czy coś takiego wystarczy aby się połączyć z MES'em
http://http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-ford-fiat-renault-opel-honda-elm327-i4901418820.html
czy coś takiego wystarczy aby się połączyć z MES'em
http://http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-ford-fiat-renault-opel-honda-elm327-i4901418820.html
Ostatnio edytowane przez koper2006 ; 11-10-2016 o 23:54
Powinien hulac, tylko do tego jeszcze adapter potrzebny bez adaptera niepolaczysz się z can.
a możesz dać mi namiary na jakiś adapter?
czy chodzi o coś takiego?
http://www.mpm-com.pl/index.php?rout...product_id=119
Ostatnio edytowane przez koper2006 ; 12-10-2016 o 13:17
Do większości testów wystarczy kabel EL327, adapter potrzebny jest xenonów i chyba wspomagania. Tutaj masz dokładny opis: Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars
jak nie będzie działał to wylutujesz opornik i będzie działał
Kolego dodaj troszeczkę guldenów i u tego samego sprzedawcy za 74 PLN kupisz ELM 327 + adaptery FIAT ALFA LANCIA MultiECUscan (5946769979) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Tak na marginesie ten sprzedawca jest oficjalnym przedstawicielem MES na PL.
dziekuję wszystkim za cenne rady jutro zamówię sobie odpowiedni ELM 327 kablowany i jak przyjdzie to popróbuje na MES'ie
Polecam oryginalny Multiecuscan. 50 Euro to nie fortuna.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Nie jest to z pewnością najlepszy wątek dla tej informacji ale ukazała się nowsza wersja 3.3 MES. Ładnie "nałożyła się" na 3.2 rejestrowaną. Może wiecie co jest więcej w porównaniu ze starszą wersją?
15/10/2016 - Multiecuscan 3.3
- Added support for Ducato x290
- Added support for Idea 1.8 16V (Brazil)
- Support for Marelli 9DF CF6/EOBD Diesel Injection (1.3) (500L, Panda, Punto, Mito)
- Support for Bosch Marelli 8F3 CF5/CF5+/EOBD Diesel Injection (2.3) (Fiorino, Qubo)
- Support for Bosch EDC17C49 CF5/CF5+/EOBD Diesel Injection (2.0) (Ducato 290)
- Support for Bosch Marelli 8F3 CF5/CF5+/EOBD Diesel Injection (2.3) (Ducato 290)
- Support for Marelli SELESPEED CFC348 Automatic Gearbox (Ducato 290)
- Support for Bosch EDC17C49 CF5+/EOBD Diesel Injection (1.6, 2.0) (MiTo)
- Support for Denso climate control (Single zone) (Ducato 290)
- Support for Instrument Panel Marelli (Ducato 290)
- Support for Service Interval Reset (Ducato 290)
- Support for Body Computer Delphi (595) (Abarth 595)
- Support for Body Computer Marelli (334) (500X)
- Support for Body Computer Marelli (290) (Ducato 290)
- Support for CAN Setup / PROXI Alignment Procedure (595) (Abarth 595)
- Support for Instrument Panel Marelli (Panda)
- Support for Body Computer Marelli (JF) (Freemont 2014-2016)
- Support for Convergence Lauberhorn (Blue&Me) (Panda 2012)
- Support for Instrument Panel Marelli MY2015 (Doblo)
- Support for Service Interval Reset MY2015 (Doblo)
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Witam, mam problem z MES 3.1.
Zainstalowałem, zrobiłem tak jak w instrukcji czyli zmiana numeru dysku, oraz pozostałe kroki i po uruchomieniu programu i wybraniu opcji Register i opcji Active otrzymuję komunikat że licencja jest nieprawidłowa i prosi się o kontakt podając adres e-mail itp. Też tak macie?
Słuchajcie, nie chcę wyjść na moralizatora, ale czy w tym kraju nigdy nic się nie zmieni? Rozumiem ściągnąć sobie demo, sprawdzić i jeśli nie wystarczy, kupić licencję. To kosztuje tyle co bak paliwa, a zwraca się już po trzecim, czwartym podłączeniu do auta. Żeby prawie czterdziestoletni facet zastanawiał się publicznie w Internecie jak nielegalnie uruchomić program za pomocą tzw. witaminki? Załamka :-(
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
Takie komentarze to sobie możesz wsadzić wiadomo gdzie. Wszyscy tu na forum opisują jawnie cały proces instalacji i jakoś nikt nie ma z tym problemu i nagle znalazł się święty proPis.
Dla mnie nie jest problemem kupić sobie pełną licencję i tak też pewnie zrobię ale zanim tak się stane chcę w pełni zapoznać się z jego możliwościami a wersje demo i symulacje to również można sobie wsadzić gdzieś.
Wybacz, ale to nie ma sensu. Unikaj uogólnień typu "wszyscy tu na forum". Co chcesz wypróbować w MES czego nie zobaczysz w demo i trybie symulacji? Jeśli czegoś tam nie ma, to w pełnej wersji tez tego nie będzie. Sprawdzasz specyfikację, wymagania sprzętowe, pytasz jaki zestaw kabli działa na pewno i kupujesz. Jeśli coś by nie zagrało, jest bezpośredni kontakt z Yani - tworcą programu. Można nawet złożyć reklamację... Czy kupując telewizor, smartfon, samochód musisz go najpierw ukraść na miesiąc, żeby sprawdzić czy Ci pasuje? Trochę kultury i cywilizacji przyda się w naszym kraju/gronie... Pozdrawiam!
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
a punkt 4 poprawnie wykonałeś?
czy wchodziłeś ponownie i sprawdzałeś że numer jest zmieniony?
jak chcesz to mogę na to zerknąć. jak masz czas to w tygodniu jestem na Woli w robocie(znajdę kilka minut na instalację MESa), w weekendy w Piasecznie.
Pozdrawiam