Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 47
Like Tree1lubi to!

Temat: Dlaczego Croma II nie przyjęła się na rynku?  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2013
    Skąd
    Turek
    Postów
    133
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2005
    Nie oszukujmy się. Mechanicznie to 99% Opel Vectra C po Lifcie. Kiedyś sprawdziłem na Serwisie. na podnośniku była moja Croma i Vectra C. Inne są tylko metalowe opaski na wężyki i podkładki pod śrubki . Nawet sprężyny na tył mimo że nie "crosują" się z vectrą to od Vectry idealnie pasują.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Moja opinia:
    -średni wygląd(mi sie nie podoba)
    -przeciętny polak jak ma do wyboru opla forda i fiata, to co wybierze?

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2012
    Skąd
    Podpoznański WieśMac
    Wiek
    50
    Postów
    139
    Auto
    Croma 1,9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    przeciętny polak jak ma do wyboru opla forda i fiata, to co wybierze?
    Volkswagena

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 marzec 2013
    Skąd
    Skierniewice
    Wiek
    38
    Postów
    39
    Auto
    Croma 1.9 jtdm 150 km
    Rocznik
    2008 FL
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    Moja opinia:
    -średni wygląd(mi sie nie podoba)
    -przeciętny polak jak ma do wyboru opla forda i fiata, to co wybierze?
    Wg mnie wygląd Cromy po lifcie jest bardzo korzystny, zmiana przodu bardzo poprawiła wizualne wrażenie.

    Croma faktycznie wymaga stałej pielęgnacji. Skrzynia biegów, elektryczno-hydrauliczne wspomaganie, itd. - profilaktyka to podstawa

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał mikoz Zobacz post
    Volkswagena
    Volkswagen zawsze górą

    Przeciętny Polak wolał by Passata od Maserati Quattroporte bo Maserati to "włoskie psujące się gówno" i szybko traci na wartości a Passat jest pancerny i trzyma cenę (nie wspominając o mega komforcie i osiągach)

    5 letni Passat będzie droższy niż 5 letnie Maserati

    Według mnie konkurencja nie śpi i ciągle się rozwija, a grupa VAG stoi w miejscu zarówno pod względem technologii i designu. Passat uważany niegdyś za wzór w swojej klasie już dawno został co najmniej dogoniony, a nawet przegoniony przez konkurencję (np. nowe Peugeot 508, Renault Laguna, Citroen C5, Ford Mondeo, nawet Croma moim zdaniem nie ustępuje Passatowi). Jeżeli sytuacja będzie w ten sposób postępować to w ciągu kilku-kilkunastu lat konkurencja przegoni VAGa o dwie długości i być może wreszcie zniknie stereotyp aut na F i ludzie przekonają się do konkurencji która w tej samej cenie lub taniej nierzadko daje więcej niż VAG.
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 27-02-2014 o 02:17

  7. #21
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Dltw
    Wiek
    25
    Postów
    1,166
    Auto
    Marea Weekend 1.9JTD (2009-2017)
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał piter Zobacz post
    Czy ktoś zwrócił uwagę, że już od kilkunastu lat AŚ i Motor na wyścigi promują Skodę. Oni ją zwyczajnie wylansowali.
    Skoda : jest najlepsza, wygrywa wszystkie testy i porównania. Numer gazety bez artykułu o Skodzie to prawdziwy rodzynek.
    No popatrz, faktycznie

    a tak na serio to Auto Świat i Motor to przedruki z niemieckich Auto Bildów - to co ma tam wygrać? Cała wielkonakładowa prasa motoryzacyjna w Polsce jest niemiecka.
    Auto Świat - wydawca: Ringier Axel Springer
    Motor - wydawca Bauer
    Auto Motor i Sport - wydawca: Motor-Presse
    They see me trollin', they hatin'
    308 SW 2.0, Focus MK2, GS500 i inne...
    2009 - 2017 Marea Weekend 1.9 JTD CF2 Verde Gardena

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    No popatrz, faktycznie

    a tak na serio to Auto Świat i Motor to przedruki z niemieckich Auto Bildów - to co ma tam wygrać? Cała wielkonakładowa prasa motoryzacyjna w Polsce jest niemiecka.
    Auto Świat - wydawca: Ringier Axel Springer
    Motor - wydawca Bauer
    Auto Motor i Sport - wydawca: Motor-Presse
    Niemcy dbają o reklamę za wszelką cenę, nawet przekłamując dane i rankingi.

    Tak przez lata wylansowali swoje wozidła i wyprali tym mniej kumatym ludziom mózgi że tylko niemieckie auta się liczą a reszta to syf.

    Dobrze im to wyszło muszę przyznać.
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 28-02-2014 o 13:34

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    38
    Auto
    Delta 1.8 TBI, Croma 2.4JTDm
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    Moja opinia:
    -średni wygląd(mi sie nie podoba)
    To na pewno jest jedna z przyczyn. IMHO Giugiaro się niezbyt wysilił.
    Drugi powód to polityka cenowa Fiata. Ten samochód jako nowy był po prostu za drogi.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał wujekp Zobacz post
    To na pewno jest jedna z przyczyn. IMHO Giugiaro się niezbyt wysilił.
    Drugi powód to polityka cenowa Fiata. Ten samochód jako nowy był po prostu za drogi.
    No niestety ale za jakość trzeba płacić.

    Croma to mimo wszystko kawał solidnego samochodu, musi trochę kosztować.

    W najtańszej wersji, z benzyną 1.8 140 koni i tak kosztowała "jedynie" 75 tysięcy złotych (a i tak miała w wyposażeniu kilka rzeczy których konkurencja nie miała w standardzie, tylko były to tak zwane "golasy"), a najbardziej wypasione wersje nawet 120-130 tysięcy. To nie jest drogo, tylko normalna cena jak za ten segment (klasa średnia).

    Sprzedaż takiego auta za 50-60 tysięcy jest niewykonalna.

    Więc argument że cena była za duża jest moim zdaniem słaby - coś co jest porządne musi kosztować. Poza tym konkurencja kosztowała podobnie, a moim zdaniem Croma oferowała lepszą jakość niż wiele konkurencyjnych aut - przykładowo jak wsiadłem do Laguny II po lifcie to był szok, w porównaniu z Cromą taniocha w środku że hej i marne plastiki, Croma jakby o klasę lub dwie lepsza, a przecież to ten sam segment i półka cenowa. Niestety nie siedziałem nigdy w Passacie B6 ale jestem ciekawy jak jego wykonanie wnętrza wypada w porównaniu z Cromą (może ktoś z was mógł by się wypowiedzieć na ten temat?), ale po tym incydencie z Laguną podejrzewam że Croma ma jakość wykończenia co najmniej porównywalną z Passatem B6 (a do tego o niebo lepsze silniki).

    Tutaj w największym stopniu zadecydowała marka (ludzie żyją stereotypami a poza tym byli przyzwyczajeni że Fiat robi jedynie małe auta więc pewnie myśleli sobie że taki duży Fiat to kupa), oraz wygląd, chociaż raczej w dużo mniejszym stopniu - samochód z pewnością nie jest brzydki, tylko jego bryła jest nieco "udziwniona" i przyciężka. Wersja przedliftowa z przodu jest jak najbardziej OK, wygląda bardzo elegancko i dostojnie. Zbabrali jedynie za bardzo nadmuchaną resztę (chociaż ma to swoją zaletę - ogromna przestrzeń i wygoda w środku. Tak czy siak krytyka wyglądu Cromy jest moim zdaniem sporo przesadzona, bo wcale nietrudno znaleźć ludzi którym autko się podoba. Jeżeli auto wyglądające jak Nissan Juke sprzedało się już w 450 tysiącach egzemplarzy to do wyglądu Cromy raczej WOGÓLE nie można się przyczepić

    Z ciekawostek powiem że Giugiaro projektując Cromę wzorował się na porzuconym koncepcie Maserati Buran z 2000 roku - możecie sobie wygooglować, ale rzeczywiście widać trochę podobieństwa. Czyli można powiedzieć że Croma ma tak jakby szlachetne korzenie
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 16-03-2014 o 17:07

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    38
    Auto
    Delta 1.8 TBI, Croma 2.4JTDm
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał mugsy Zobacz post
    No niestety ale za jakość trzeba płacić.

    Croma to mimo wszystko kawał solidnego samochodu, musi trochę kosztować.
    Myślę, że doskonale odnalazłbyś się w centrali Fiata. Oni myślą tak samo i właśnie w ten sposób zarżnęli sprzedaż. Przez chciwość.

