Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 19 z 19
Like Tree14lubi to!

Temat: Kłopot z klamkami.  

  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    579
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Prace trwają nadal, poszło teraz w zabezpieczanie podwozia. RStop gdzie trzeba, preparat na profile zamknięte, podkład epoxy i coś ala bitex na koniec. Dwa auta to gruba robota była, preparatów zostało jeszcze na Scenica, a ten skubaniec mimo, że najstrszy z nich to w najlepszym stanie się okazał. Francuzi potrafia w zabezpieczenia antykorozyjne, nie potrafią tylko w elektrykę.

    2002 rok tak wygląda u Francuza https://youtu.be/m75E7AakeZ4?si=Wl9mFDYMyVWxYyaY

    https://youtu.be/iUh1iM6QDbA?si=tvSyeiSafyuwQNPl

    jak dla mnie 22 letnie auto, o które nikt pewnie nie dbał wcześniej, to zajefajnie wygląda.
    Ostatnio edytowane przez iron64 ; 28-12-2024 o 22:13
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,491
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Widać że auto soli nie widziało, i to cieszy właściciela
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    579
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Co do soli to raczej widziało i to dużo, bo auto od 2004 (rocznik 2002) roku w Polsce i jestem jego 6 właścicielem, kupione za mniej niż minimalna krajowa, więc raczej nikt o nie nie dbał. A mimo to moim zdaniem biorąc pod uwagę wiek jest rewelacyjnie. Po prostu uważam, że Franki potrafią zrobić auta nie lubiące rdzy. W zasadzie to licząc na to je kupiłem.
    Za to ile krwi mi w nim elektryka napsuła to już poezja. Do tej pory coś jeszcze nie gra do końca, bo wraz z kierunkami miga mi podświetlenie zegarów, ale tylko zegarów i tylko gdy trzymam hamulec wraz z kierunkiem. Już nie wnikam, bo to pikuś w porównaniu z wcześniejszymi jazdami elektrycznymi tego auta.
    Ostatnio edytowane przez iron64 ; 29-12-2024 o 06:19
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
    Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG

  5. #19
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,444
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    No niestety w Francuskich autach to norma, że przewody są z jakiegoś gów...litu produkowane i to wszystko się rozpada ale konserwację faktycznie robią poprawnie.
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. problem z klamkami ??
    Napisany przez acer870 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 27-08-2014, 15:54
  2. Siena kłopot z awaryjnymi.
    Napisany przez mlodyzero na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-11-2012, 23:27
  3. Kłopot z rozruchem
    Napisany przez slawek1488 na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 01-08-2012, 18:36
  4. Kłopot za sprzęgłem
    Napisany przez Gabri na forum Punto II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 26-04-2012, 16:36
  5. Cinquecento 700 Kłopot z odpalaniem
    Napisany przez white na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 10-11-2010, 12:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl