Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 9 z 19 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Posty od 121 do 135 z 275
Like Tree12lubi to!

Temat: Dioda informująca o wypalaniu DPF  

  1. #121
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał paczer Zobacz post
    Zastanawia mnie tylko dlaczego pod bezpiecznikiem dioda nie działa (sprawdzałem), a pod kablem tak (jeszcze nie sprawdzałem, możliwe żeby włączenie ogrzewania szyby podczas wypalania dpf odbywało się z pominięciem przekaźnika?
    Nie ma takiej opcji...
    Jeśli na bezpieczniku dioda nie zadziałała (zakładam, że podłączyłeś prawidłowo), to nie włącza się u Ciebie ogrzewanie szyby podczas wypalania (u mnie też się nie włącza) i tyle.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Cinek1 Zobacz post
    Musisz sprobowac,ale mysle ze lepiej sie wpiac w kabel ogrzewania szyby a nie bezpiecznik.

    Jakie to ma znaczenie, w którym miejscu obwodu się podłączysz??
    Takie porady w buty można włożyć...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #122
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,902
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Podczas wypalania filtra ,załacza się wentylator chlodnicy.Zaden problem podciągnąc zasilanie od silnika wentylatora pod diode led,jako wskaznik wypalania filtra.Trudnosc żadna.Mozna jeszcze mierzyc temperature spalin za filtrem podzcas procesu wypalania.Wiadomo,ze ona wzrasta dosc ponad 600st.C. W handlu jest teraz wszystko.

  4. #123
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 maj 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    85
    Auto
    croma
    Rocznik
    2009
    Diodę zamontowałem prawidłowo - świeciła po włączeniu ogrzewania tylnej szyby przyciskiem. Dodatkowo zauważyłem ,że podczas wypalania dpf, gdy sam włączę ogrzewanie szyby silnik pracuje równiej na wolnych obrotach.

  5. #124
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    54
    Postów
    646
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    Podczas wypalania filtra ,załacza się wentylator chlodnicy.Zaden problem podciągnąc zasilanie od silnika wentylatora pod diode led,jako wskaznik wypalania filtra.
    ...ale wentylator włącza się również kiedy nie dopalamy sadzy...


    Abramsik daj znać jak się coś dowiesz w sprawie tego monitorka od Eculaba.
    Ostatnio edytowane przez Capsel ; 19-10-2017 o 23:13

  6. #125
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    54
    Postów
    829
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Cały czas czekam ale nie ma odpowiedzi.

  7. #126
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Tak się zastanawiam po co to w ogóle? Przy wypalaniu to:
    -silnik inaczej chodzi, momentami nawet nie równo
    -wentylatory zasuwają mało się nie urwą
    -czuć charakterystyczny zapach
    -spod auta czuć wyraźne gorąco
    -Spalanie na komputerze jest 2 a nawet momentami 3 razy wyższe niż normalnie.
    Mało jeszcze oznak?
    Dla mnie to bez sensu jakieś diody czy żarówki zakładać.
    Spajdi lubi to.

  8. #127
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    54
    Postów
    829
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    Samo wypalanie DPF to jedno i rzeczywiście jest to do zaobserwowania. Druga sprawa, że dzięki temu modułowi z EcuLab można (przynajmniej w AR159) obserwować inne dane w czasie rzeczywistym tj. korekty wtryskow. Na filmach z YT widać. Szkoda 5, że nie ma odzewu na email. Poczekamy.

  9. #128
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    786
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Lepiej za duzo nie wiedziec bo zaraz bedziesz wtryski wymienial

  10. #129
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    04 październik 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    508
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2010
    Spajdi lubi to.

  11. #130
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2013
    Skąd
    Wawa Rembertów
    Wiek
    54
    Postów
    829
    Auto
    500X Pop Star 1,4 MA 140KM, Grande Punto 1,2 Dynamic
    Rocznik
    500X 2015, Grande Punto 2009
    O moje wtryski się nie boję. Zawsze lepiej wiedzieć wcześnie jeśli już. Nie chcesz nie musisz nic dodatkowego montować ale "darcie łacha" możesz sobie darować.

  12. #131
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ten moduł do AR 159 z EcuLAB to fantastyczna sprawa. Zrobili coś o czym zapomniał producent samochodów wyposażonych w DPF.
    Italians Do It Better

  13. #132
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Luz panowie tutaj chodzi o zdrowy rozsądek. To czy wiecie o wypalaniu dpf czy nie wiecie będzie miało wpływ na żywotność czegokolwiek w waszych traktorach na poziomie 0.1%.

    Jeżeli chodzi o korekty wtrysków to również jeżeli samochód normalnie odpala, pracuje równo, ma moc i nie kopci to nie ma co patrzeć na cyferki i na tej podstawie wymieniać wtrysków na zasadzie szukania dziury w całym.

