Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 85
Like Tree4lubi to!

Temat: H7 w światłach mijania.  

  1. #46
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał Fred.X Zobacz post
    Mam w Tucsonie , rewelka , mogę zdjęcia zrobić jak chcesz
    Zdjęcia mile widziane

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    To jest teoria. Praktyka mowi jednak co innego.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Nie, to jest PRAWO OHMA...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Moze cieńsze obudowy (banki), nie wiem. O wyzszej temp. wspominają uzytkownicy tych zarowek.

    Wiem, ze np. żarówki H7 GE Extra Life mają dosc grube bańki szklane. Sam uzywam tych żarówek. A jak wiadomo, szkło jest izolatorem.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 22-12-2017 o 20:12

  4. #48
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Moze cieńsze obudowy (banki), nie wiem. O wyzszej temp. wspominają uzytkownicy tych zarowek.

    Wiem, ze np. żarówki H7 GE Extra Life mają dosc grube bańki szklane. Sam uzywam tych żarówek.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Daj już spokój.
    Podstawy elektryki, prawo Ohma, Prawo Joulea, a nie wypowiedzi jakiś tam użytkowników.
    Wypalenie odbłyśnika w reflektorze będzie miało miejsce gdy założysz żarówkę o większej mocy.
    Stomil lubi to.

  5. #49
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Jakichs tam?... Ciekawe.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    49
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Podstawa to prąd dochodzący do styków żarówki i masy. Różnica 0,3 V to ogromna różnica w jasności świecenia żarówki. Żarówka za 300 zł do d.py będzie świeciła jak styk za kilka groszy będzie do du.y.
    Mam upalone styki masy w reflektorze pewnie przez stosowanie w/w żarówek typu super truper jupijaj madafaker + 10000%.
    Dobre przewodnictwo elektryczne i nawet najtańsze żarówki to najlepsze rozwiązanie na dłuższą metę.

  7. #51
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Stomil, i tutaj sie z Tobą zgodzę.
    Ps. nazwa żarówek bezcenna

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  8. #52
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    Podstawa to prąd dochodzący do styków żarówki i masy.
    to sprawdź w jakim stanie są wszystkie połączenia po drodze do żarówki , jak wiadomo "Ruda" lubi Fiata

  9. #53
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Fred.X Zobacz post
    to sprawdź w jakim stanie są wszystkie połączenia po drodze do żarówki , jak wiadomo "Ruda" lubi Fiata
    Styki to bardziej sniedź i kurz, niz rdza.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    śniedź to właśnie korozja ,kolego

  11. #55
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Capsel Zobacz post
    Daj już spokój.
    Podstawy elektryki, prawo Ohma, Prawo Joulea, a nie wypowiedzi jakiś tam użytkowników.
    Wypalenie odbłyśnika w reflektorze będzie miało miejsce gdy założysz żarówkę o większej mocy.
    A jednak.
    Kolego, nightbreakery mają wyższą temperaturę zarnika i krótszą zywotnosc. O krotszej żywotności informują wykresy na opakowaniu.

    Jeżeli wyjezdzasz z teorią fizyki, to wiedz, ze ww. zarowki mają cieńszy drut zarnika, ale deczko dluzszy i wieksza moc skupiona, aby uzyskac o wiele większa jasnosc swiecenia. Więc twoje prawa akurat tutaj nie mają prostego przełożenia.

    Co do mojej rzekomej bzdury to radze siegnac do wzoru na rezystancje przewodnika. W zarowce h7 sytuacje komplikuje fakt, ze zarnik nie jest do końca typu liniowego.
    Więc uzytkownicy przedmiotowych zarowek mieli rację.


    Kwestia została skonsultowana z inzynierem elektrykiem. Gdy przeczytal twoje teorie, to tylko się uśmiechnął.
    Pozdrawiam
    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 23-12-2017 o 16:24

  12. #56
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Ps. Nightbreakery maja zywotnosc o ok. 1/2 krótszą w porównaniu do standardowych zarowek halogenowych.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka

  13. #57
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    49
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Ps. Nightbreakery maja zywotnosc o ok. 1/2 krótszą w porównaniu do standardowych zarowek halogenowych.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Czyli jeśli mam fabryczne światła do jazdy dziennej to wytrzymają 2 lub 3 razy dłużej niż w innym aucie

  14. #58
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    A jednak.
    Kolego, nightbreakery mają wyższą temperaturę zarnika i krótszą zywotnosc. O krotszej żywotności informują wykresy na opakowaniu.

    Jeżeli wyjezdzasz z teorią fizyki, to wiedz, ze ww. zarowki mają cieńszy drut zarnika, ale deczko dluzszy i wieksza moc skupiona, aby uzyskac o wiele większa jasnosc swiecenia. Więc twoje prawa akurat tutaj nie mają prostego przełożenia.

    Co do mojej rzekomej bzdury to radze siegnac do wzoru na rezystancje przewodnika. W zarowce h7 sytuacje komplikuje fakt, ze zarnik nie jest do końca typu liniowego.
    Więc uzytkownicy przedmiotowych zarowek mieli rację.


    Kwestia została skonsultowana z inzynierem elektrykiem. Gdy przeczytal twoje teorie, to tylko się uśmiechnął.
    Pozdrawiam
    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Tak, prawa fizyki nie maja zastosowania... powtarzaj sobie te bzdury z "inżynierem" elektrykiem.
    Zapewne obaj bardziej się rozgrzejecie żarówka H7 nightbreaker 55W niż żarówką H7 55W

  15. #59
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,060
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Rozumiem, wiesz lepiej niz specjalista od zrodel swiatla. Zabawne.
    A kim jestes z wyksztalcenia i zawodu?

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 23-12-2017 o 22:12

  16. #60
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał michalpodroznik Zobacz post
    Rozumiem, wiesz lepiej niz spscjalista od zrodel swiatla. Zabawne.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Nie obrażając nikogo... elektryk a elektronik to spora różnica


 
Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie świecą się światła mijania, za to świeci jedno światło postojowe :|
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-08-2017, 10:34
  2. Światła mijania
    Napisany przez seth na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 15-06-2015, 23:47
  3. Światła mijania
    Napisany przez maciek3103 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 04-01-2014, 20:00
  4. Światła mijania
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 26-06-2013, 18:44
  5. Światła mijania
    Napisany przez vandaL93 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 04-04-2013, 08:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma jakie zarowki

nie swieci zarowka swiatel mijaniad fiat croma

ring xenon ultima h7 opinie

fiat croma zarowki przod

fiat croma drucik zarowki

https:fiatklubpolska.plcroma-446h7-w-swiatlach-mijania-39378

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl