Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
EGR po raz kolejny.
Witam, wiem że temat był wałkowany wielokrotnie.
W silniku 1,9 JTD 150 KM, 120kkm, 2006r. przy ok 2000obr/min pojawia się szarpnięcie. Idąc śladem porad na forum zabrałem się za oczyszczenie i rozebranie EGR, zakupiłem również oryginalną częściową zaślepkę. Po rozebraniu zobaczyłem ze EGR podobnie jak cały kolektor jest z 2013 roku, poprzednik musiał go wymienić.
Moje pytanie, zaślepiać go pomimo tych 2 lat?
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Możesz zaślepić całkowicie EGR na próbę i dodatkowo szukać nieszczelności w dolocie. Kolektor szczelny, na żadnej z osi klap się nie poci?

www.fso-1500.pl
-
Nowy klubowicz
Nic nie widać na ośkach klap, zaślepię i zobaczę czy będzie różnica.
Podobne tematy
-
Napisany przez kaszub777 na forum Croma
Odpowiedzi: 29
Ostatni post: 24-02-2014, 16:52
-
Napisany przez Kriss na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 24-03-2011, 09:56
-
Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 22-10-2010, 23:31
-
Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 30-12-2009, 14:22
-
Napisany przez Prezesiksms na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 24-05-2009, 20:02
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2022 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:37.
W sieci od 2007 roku.