    Cytat Napisał mugsy Zobacz post

    W najtańszej wersji, z benzyną 1.8 140 koni i tak kosztowała "jedynie" 75 tysięcy złotych (a i tak miała w wyposażeniu kilka rzeczy których konkurencja nie miała w standardzie, tylko były to tak zwane "golasy"), a najbardziej wypasione wersje nawet 120-130 tysięcy. To nie jest drogo, tylko normalna cena jak za ten segment (klasa średnia).
    No cóż. Tu jest fundamentalna różnica między nami. Ja uważam, że 130 tys. to bardzo wysoka cena jak za to co oferuje ten samochód (a kilka lat temu to była cena prawie jak za prom kosmiczny). Mój samochód, wg informacji do których dotarłem, w tej specyfikacji kosztowałby w Polsce (w 2006 roku) ponad 130 tys. Dokładnie 136.700 zł. Za mniej kasy kupowałem pięć lat wcześniej w Krakowie całkiem spore mieszkanie. Więc bardzo, bardzo dużo. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej to gratulują dobrej pozycji materialnej, ale zarazem się dziwię, że nie jeździ Maserati.
    Co więc dostajemy za tak kosmiczną cenę? Samochód o bardzo przeciętnych właściwościach jezdnych (płyta Vectry, ze wszelkimi tego konsekwencjami) - Croma skręca bo musi, niebanalnej stylistyce, czyli mówiąc bardziej wprost nienachalnej urodzie, materiały wykończeniowe bardzo przeciętne jak na klasę do której aspiruje (nie wiem skąd Ci się wzięła ta jakość, o tym dalej). Z naprawdę fajnych rzeczy - szklany, otwierany dach. Do tego navi, która nie jest niczym nadzwyczajnym (nawet ekran nie jest dotykowy), klimatyzacja dwustrefowa (też nie jest to jakaś kosmiczna technologia), fotele skórzane - ale skóra bardzo przeciętnej jakości, bez podgrzewania i manualnie regulowane, lusterka nie są składane elektrycznie, lusterko wsteczne najprostsze z możliwych (nie samościemniające), reflektory H7 (ksenonów brak). Ogólnie zadziwiająca kompletacja wyposażenia (ale z tego Włosi słyną) - niby miejscami bogato, ale zaraz obok bida. Czyli mocna średnia, ale nic więcej. Gdyby to kosztowało 30-50 tys mniej to może klienci by ruszyli do salonów. Nie ma nic co nie oferowałaby konkurencja, do tego mam wrażenie konkurencja oferowała to taniej. Nie mając mocnej pozycji na rynku trzeba też walczyć ceną. A tak? Co ten samochód miał poza szklanym dachem, czego nie oferowałoby np. Mondeo? Czy Vectra? Do tego Mondeo z zewnątrz od pewnego momentu wygląda lepiej, a i wersji nadwozia jakby trochę więcej.

    No to może jakościowo ten samochód rzuca na kolana?
    Jakby to powiedzieć - szału ni ma (tragedii na szczęście też nie). Skóra to najwyżej średnia, albo poniżej. OK. u mnie mogą być po prostu zniszczone, ale oglądałem kilka egzemplarzy i we wszystkich ta skóra po prostu jest słaba jakościowo. W Kappie miałem skórę, która miała bliżej 20 lat i była w lepszym stanie (mimo że jakoś specjalnie o nią nie dbałem). Tam była faktycznie jakość - Poltrona Frau. A tu nie przesadzajmy z jakością. Do tego, o zgrozo, boczki są ze skaju! To jest ta wysoka jakość wykończenia?
    Plastik na desce szału też nie robi - po prostu taki sobie, natomiast przyciski sterowania szyb to porażka. W 90% Crom, które widziałem są powycierane przyciski. Jeżeli to jest:
    Cytat Napisał mugsy Zobacz post
    coś co jest porządne musi kosztować.
    to inaczej widzimy co oznacza wysoka jakość.

    Nie zmienia to oczywiście faktu, że obecnie Croma jest fajnym pojazdem z drugiej ręki. Ale dlatego że cena zjechała do poziomów adekwatnych do tego co oferuje. Jako nowa była absurdalnie droga - nie przekonałeś mnie że było inaczej.

  12. #26
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Tu jest cennik Signum z 2008. Wykonczenie i materiały nieco gorsze niż w Cromie.

    Opel Signum - ceny - Opel Dixi-Car - Autoryzowany dealer firmy OPEL
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2014
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    399
    Auto
    Croma 1.9 MJTD 150 automat
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    Czy ktoś zwrócił uwagę, że już od kilkunastu lat AŚ i Motor na wyścigi promują Skodę. Oni ją zwyczajnie wylansowali.
    Skoda : jest najlepsza, wygrywa wszystkie testy i porównania. Numer gazety bez artykułu o Skodzie to prawdziwy rodzynek.
    Mugsy: No popatrz, faktycznie

    a tak na serio to Auto Świat i Motor to przedruki z niemieckich Auto Bildów - to co ma tam wygrać? Cała wielkonakładowa prasa motoryzacyjna w Polsce jest niemiecka.
    Auto Świat - wydawca: Ringier Axel Springer
    Motor - wydawca Bauer
    Auto Motor i Sport - wydawca: Motor-Presse
    Ja mam skodę octavię I TDI i nie zgadzam się z opinią, że wylansowały ją gazety z niemieckim kapitałem. Uważam że pod względem jakości/ceny Octavia I plasuje się w czołówce aut używanych 10-cio i więcej letnich (moja jest z '97). Do dużych plusów octavii można zaliczyć: rozsądna cena (jak na polskie warunki), bezawaryjność, idealne zabezpieczenie przed korozją, ekonomika użytkowania -silnik 1,9 TDI AGR 90 kM- bije rekordy pod tym względem, na 51 litrach ON przejechałem dwa lata temu 1111 km i nie była to sama trasa). Dodatkowo ogromny bagażnik (chyba większy niż w Cromie przy długości auta o 40 cm mniejszej) i tanie części (np termostat wkładka 50 zł (Croma cały z obudową -150). Oczywiście są pewne wady Octavii I ale jest ich niewiele i całokształt wychodzi na duży +. Jestem więcej niż pewny że statystyczna 16 letnia Croma będzie miała duże problemy z elektryką i na pewno nigdy nie uzyska takiej bezawaryjności jak Skoda. Skoda wygrała na tym że korzysta ze sprawdzonych i nieco starszych (niezawodnych, poprawionych) rozwiązań technicznych VW i oferuje to w nieco niższej cenie.

    A odnośnie Cromy- dlaczego się nie przyjęła? Uważam że była (i jest ) za duża, za droga (jak na nowego fiata) i słabo reklamowana.
    Jakby fiat zrobił auto bardziej kompaktowe (wysokie jak Croma ale nieco krótsze, np podwyższona wersja Bravo na jego podzespołach, z większym o 30 % bagażnikiem) to na pewno sprzedawało by się lepiej i byłby to strzał co najmniej w 9-tke.
    Ostatnio edytowane przez Lucek_ ; 17-03-2014 o 23:33

  14. #28
    k66
    k66 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2009
    Skąd
    Gorzów Wlkp.
    Postów
    371
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150 KM
    Mam od pierwszego właściciela papiery zakupu Cromki w salonie Fiata - grubo ponad 100 tys !!! A w sumie za co ? Za kombi/vano/coś od Fiata, ktory kojarzy się od lat 80 z małymi samochodami. W życiu bym tyle nie zapłacił. Co innego za używany
    To jak w Top Gear lata temu testowali Alfe Romeo 166 i stwierdzili, ze to idealne auto ale jako używane, bo nikt nie kupi jej nowej za taka kwote.
    Z plusów to na pewno gabaryty, wyposazenie i zaskakująco dobre materiały wewnątrz, które trzymaja sie dobrze mimo upływu lat. Całkiem udany dieselek, choc ma swoje przypadłości.
    Z minusów oczywiście delikatne zawieszenie opla, kiepska benzyna, brak miejsca na kubki (ciągle mnie to wkurwia) bywa kapryśna elektronika/elektryka.
    Żałuje tylko, że nie kupiłem wersji 200 KM

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał wujekp Zobacz post
    Do tego Mondeo z zewnątrz od pewnego momentu wygląda lepiej, a i wersji nadwozia jakby trochę więcej.
    Fiat, wogóle idzie w jakimś dziwnym kierunku...
    konkurencja ma:

    Audi:
    a4 sedan
    a4 kombi
    a4 cabrio

    Bmw:
    e90 sedan
    e91 kombi
    e92 coupe
    e93 cabrio

    Opel:
    Vectra sedan
    Vectra kombi
    Vectra liftback

    Ford:
    Mondeo sedan
    Mondeo kombi
    Mondeo liftback

    Mercedes:
    W204 sedan
    W204 kombi
    W204 coupe

    A teraz najlepsze:
    Co oferuje fiat?
    Croma kombi...
    ...
    ...
    ...
    tyle...

    O silnikach już mi się nie chce pisać... bo jak by zrobili odpowiednik amg czyli abartha, to wstawili wy jakieś ogromne 1.4t...który dostawał by baty od niektórych fiatów zlat90-tych...

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    30 styczeń 2013
    Skąd
    Kraków
    Postów
    196
    Auto
    Croma 1.9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał wujekp Zobacz post
    Plastik na desce szału też nie robi - po prostu taki sobie, natomiast przyciski sterowania szyb to porażka. W 90% Crom, które widziałem są powycierane przyciski. Jeżeli to jest:
    Hmm, uważam że akurat plastiki na desce są raczej dobrej jakości, wyglądają solidnie i na dotyk też robią dobre wrażenie. Ale rzeczywiście w kilku miejscach w aucie plastik mógł by być lepszy - na przykład na tunelu środkowym tam gdzie jest podłokietnik i tylne nawiewy , oraz na drzwiach w części środkowej i dolnej (czyli tam gdzie jest podpórka na łokieć z przyciskami szyb, i kieszeń), ale wielkiej tragedii też nie ma. Za to samo spasowanie plastików jest naprawdę dobre - w środku podczas jazdy nic mi nie trzeszczy, nie skrzypi, nie stuka ani nie puka. No prawie nic, bo przy jeździe po dużych wybojach albo kocich łbach coś mi skrzypi jednym miejscu w drzwiach kierowcy (może coś tam pękło w środku albo puścił jakiś nit, może kiedyś zajrzę do środka i zobaczę czy da się coś z tym zrobić), ale poza tym wszystko inne bez zarzutu.

    A co do przycisków szyb to przynajmniej w mojej Cromie która ma już ponad 7 lat i najechane 160 tysięcy mogę Ci przysiąc że nie ma na nich (tak jak zresztą na wszystkich innych przyciskach w srodku auta) NAJMNIEJSZYCH śladów użytkowania Tak samo na gałce skrzyni biegów i kierownicy. Wszystko jak nówka. Sam jestem zaskoczony. Może ktoś rzadko otwierał okna, albo wymienił te wszystkie elementy na nowe, w co wątpię

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał k66 Zobacz post
    Żałuje tylko, że nie kupiłem wersji 200 KM
    Wielka szkoda że nie było wersji 200 koni z manualem, sam bym się taką karnął . Już 150 koni ma bardzo dobrą dynamikę i elastyczność a co dopiero 200.

    Ja nie brałem pod uwagę automatu bo moim zdaniem jest to "kolejna rzecz do psucia się", a także wpływa na większe spalanie i osłabia dynamikę (a w Cromie zapewne szczególnie bo słyszałem dużo opinii że automat ospale zmienia biegi). Przykładowo wersja 200 koni z automatem ma w danych podane przyspieszenie 8.5 sekundy do setki, a podejrzewam że gdyby ten sam silnik był z manualem to możliwe że ten czas zszedł by do poniżej 8 sekund.
    Ostatnio edytowane przez mugsy ; 18-03-2014 o 01:58


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dlaczego nie załącza się wentylator?
    Napisany przez mcrafal6 na forum Punto
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 20-01-2021, 20:29
  2. Dlaczego nie odpala?
    Napisany przez AtMa na forum Barchetta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2013, 03:19
  3. Sprzedam fiat 126p ostatni na rynku :)
    Napisany przez sterngre na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-02-2013, 22:36
  4. Dlaczego nie załącza się wentylator?
    Napisany przez mcrafal6 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-07-2012, 20:15
  5. Tychy: dodatkowe dni urlopu, spowolnienie rynku
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 06-09-2011, 15:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma

fiat croma 2016

fiat croma ii

fiat croma sedan

alfa romeo alfetta 2016

fiat sedan

nowy fiat croma

alfetta 2016

alfa alfetta 2016

przyciski szyb fiat cromaalfa romeo2015fiat croma 2 sedanfiat croma flfiat croma 2sklep fiat croma 2008 kombifiat croma 2010fiat croma przyciskiprodukcja fiata croma ile sztukfiat croma ciekawostkifiat croma auto hitfiat croma ii sedanfiat croma croma sedancroma ll 2006fiat croma 2015jak wymienic termostat mercedes w204

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl