przy ilu procent zapchania dpf się wypala proszę o pomoc bo mam 80% ile mam go przegonić żeby się uruchomiło
przy ilu procent zapchania dpf się wypala proszę o pomoc bo mam 80% ile mam go przegonić żeby się uruchomiło
Podejmuje próby przy ok. 90%. Bez paniki. Nie musisz go przeganiać - wypali się nawet stojąc.
Jakiś czas temu miałem 105% - "ZAPCHANIE NORMALNE" :-)
pzdr
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
dzięki za pomoc bo już się wystraszyłem
mogę potwierdzić u mnie było 104 % wypalanie
Mi się pokazywało , ze do wypalania. Tak też robiłem,kilka razy, ale po 8tys olej do wymiany. Prawda,jeżdżenie po mieście, ale jest rada, unicestwić dranstwo. Ja tak zrobiłem za 600 zl. I mam gdzies dpf I jego pozorna ekologie I wymiany oleju co kilka tysiecy.
____________________
Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p
nie, ale mam spisany stan licznika i kiedy wymiana, no i był skasowany monit o oleju.
Ale powinieneś zapisać zmianę oleju w kompie auta . Komputer źle odczytuje wtedy degradację oleju . W przypadku DPF jest to wymagane
Odświeżam temat, mam 104% zapchania filtra( normal clogged), kiedy można się spodziewać wypalania? Dziś jeździłem z podpietym kompem wrazie w , i pytanie czy opcja w fes postęp wypalania filtra pokazuje obecny progress wypalania filtra?
Wyjechałem sobie zobaczyć czy nastąpi regeneracja... filtr zaczął się wypalać przy 106,04 % (normalne zatkanie) i spadło do 16,7%, odnośnie tego co pytałem post wyżej "postep regenarcji" postępuje gdy się jedzie, jak zjechałem z autostrady na stację doświadczyć jak wygląda wypalanie ( motor dudni, czuć też zapach) postęp w fes'ie się zatrzymał.
No to jestem bogatszy o nowe doświadczenie.
Pozdrawiam
Zapamiętaj że nie powinno się przerywać procesu wypalania ,więc twoja ciekawość i zjazd na stację to nie był dobry pomysł.
Na stacji nie spędziłem nawet 4 minut, zresztą po mieście jak zacznie się wypalac i stoisz na światłach to trzeba się wypala. Zaraz potem wróciłem na autostradę i jechałem w zakresie 2700 obr. W trakcie jazdy bardzo szybko szedł postęp regeneracji.
Właśnie też ostatnio wypalał mi się na postoju - efekty dźwiękowy jak by lokomotywa spalinowa startowała Po tym wypaleniu MES pokazał 17%.