Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009

    Fiat Croma 1.9jtd multijet 150 km automat

    Witam wszystkich. Mam kilka pytań mianowicie problem z odpalajacym autem bez problemu. Podczas jazdy do pracy auto zaczęło się dziwnie zachowywać zaczął klepać metaliczne kopcic na czarno jak by kominiarz komin czyscił i szarpać,zgasilem auto i po chwili odpaliłem problem spadek mocy do 2300 obrotów powyżej strzał i idzie jak torpeda. Oddałem auto do mechanika i problem przez ostatnie 3 tygodnie nie rozwiązany. Z wymienionych części to prawie cały osprzęt egr była próba zaslepienia całkowicie nie pomogło,kolektor ssacy nowy ,rozrzad wymieniony turbo działające prawidłowo intercooler nowy odma wymieniona. A auto dalej bez mocy od dołu obrotów,pod lekką górkę nawet nie ruszy. I pytanie czy ktoś może spotkał się z takim objawem,czy to może być sprawa elektryczna lub problem z automatem może ktoś coś podpowie bo mechanik rozklada ręce. Aha zero błędów i komunikatów w komputerze.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    62
    Postów
    1,479
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Mechanik sprawdzał stan klap wirowych ?
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    Kolektor wraz z klapami jest nowy. Dzisiaj wrócił mechanik nim z serwisu fiata i oni też się nie połapali o co kaman. Z tego co doszli jest wycięty dpf i prawdo podobnie źle wyprogramowany i zaprogramowany emulator.☹🙁 A jak nie to to dalej brak mocy.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2011
    Skąd
    Nowa Sól
    Wiek
    45
    Postów
    122
    Auto
    Croma 1.9 150KM Automat
    Rocznik
    2008
    Koledze chodziło o to czy w starym kolektorze miałeś wszystkie klapki. Czy nie doszło do urwania jednej z klapki. Czy jej nie przemielił silnik i nie wypluł. Przeleciawszy przez turbo nie pokaleczyło wirnika turbiny i przez to turbo wolno wstaje.
    Masz Cromę poliftową z plastikowym kolektorem a w tym kolektorze nie znasz dnia ani godziny.
    Obejrzyjcie stary kolektor czy są wszystkie klapki. jak którejś brakuje no to masz odpowiedź.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    Tak wszystkie były klapy nic nie było urwane.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    53
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    A czy w turbo działa poprawnie zmienna geometria?

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    Działa w tym problem że wszystko działa a mocy od dołu dalej brak

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2016
    Skąd
    Radlin / Bochum
    Wiek
    43
    Postów
    263
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150 16V Manual
    Rocznik
    12.2006
    Cześć kolego Greg0203

    W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia i węże od turbiny do kolektora dolotowego czy są szczelne.
    Stan zaworu egr sprawdzałeś,czyściłeś?
    lub mógł paść zawór N95 ( overboost )od sterowania zmienną geometrią?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    [QUOTE=Pandemic88

    W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia i węże od turbiny do kolektora dolotowego czy są szczelne.
    Stan zaworu egr sprawdzałeś,czyściłeś?
    lub mógł paść zawór N95 ( overboost )od sterowania zmienną geometrią?[/QUOTE]

    Wszystkie węże posprawdzane od turbo i kolektora i są ok. Egr nowy założony przestał kopcić ale problem dalej ten sam geometria turbo ok. A czy taki objaw może być np.od skrzyni automatycznej? Wszystko posprawdzane mechanicznie i elektrycznie w silniku i dalej jest klapa po prostu ręce opadają 4 tydzień u dislowca i brak diagnozy.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    53
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    A masz jakieś błędy od skrzyni. Widzę ze jesteś z Cz-wy to mogę sprawdzić MESem.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mietus555 Zobacz post
    A masz jakieś błędy od skrzyni. Widzę ze jesteś z Cz-wy to mogę sprawdzić MESem.
    W tej chwili nie mam auta bo stoi u elektryka,A Ty jesteś z Cz-wy?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    53
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    Tak, mieszkam na Tysiacleciu

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    [QUOTE=mietus555 Witam jutro odbieram auto od mechanika i temat dalej nie rozwiązany. A czy propozycja sprawdzenia MESem aktualna??

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2020
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    10
    Auto
    Croma 2 1.9 jtd multijet 150 km
    Rocznik
    2009
    Odebrałem auto od mechanika i najprawdopodobniej jest problem z turbo bo raz ma moc od początku po depnieciu a raz tak koło 2500 obrotów ma strzał obroty nie faluja i pali na dotyk. A druga sprawa czy ktoś zna z Częstochowy jakiegoś dobrego mechanika ktory by wymienił oring/zimering miedzy skrzynia biegów a silnikiem bo jest tam nie duży wyciek.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    53
    Postów
    119
    Auto
    Fiat Stilo MW Uproad 1,9JTD; Croma 2,4 Emotion 2008
    Rocznik
    10.2005; 04.2008
    Przepraszam, ale trochę mało czasu na zaglądanie na forum. Temat z MESem aktualny.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Croma 1.9 MultiJet Automat
    Napisany przez lukasino na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 18-01-2021, 13:45
  2. Fiat Croma II Emotion*Multijet 150KM*2008r*Automat*Lift*Salon PL*Przebieg 156 kkm
    Napisany przez StiloUser na forum Sprzedam samochód
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-11-2019, 11:17
  3. Fiata Croma 1.9jtd automat kupię.
    Napisany przez piniasty na forum Kupię
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-07-2016, 07:45
  4. Prośba o opinię: Croma 1.9JTD automat 2009r.
    Napisany przez tomi_weber na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 04-11-2013, 01:35

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl