Kupiłem drugą Crome, aby dokonać małej podmianki (no dobra, dużej podmianki).
Tylne prawe drzwi nie otwierają się wcale, ani z zewnątrz, ani z wewnątrz. Jak się dobrać do tego nie niszcząc niczego? Rozumiem, że muszę zdjąć tapicerkę, ale jak?
Kupiłem drugą Crome, aby dokonać małej podmianki (no dobra, dużej podmianki).
Tylne prawe drzwi nie otwierają się wcale, ani z zewnątrz, ani z wewnątrz. Jak się dobrać do tego nie niszcząc niczego? Rozumiem, że muszę zdjąć tapicerkę, ale jak?
FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG
To jakaś choroba jak kupujesz drugą Cromę na części
Osobiście zdjął bym boczek odkręcając śrubę pod klamką i pod łokietnikiem 2 sruby i wyrywając boczek z zaczepów - pewnie po zdemontowaniu kanapy ale może jest inny sposób
https://fiatklubpolska.pl/croma-446/...31/#post297436
https://fiatklubpolska.pl/croma-446/...i-pilne-18000/
Ostatnio edytowane przez lisekg ; 14-08-2024 o 15:44
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
Choroba? Chyba nie, ale chyba
Planuje felgi, relingi, fotele, boczki. Chyba tyle. Moje fotele mocniej zużyte, relingów nie mam, felgi w drugiej są 18-tki, no to tak sobie kupiłem drugą.
Jeszcze muszę nią wrócić, bo zostało mi jakieś 500 km do domu. Na urlopie jestem.
Ja miałem taki plan aby kupić 2-ga jak by mi się ta zepsuła na południu Włoch i miałem kilka upatrzonych po drodze
Jak kupiłeś po lifcie to możesz pójść w dalsze modyfikacje i zmienić klapy, zderzaki, błotniki i lampy z przodu :-)
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
Przed lifta kupiłem, ale za takie pieniądze śmieszne, że aż nie wierzę do dziś. Przejechała 500km wracając do nowego domu na kołach. NELka się nazywa teraz.
Jasne, ma pewne wady, ale trudno żeby nie miała.
Tez za mna relingi chodza, ale nie moge dostac w normalnej cenie. Co do tapicerki drzwi to da sie wyciagnac bez demontazu kanapy. Przerabialem juz to.
Wysłane z mojego SM-F711B przy użyciu Tapatalka
moje Fiaty: 125p -> 126p -> Marea Weekend -> Croma
No coś tam pstryknę, ale moja jest już brzydka z wyglądu, klar z niej złazi i straszy. Do czasu gdy mnie nie wq... konkretnie ten klar to tak będzie.
Na tą chwilę zaobserwowałem różnicę spalania po mieście AF40:M32 9,5-10: 7,5 to duża różnica. Inaczej jest zestopniowana ta skrzynia w stosunku do AF40. Co ciekawe na trasie spalanie jest na korzyść AF40, ale nie więcej niż 0,5l/100km. Jechaliśmy na 2 auta jedno za drugim, więc porównanie jest. Gdyby nie słynne już potencjalne kłopoty z M32 to powiedziałbym iż Croma z manualem to idealne auto na każde warunki.
Ostatnio edytowane przez iron64 ; 19-08-2024 o 05:34
FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG
No niestety na schodzący klar to jedynie lakierowanie ponowne lub oklejenie auta. Automat tradycyjny w mieście musi więcej spalić bo jednak występuje poślizg pomiędzy układem napędowym a kołami. W trasie jak się zblokuje to już kwestia przełożeń AF40/M32. Ja swoją garażuję więc warunki atmosferyczne nie niszczą mojego lakieru a dodatkowo woskuję ją przynajmniej raz do roku "Wosk COLLINITE 476S Super DoubleCoat Auto Wax" który ma bardzo duża zawartość tego wosku naturalnego carnauba w sobie.
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
W Neli wymienić musiałem termostat, ale jako że stary cebularz jestem, to postanowiłem kupić najtańszy na allegro, no taki błąd zrobiłem. Nie kupujcie termostatu Peter Steiner, bo owszem jest tani, ale cena bierze się z tandetnego wykonania, nowy był już uszkodzony. Odlew wykonany z szajsmateriału i pęknięty.
Musiałem kupić już normalny, mój wewnętrzny cebularz ucierpiał bardzo. Ten tani kosztował 59zł, a normalny 160zł, nie wiem jak ja to przeżyję.
kilka fotek i proszę nie oceniać burdelu, bo nie zakładałem dzielenia się publicznie tymi fotkami.
Ostatnie zdjęcie to ten Peter coś tam, g... jakich mało. nie był montowany wcale, dotknąłem go brudnymi łapami.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Jeszcze jedno, bo mnie naszło teraz na wspominki. Czemu do diaska przy wymianie filtra oleju i filtra paliwa, ludzie zakładają stare uszczelki ponownie? Serio, jaki w tym cel jest? Przecież z filtrami dają nowe uszczelki, dlaczego zatem ich nie zakładają ludzie przy wymianie? W Neli były wycieki właśnie ze względu na stare uszczelki, ciekło zarówno z filtra oleju jak i filtra paliwa (w niej wymienia się sam wkład).
Ostatnio edytowane przez iron64 ; 22-12-2024 o 08:02
FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG
Fajny garaż
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Uuu pełen profesjonalizm tu widzę, taki garaż to marzenie
Jak widzę przekładanie idzie pełna parą. Az zamarzyłem u siebie coś pogrzebać ale nie mam czasu musze piec ciasta
Po nowym roku wymiana filtrów, oleju, akumulatora i może w końcu zajrzę do tej blokady kierownicy bo ponownie zaczęła się odzywać i wywalać błąd.
Pewnie ten mechanizm lub/i styk zwierno rozwierny się rozpada.
Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje
mam blaszaka 6x3, z tłuczniem zamiast wylewki. xD
ale w takim garażu to mógłbym spędzić całe życie, walić święta i rodzinną atmosferę.
Croma, Bravo, Stilo, Idea...
No, to prawda. Nie potrafię jednak lakierować, spawać też nie bardzo, nad czym ubolewam, bo spawarki tanie są. no ale, na co komuś zegarek jak go nakręcić nie potrafi.
Udało mi się otworzyć zablokowane drzwi. Obie klamki są do wymiany. Wewnętrzną kupiłem od chinoli i jest ok, pasuje. Z zewnętrzną muszę jeszcze kombinować, bo wczoraj już święta mnie jednak też dopadły. Poprzedni właściciel klei klamkę wewnętrzną, nawalił kleju na gorąco, a podejrzewam, że przy pierwszym uzyciu znów pękło.
FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd
Scenic 1 PH2 1,6 16v z LPG