    Mówię to jako osoba, która wymieniała pół auta "na zapas" i utopiła w starych trupach dziesiątki tysięcy złotych. Teraz wyluzowałem i wymieniam tylko to co jest na 100% niesprawne i nie przejmuję się czy mam kosmiczny olej w 110% syntetyczny typu Amsoil albo inny Millers, pilnuję tylko regularnej wymiany. Statystyki i doświadczenia pokazują, że przeciętny pasek w tdi czy inna Croma zrobi 500 000 km bez bólu serwisowana w ASO z wymianami oleju co 30 000 o ile ten przebieg jest robiony maksymalnie w rok.

    Awaryjność samochodu zależy od 3 czynników :

    1. Specyfiki jazdy (trasa, miasto, oraz umiejętności i styl jazdy kierowcy).
    2. Serwisu / mechanika (jakieś 30% usterek powstaje w wyniku "działań" mechaników).
    3. Szczęścia.

    Pozostałe rzeczy jak nadgorliwość w serwisowaniu, modły, stosowanie oleju jak do rajdówki w byle szrocie, klocków z adamantium i mithrilowych tarcz hamulcowych poprawiają tylko samopoczucie właściciela i uszczuplają skutecznie jego portfel.

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
    Damn lubi to.

  14. #133
    Master
    Dołączył
    07 luty 2016
    Skąd
    Jasło
    Wiek
    45
    Postów
    1,062
    Auto
    Croma 1,9 JTD 150KM
    Rocznik
    2006
    Częściowo masz rację, ale stosowanie np. tarcz i klockow hamulcowych typu no name lub inny hart to rowniez wyrzucanie kasy w bloto.
    Wlasnie ktos, kto ma ograniczony budzet, powinien inwestowac w czesci dobre i trwale. Takie czesci zamienne, zwlaszcza wplywajace na bezpieczenstwo, nie sa tanie (budzetowe). Jest zasada - co tanie to drogie.

    Znam przypadek, gdzie tarcze i klocki hart, zalozone przez tescia w golfie (roczne przejazdy na poziomie 35-40kkm) po 10 tys. km byly do wyrzucenia. Tesc kupil na szybko to co bylo na polce w sklepie i po chwili znow trzeba bylo robic hamulce.

    Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez michalpodroznik ; 21-10-2017 o 17:29

  15. #134
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał Spajdi Zobacz post
    Luz panowie tutaj chodzi o zdrowy rozsądek. To czy wiecie o wypalaniu dpf czy nie wiecie będzie miało wpływ na żywotność czegokolwiek w waszych traktorach na poziomie 0.1%.
    Wręcz przeciwnie. Masz czytelną informację odnośnie tego czy trwa procedura czy nie. Przecież wiadomo, że notoryczne gaszenie silnika w trakcie wypalania nie jest niczym pozytywnym. Poza tym, te moduły wyświetlają kilka dodatkowych, przydatnych informacji jak chociażby przebiegi pomiędzy wypaleniami oraz bieżące parametry silnika jak np. korekty wtrysków, które mają bezpośredni wpływ na kondycję DPF.
    Capsel lubi to.
    Italians Do It Better

  16. #135
    Klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2010
    Skąd
    Rybnik
    Postów
    151
    Auto
    Croma 07' 1.9 JTD 16V 150
    Co do jakości części zgadzam się w 110%, chodziło mi o wymianę dobrych na dobre czyli "na wszelki wypadek".

    Co do przerywania procedury wypalania to akurat uważam za bzdurę, a wpływ na żywotność żaden. Ok 12 razy wypalał mi się dpf od lutego, zrobiłem ok. 12 000 km I tylko raz w sytuacji gdzie mógłbym zgasić samochód, ale widziałem po spalaniu chwilowym, że się wypala więc zrobiłem 2 kółka, ale tylko dlatego, że miałem czas akurat.

    Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka


 
Strona 9 z 19 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-07-2013, 13:48
  2. Auto gasnie podczas jazdy [mruga czerwona dioda]
    Napisany przez KamilR na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 15-05-2013, 01:52
  3. Zielona dioda
    Napisany przez Franki2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 27-06-2010, 23:59
  4. dioda pod radiem - do czego?
    Napisany przez yoyo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 27-05-2010, 19:59
  5. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 05:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dioda dpf fiat croma

insignia dioda dpf

icar2 croma dpf forum

bus init error

2.0 multijet dpf diode

fiat croma kontrolka dpf

http:fiatklubpolska.plcroma-446dioda-informujaca-o-wypalaniu-dpf-22978

735437318

dioda do podgrzewania tylnej szyby

dpf monitor dla alfy Romeo i fiata

https:fiatklubpolska.plcroma-446dioda-informujaca-o-wypalaniu-dpf-229789

https:fiatklubpolska.plcroma-446dioda-informujaca-o-wypalaniu-dpf-2297814

insignia nie grzeja lusterka

jak podlaczyc diode pod bezpiecznik

diode dpf fiat croma

czyszczenie dpf w peugot 407

dioda insignia

dioda informujaca wypalanie dpf croma

gdzie jest bezzpiecznik 40 croma

dioda wypalanie dpf insignia

peugeot dioda wypalania w tylnej klapie

wypalanie dpf przekaznik dioda

fiat croma kolor kabla ogrzeWania szyby

https:fiatklubpolska.plcroma-446dioda-informujaca-o-wypalaniu-dpf-229787

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl