Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 45 z 45
  1. #31
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Odpowiedz od AVT:
    Dwie lampy mijania w aucie moga pracowac na jednym softstarcie, mozna tez zastosowac po jednym soft starcie na każdą lampę mijania.

    Co do kontrolki dpf - nie posiadają w ofercie. Temat im zapodalem w sensie opracowania i wdrozenia do sprzedazy. Zobaczymy co odpiszą.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Ja montowałem układ w skrzynce bezpieczników pod maska silnika. Plus po stacyjce dałem od żarówki postojowej o ile dobrze pamietam

  4. #33
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    41
    Postów
    953
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    skrzynka bezpieczników pod maska to bardzo dobre miejsc. jest w niej sporo miejsca pod bezpiecznikami i można tam schować moduł. jest tam też stały + oraz sygnał po stacyjce. można przez przekaźnik fajnie różne moduły podłączyć.
    Pozdrawiam


  5. #34
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Pytanie do kolegów posiadajacych zamontowany softstart- nie mieliscie problemow na przeglądZie z tego powodu (ingerencja w swiatla mijania)?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    245
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    przed przeglądem można przełączyć przewód po zapłonie na "sztywny" plus

  7. #36
    skb
    skb jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    39
    Postów
    108
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Witajcie zakupiłem sobie tego softstartera i chcę go podłączyć w skrzynce bezpieczników pod kierownicą oriętuje się ktoś w które przewody się wpiąć jest ich tam kilka pęków i szukanie zeszłoby mi do wiosny jakieś namiary ktoś ma gdzie je szukać???

  8. #37
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Podbijam temat. Ktos montowal softstartera i moze podzielic się doświadczeniami?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  9. #38
    skb
    skb jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    39
    Postów
    108
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Siemka jestem po montażu znalazłem schematy instalacji i wpiąłem się w skrzynce bezpieczników dziś już nie dam rady sprawdzić jak zaczekasz to ci jutro napisze i dla potomnych będzie co i gdzie wpinałem jaki kolor kabli itp bo już nie pamiętam ale to z wieczora pozdro

  10. #39
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Poczekam, napisz. Mam dość ciągle przepalajacych sie zarowek mijania.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  11. #40
    skb
    skb jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    39
    Postów
    108
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Spoko ja tak samo jeszcze w dodatku kupiłem świeczki osrama za 80 zł komplet dla poprawy widoczności więc mam nadzieję że to naprawdę będzie się sprawdzać w codziennym użytkowaniu narazie niecały miech i nic się nie przepaliło ale i tak ten soft troche działa nie tak jak myślałem bo jak zostawisz włączone światła i przekręcasz stacyjkę do rozruchu silnika i tak światła gasną a po rozruchu odpalają się normalnie bez obniżonego natężenia czyli normalnie

  12. #41
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    A jak masz wyłączone swiatla mijania do rozruchu i dopiero przy włączonym silniku je włączysz, to jak się zapalają?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  13. #42
    skb
    skb jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    39
    Postów
    108
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    Wtedy poprawnie jak w opisie i na filmiku żarzą się i po kilku sekundach zapalają zresztą jak przekręcisz stacyjkę na 1 z włączonymi jest tak samo ale jak chcesz odpalic stacyjka na 2 i tak gasną na rozruch ale wtedy już włączają się odrazu bez efektu żarzenia trochę mnie to irytuje myślałem że będą też się powoli rozbłyskały jak w 1 przypadku po przekręceniu

  14. #43
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał skb Zobacz post
    ale i tak ten soft troche działa nie tak jak myślałem bo jak zostawisz włączone światła i przekręcasz stacyjkę do rozruchu silnika i tak światła gasną a po rozruchu odpalają się normalnie bez obniżonego natężenia czyli normalnie
    Wada nieusuwalna, i nie jest to problem "softu" ponieważ ten układ jest prostym przerzutnikiem na bramkach nie mającym żadnego oprogramowania. Bardzo słaby projekt, jak chcieli zmniejszyć koszty to dało się zrobić to samo na paru tranzystorach. A jak ma działać "lepiej" (np. przy KAŻDYM włączeniu?) to można było użyć specjalizowanego układu scalonego (NE 555 za 0,45 PLN?), albo czegoś bardziej ambitnego.
    Jedna rzecz: włókna żarówek po pierwszym włączeniu nie stygną natychmiast, prąd startowy przy ponownym włączeniu po kilku sekundach jest dużo mniejszy niż prąd zimnego włókna. Tak że w jakimś stopniu ten układ poprawi warunki pracy (włączania) żarówki, być może niezupełnie tak jak by się chciało ale zawsze "jakoś".

  15. #44
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    @skb
    Udalo Ci sie znalezc te schematy? Podaj proszę opis, jak montowales softstartera. Montowales jeden do obu lamp czy dwa softstartery?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  16. #45
    skb
    skb jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    13 październik 2013
    Skąd
    Kujawsko-Pomorskie
    Wiek
    39
    Postów
    108
    Auto
    Fiat Croma 1.9 Multijet 150KM był Fiat Marea 2.0 20V
    Rocznik
    2005
    No jasne sprawdziłem po pracy chciałem pisać później a więc tak 1 soft wystarczy ja montowałem 1 w skrzynce bezpieczników wpinasz się w kostkę brązową na samym dole pod bezpiecznikami i przekaźnikami najlepiej ją sobie odepnij bo mało miejsca jest i teraz szukasz przewody biało-żółty oraz biało-zielony od cała filozofia rozcinasz kable i wpinasz softa jak rozkręcisz go to masz opisane wejście i wyjście sygnału z tym to już chyba sobie poradzisz aha z tej brązowej kostki to jest już wyjscie do żarówek ja dodatkowo odrazu podpiołem zasilanie softa pod tą kostkę masz je po stacyjce najgrubszy cały żółty przewód masę to już znajdziesz mam nadzieję że pomogłem chciałem fokę zrobić ale i tak jest wszystko pozakrywane w moim przypadku a rozbierać mi się nie uśmiecha tego drugi raz


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma plus po stacyjce pod maska

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl