Witamy na Fiat Klub Polska
6lubi to! -
1 przez chrom -
1 przez placuszek -
4 przez Abramsik
-
Nowy klubowicz
Dwumas oraz turbina
Witam, nigdzie nie mogę się doszukać czy Fiat Croma II 1.8 140KM posiada dwumasę oraz turbinę ... Mam zamiar kupić owy egzemplarz z roku 2010. Może ktoś mi odpowiedzieć na powyższe pytanie.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Turbiny nie ma w żadnym benzynowym silniku. O dwumase zależy czy będzie to automat czy manualna wajcha..
Ale 1.8 chyba nie ma dwumasy a 2.2 już ją posiada. Poprawcie mnie jeżeli się mylę..
Wysłane z mojego PAR-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez Glowin ; 15-07-2019 o 20:25
-
Nowy klubowicz
Patrzę po cenie części na allegro i nigdzie nie mogę się doszukać dwumasy do 1.8 czyli chyba rzeczywiście jej nie ma ... normalnie magia ani turbo ani dwumasy
-
Klubowicz
Żadna magia tylko technika z przed 15 lat.... Chyba że nie wiesz ze piszesz o silniku benzynowym.
-
Nowy klubowicz

Napisał
nowszy_00
Żadna magia tylko technika z przed 15 lat.... Chyba że nie wiesz ze piszesz o silniku benzynowym.
Rozumiem, aczkolwiek i tak mnie dziwi że silnik 140KM w aucie z 2010 roku nie posiada dwumasy, jak dla mnie to na plus, jedna część mniej do popsucia się. Czy ktoś miał już do czynienia z tą jednostką? Masa samochodu jest spora, aczkolwiek dla mnie i tak przeskok z małego mieszczucha silniki 1.2 60-80 kucy będzie dość spory.
-
Nowy klubowicz
No cudów to Ty się nie spodziewaj. Do 3500 obrotów to się nic nie dzieje. Mówię o modelu z 5-cio biegową skrzynią. Nie wiem jak tam 6-cio biegowa.
Ale jak już rozbuja te swoje 1500 kg to idzie jak czołg
-
Klubowicz
Podobno pali 10, bierze olej i jest słaby. W benzynach temat rozrządu podobno jest dość drogi.
-
Klubowicz
ten silnik to konstrukcja Opla co go jak dla mnie skreśla od początku, mała moc, duże spalanie, duże koszty napraw jak na benzynę, konstrukcja z lat 90 praktycznie bez żadnych zmian.
-
Nowy klubowicz
Rozrząd INA razem z pompom wody 320 złotych czyli taka sama cena jak VW Polo. Silnik słyszałem i nie jest głośny, 10.2 do 100 to nie aż taki mol drogowy, chyba da radę do normalnej jazdy, jak to mój wujek mechanik mówi im prostszy silnik auto tym mniej elementów do psucia się. Croma zdziwiła mnie ze części do niej są bardzo tanie nie mówię o zamiennikach tylko amory przód kpl 350zl Monroe tył 250 bilstein hamulce kpl przód bilstein febi 280 tył 200 zaciski klocki tarcze sprzęgło Luka 350 złotych. Poluje na budę z 2009 2010 najlepiej w gazie. Mam polo IV 1.2 zatem chyba odczuje lekko różnice.
-
Klubowicz
Kup ropniaka i wtedy będziesz zadowolony
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
kompnet
Rozumiem, aczkolwiek i tak mnie dziwi że silnik 140KM w aucie z 2010 roku nie posiada dwumasy, jak dla mnie to na plus, jedna część mniej do popsucia się. Czy ktoś miał już do czynienia z tą jednostką? Masa samochodu jest spora, aczkolwiek dla mnie i tak przeskok z małego mieszczucha silniki 1.2 60-80 kucy będzie dość spory.
Powiem to jeszcze raz...
Jeśli Croma to z silnikiem Fiata - czyli tylko diesel.
Benzyna w tym aucie pochodzi od Opla i jest to porażka.
Kupując ten silnik aż się prosisz o kłopoty.
-
Nowy klubowicz

Napisał
Capsel
Powiem to jeszcze raz...
Jeśli Croma to z silnikiem Fiata - czyli tylko diesel.
Benzyna w tym aucie pochodzi od Opla i jest to porażka.
Kupując ten silnik aż się prosisz o kłopoty.
Co ludzie to nowe opinie
Jedni chwalą silniki opla drudzy narzekają? A co może w takim silniku paść jak jest starszej generacji ? Co z tego że jest mułowaty do buty auta, nie oczekuję cudów. Jeździłem na próbnej takim i dawał radę, większość osób odchodzi teraz od ropy, dlaczego ropę 2010 rok można kupić za 17-18 tysięcy a benzyniaka 21-22 ? Taka sama sytuacja z innymi autami 1.9 CDTI ASTRĘ czy 1.7 rok 2011 mogę mieć za 18-19 z benzynę 24 ...
-
Doświadczony klubowicz
Kolego pytasz innych użytkowników o zdanie to posłuchaj, uszanuj i zrób jak uważasz. Nie jest tajemnicą, że benzynowe silniki do Cromy od GM są lekko mówiąc nieudane. Na papierze to jakoś wygląda ale w praktyce szybko okazuje się, że to nie to. Oczywiście przy zamianie rydwanu z POLO 1,2 Croma z benzyną 1,8 na początku to będzie potwór. Jednak jak pojedziesz raz i drugi w trasę np. wakacyjną z pełnym "wsadem" to sam stwierdzisz, że pali sporo, dynamika (w porównaniu nawet do 120 KM diesla o 150 KM nie wspomnę) jest mierna i cały czar w ... no wiesz gdzie. Samochody kupuje się (z kilkoma wyjątkami ale mówimy o używkach raczej nie dla krezusów) w zależności od potrzeb a nie kierując się modą. Mody przychodzą i odchodzą. Nawet na zachodzie Europy mimo dynamicznego wzrostu sprzedaży hybryd i benzyn sprzedaż nowych diesli wcale nie jest marginalna. Prawda jest taka, że na częste długie trasy nie ma nic lepszego niż diesel. Jak jeździsz po mieście daj sobie spokój z Croma i poszukaj czegoś innego np. Bravo z dobrymi benzynowymi silnikami (od bazowego 90 KM do 150 KM) jak natomiast naprawdę chcesz wykorzystywać Cromę w jej naturalnym środowisku czyli długie trasy i autostrady to kup diesla. Tylko i zarazem aż tyle.
Podobne tematy
-
Napisany przez rafi-car na forum Współpracujemy i polecamy
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 07-03-2019, 21:41
-
Napisany przez pepo-p2 na forum Kupię
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 03-06-2018, 00:53
-
Napisany przez kanarek na forum Stilo
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 29-07-2015, 00:39
-
Napisany przez middy1983 na forum Punto
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 24-09-2013, 11:38
-
Napisany przez marum47 na forum Stilo
Odpowiedzi: 12
Ostatni post: 30-04-2013, 20:29
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:29.
W sieci od 2007 roku.