Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006

    Kiepskie ogrzewanie...

    Auto trzymam w garażu podziemnym gdzie temperatura jest stała około 10 stopni. Pomimo to po wyjechaniu na dwór aby w aucie było ciepło musi upłynąć ze 20 minut.
    Czy wasze Cromki też tak długo się nagrzewają? Swoją drogą mam jeszcze jedno pytanie. Przy stałej jeździe nawet przez godzinę czy dwie w aucie nie jest na tyle gorąco abym musiał przykręcić temperaturę z maxa. Jednym słowem jest na max a w aucie nie jest za gorąco. Co będzie jak temperatura na zewnątrz spadnie na powiedzmy - 20 stopni?
    Dodam jeszcze że na wskaźniku temperatury strzałka dochodzi jedynie do 1/3 wskaźnika.
    Macie jakiś pomysł aby zwiększyć temperaturę w aucie?

    Z góry dziękuję za sugestie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2013
    Skąd
    Bielsko Biała
    Wiek
    39
    Postów
    49
    Auto
    CROMA 1,9 8V
    Rocznik
    2005
    Witam a masz płyn w chłodnicy sprawdź czy ci nie ubywa jak jest a temperatura idzie na 1/3 to może być uszkodzony termostat lub zapowietrzony układ więc trzeba będzie go odpowietrzyć . Termostat możesz sprawdzić przez dotknięcie węża na wyjściu chłodnicy musi być ciepły jak się auto zagrzeje jak jest zimny a ten co wchodzi do chłodnicy jest ciepły to termostat masz do wymiany koszt 130zł + robocizna .

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 styczeń 2012
    Skąd
    Łomża
    Wiek
    53
    Postów
    34
    Auto
    Fiat Croma 1.9 M-Jet 150 KM
    Termostat do wymiany, u mnie Croma nagrzewa się najszybciej jeśli nawiew ustawiony jest na nogi i na twarz. Na początku użytkowania cromy nie używałem w ogóle nawiewu na nogi i też czułem chłód a w instrukcji jest taka wskazówka jak najszybciej nagrzać środek auta.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Wiem o ustawieniach nawiewu, czytałem instrukcję. Na zimnym silniku płynu jest 5mm ponad minimum więc jest OK. To jednak chyba termostat.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Czekam na kuriera z termostatem.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    08 wrzesień 2013
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    64
    Postów
    209
    Auto
    Fiat Croma 1.9Multijet 120 km Dpf
    Rocznik
    08.2008 FL
    Nie wiem co kupiłeś, najlepiej oryginał, znajomy kupił zamiennik 45 zł i niestety samochód łapie temperaturę bardzo wolno (w lecie trzeba przejechać 20 km) a z wymianą jest sporo pracy.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006

  9. #8
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Oryginał u mnie trzyma wskazówkę punkt godzina 12:00, w sumie prawie stale bez względu na warunki zewnętrzne. Daj znać jak będzie zachowywał się ten zamiennik.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Wczoraj wymieniony. Inna bajka. Pięknie nagrzewa się w kilka minut a wskazóweczka po dojściu do pionu stoi jak zamurowana.
    Oczywiście przy wymianie niezbędne odłączenie akumulatora i po ponownym podłączeniu auto straciło pamięć szyb oraz pali się żółty trójką z wykrzyknikiem na środku. Dzisiaj usunę te błędy sposobami jakie są tutaj podane na forum a jak nie pomoże to podjadę do nich aby usunęli błędy z kompa. Wczoraj nie miałem już na to czasu...

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    56
    Postów
    64
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    2006
    Błędy już pokasowane poprzez operację z opuszczaniem szyb.

  12. #11
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Na autostradzie przy -15 stopni na zewnątrz i prędkości 130-170 km/h (2000-2400 obr.), ogrzewanie na 21 stopni, termostat 1 kreska poniżej środka. Prędkość wzmacnia efekt chłodzenia.

    pzdr
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  13. #12
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    to kolega ma chyba problem z termostatem - ja przy tych temp. i podobnych prędkościach nie stwierdziłem "zejścia " wskazówki temperatury

  14. #13
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    to kolega ma chyba problem z termostatem - ja przy tych temp. i podobnych prędkościach nie stwierdziłem "zejścia " wskazówki temperatury
    Raczej nie. Nic na to nie wskazuje. Nigdzie nie jest napisane, że wskazówka musi "stać" dokładnie na środku. Wprost przeciwnie: "W normalnych warunkach funkcjonowania silnika wskazówka może zajmować różne położenia wewnątrz skali wskaźnika w zależności od warunków używania samochodu i od sterowania systemem układu chłodzenia silnika".
    Kreska w lewo, czy kreska w prawo to właśnie obszar wewnątrz skali wskaźnika. Moze "kreska" to mało precyzyjne określenie. Wskazówka była poniżej centralnego punktu o grubość wskazówki :-)

    Pzdr
    Ostatnio edytowane przez mrozek ; 26-01-2014 o 21:21
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2014
    Skąd
    zywiec
    Postów
    1
    Auto
    croma 1.9 150km
    Rocznik
    2005

    brak ogrzewania w cromie.

    Cytat Napisał mrozek Zobacz post
    Raczej nie. Nic na to nie wskazuje. Nigdzie nie jest napisane, że wskazówka musi "stać" dokładnie na środku. Wprost przeciwnie: "W normalnych warunkach funkcjonowania silnika wskazówka może zajmować różne położenia wewnątrz skali wskaźnika w zależności od warunków używania samochodu i od sterowania systemem układu chłodzenia silnika".
    Kreska w lewo, czy kreska w prawo to właśnie obszar wewnątrz skali wskaźnika. Moze "kreska" to mało precyzyjne określenie. Wskazówka była poniżej centralnego punktu o grubość wskazówki :-)

    Pzdr
    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Mam pytanie czy ktoś wie gdzie znajduje się zawór do sterowania przepływem powietrza nagrzewnicy,nie mam ogrzewania a temperatura cieczy jest na normalnym poziomie.Jak mogę to sprawdzić?

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Od dawna masz auto? Nie dosypał ci ktoś uszczelniacza do układu chłodzenia? Obawiam się że nasze auta nie maja zaworu woda bezpośrednio idzie na nagrzewnicę wewnątrz auta, ciepło zimno sterowane jest klapami i powietrze idzie przez nagrzewnicę albo nie.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kiepskie swiatła mijania i drogowe!!
    Napisany przez radzio11222 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-01-2011, 13:05
  2. [ogrzewanie] Ogrzewanie tylnej szyby
    Napisany przez alogator na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-12-2010, 09:23
  3. [ogrzewanie] ogrzewanie tylnej szyby ( przepala się bezpiecz
    Napisany przez Donat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-09-2010, 22:12
  4. [ogrzewanie] Ogrzewanie Nawiew Wentylator Nie Działa.
    Napisany przez Jakub26 na forum Doblo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-05-2010, 15:55
  5. [ogrzewanie] ogrzewanie a raczej jego brak na postojowych ob
    Napisany przez roman na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-10-2009, 10:43

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446kiepskie-ogrzewanie-22501

fiat croma nagrzewanie

ogrzewanie fiat CROMA

croma jak dlugo sie nagrzewaFiat Croma nie grzejefiat croma slabo grzejecroma 2.2 slabo grzejecroma malo wydajne ogrzewanieoptymalne ogrzewanie fiat cromalancia delta slabe ogrzewaniecroma brak ogrzewania ubywa plynubrak ogrzewania fiat croma 1.9 jtd 150kmcroma 1.9 ogrzewanietermostat croma 1.9 16vfiat croma 1.9 150 km ogrzewaniecieplo zimno fiat cromacosterujeogrzewaniemwfiatcromafiatcromabrakogrzewaniabrak ogrzewania w fiacie croma 2007fiat croma nawiew na nogi

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl