:29
  5. kolektor
    Napisany przez lehoo84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 03-04-2009, 22:39

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma korektor soncy

fiat croma kolektor

kolektor ssacy fiat croma 2 4jtd

avto kolektor fiat cromazaspawanie kolektora fiatkolektor ssacy wymiana cromakolektor ssacy fiat coupewymiana kolektora ssacego fiat paliowymontowanoe klap cromacroma zaspawanie kolwktora ssacegoCroma kolektorkolektor dolotowy cromafiat 2.4 kolektorkolektor ssacy cromakolektor dolotowy w fiacie croma gdzie jestFiat croma wymiana kolektora ssacego

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl