Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: Hamulec ręczny  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 listopad 2013
    Skąd
    pruszcz gdański
    Wiek
    48
    Postów
    34
    Auto
    croma 1.9 Multijet 120km
    Rocznik
    2006

    Hamulec ręczny


    panowie jak i gdzie się podciaga linkę ręcznego??????



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2012
    Skąd
    Wieliczka
    Wiek
    56
    Postów
    513
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM manual / Punto Evo 1,4
    Rocznik
    2010/2011
    Hamulec postojowy w Cromie jest samoregulujący przynajmniej tak jest napisane w eLearn. Ściągnij i poczytaj, jest wszystko bardzo ładnie opisane.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    12 październik 2015
    Skąd
    Elbląg
    Wiek
    32
    Postów
    384
    Auto
    Croma 1.9 Multijet automat
    Rocznik
    2010 FL
    Cześć, W mojej Cromie nie odbija ręczny na prawym tylnym zacisku. Zajrzałem pod spód, linki i pancerze są w stanie opłakanym, całe pordzewiałe. Szykuję się do ich wymiany. Z tego co zauważyłem to jest to jeden zestaw zawierający linkę prawą i lewą. Czy ktoś z Was robił już taką operacje w swojej Cromie? Ceny za linki wahają się od 110 do 200 zł. Macie jakieś sprawdzone zestawy? Popatrzyłem sobie w elearn to cała operacja jest dość skomplikowana. Według elearn trzeba ściągać wydech, osłony termiczne(u mnie wszystkie śruby tych osłon są pordzewiałe, jak to ruszę to prawdopodobnie pourywam razem z gwintami). Muszę się z tym uporać nim przyjdą pierwsze mrozy.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    45
    Postów
    370
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Wajcha ręcznego wyżej niż 5-ty ząbek (i to mocno zaciągana) = zepsuty zacisk hamulcowy tylny. Jednocześnie u mnie hamulec zasadniczy był "miękki". Zastosowałem zestawy naprawcze z tłoczkami i wszystko wróciło do normy. Poczytaj moje posty bo gdzieś nawet podawałem konkretny nr tego zestawu.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    47
    Postów
    903
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM
    Rocznik
    7.2007
    Trudno nam ocenić stan twoich linek... Może wystarczy je nasmarować olejem silikonowym.
    Moja propozycja to zdjąć końcówki linki z cięgna ( zdejmujesz koło i masz cięgno a wysunięcie końcówki linki jest bardzo łatwe - wystarczy cięgno zacisku popchnąć do przodu i wyjdzie) a następnie wszystko rozruszać i zalać preparatami lub olejem... sprawdzić jak pancerz pracuje na lice i sama linka w pancerzu czy się cofa lekko po pociągnięciu i ewentualnie jak to nic nie pomoże to zastanowić się nad wymianą.

    Nie wymieniałem więc nie odpowiem czy zdejmowanie osłon jest konieczne czy też można pod osłoną przepchnąć linkę.
    śruby osłony pewnie ukręcisz nawet jak zastosujesz dobry odrdzewiacz na bazie kwasu fosforowego
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje


 

Podobne tematy

  1. Hamulec ręczny cc 700
    Napisany przez Mini_Dziku na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-01-2015, 23:13
  2. Hamulec Ręczny cc 900
    Napisany przez jedrus_1994 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-03-2014, 17:49
  3. Hamulec ręczny
    Napisany przez pablo686 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-10-2013, 07:31
  4. Hamulec ręczny
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-06-2010, 19:33
  5. słaby hamulec ręczny
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2009, 11:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl