Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 1 z 1
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Lubuskie
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Stilo JTD

    Cromoa 150km JTD w automacie - nie całkiem muł

    Witam.

    Od nie dawna (ok miesiąca) jestem posiadaczem Cromy 150km w automacie.
    Auto jest dosyć słabe.
    Tak do 2 tśĹ› obrotów przyspesza jakby miało ze 60km
    Nie ma calkowitego mula i reaguje na pedał‚ od razu ale przyrastają… obroty dość przeciętnie.
    od 2300 obrotow tak z 80km
    a po przekroczeniu 2800 obrotow - jakbym dostal‚ kopa w potylice - idzie jak szatan
    Mam wrazenie iz na wyźszych przel‚ozeniach (to automat) tak od 3-ki 4-ki idzie jak szatan tak od 2500 bynajmniej tak mi sie™ wydaje.
    Nie kopci - mam dpf. dpf jest sprawny i niezapchany - sprawdzane na komputerze.
    Z sa…siadem kminilis›my ze moze overboost padl‚ - sa…siad ma miernik podcis›nienia - na wejs›ciu od zaworka podcis›nienie jest
    za zaworkiem - podcisnienie jest

    Przy zdjeciu wezyka z zaworka - auto jakby dostaje bardziej basowy pomruk - jest on ledwo sl‚yszalny ale jest.
    Po zaloźeniu bass znika
    sasiad mi mowil‚ ze turbo raczej jest ok bo u niego w Stilo jest tak samo tyle ze pomruk jest glos›niejszy bo ma styrany lacznik elastyczny na wydechu.
    Tak organoleptycznie wyeliminowalismy problem - z grubsza. Inaczej sie nie dalo na szybko bo sa… tam wszyskie oslony i bez ich zdjecia nic sie™nie dało zrobić.
    W przeciwienstwie do stilo nie widac gruchy patrzac z gory.
    Moja uwage przykuły dośc nowe śruby na kolektorze wydechowym Czyżby handlarz coś kombinował‚ z turbo?
    Rozkrecilismy EGR - i tutaj była mała katastrofa.
    Okazało się że gwint jest rozwalony na dwóch otworach i ktoś już gwintował na m7.
    EGR był‚ dość‡ czysty i pracował‚ ok, trzpień od cewki też pracował‚ , była zaślepka z 4 otworami.
    Błędów żadnych nie ma
    Teraz ma kilka hipotez. Pomóżcie ustalić jakiś plan działań.
    Czy możliwe jest iż turbo jest źle zrobione? Czy grzebana geometria może tak się objawiać‡?
    Czy możliwe że EGR jednak nie jest do końca OK?
    Czy gdyby tej zaślepki na egr nie było to byłby totalny muł‚ a że jest ta zaślepka, która dławi to jakoś› się™ zbiera (zaślepka z 4 otworami). ???
    Czy mimo tego że cewka a raczej jej trzpień„ pracuje - wewnątrz egr też pracuje - to i tak może go zawieszać‡ przez np wadliwą… cewkę. Błędów EGR na kompie nie było.
    Przy EGR nie chce nic robić‡ bo następne odkręcenie i nie będzie już trzymać‡. Przymierzam się aby wkręcić szpilki na Loctite czerwonego i tak zostawić‡na przyszłość.

    Szukałem objawów w necie i znalazłem gościa na elektrodzie z vectrą…C i takim samym silnikiem. U niego podobnie było że od 2800 rwalo jak szalone i winny był‚ EGR tyle że w vectrze sygnalizowało to błędem i obroty na każdym biegu się nie zmieniały tzn jak przekroczył‚ 2800 - to rwał‚ jak szalony
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1617480.html

    Czy ktoś› z Was miał‚ taką… przypadłość z EGR?
    Czy jest to wina turbo?
    Ostatnio edytowane przez szyrolam ; 11-10-2018 o 08:54



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!

 

Podobne tematy

  1. BŁĘDY W AUTOMACIE - prosba o pomoc!
    Napisany przez Marcin1985 na forum Croma
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 01-09-2018, 12:51
  2. Gaśnięcie w automacie
    Napisany przez Przemoo531 na forum Croma
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 03-07-2018, 18:42
  3. Nie mogę całkiem wyłączyć ogrzewania :(
    Napisany przez ggoogle na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-08-2016, 22:12
  4. Alternator Marea 1.9 JTD ze sprzęgiełkiem
    Napisany przez tomasz_ na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-07-2013, 20:19
  5. Kobiety za kółkiem
    Napisany przez bikmak na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 12-02-2010, 14:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl