Zawor ten puszcza orzy bardzo duzym cisnieniu. Normalnie powinien byc zamkniety
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Zawor ten puszcza orzy bardzo duzym cisnieniu. Normalnie powinien byc zamkniety
Zawor ten puszcza orzy bardzo duzym cisnieniu. Normalnie powinien byc zamkniety
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Zawor ten puszcza orzy bardzo duzym cisnieniu. Normalnie powinien byc zamkniety
I nie odpali bo pompa cr nie robi cisnienia.
Obroty ok, pompa w baku ok, kręcąc wzrasta ciśnienie ok.
Więc albo coś źle poskladalem lub czegoś nie podlaczyles.
Opisz co rozlaczales i jak wymieniłeś podkładki.
Rozlaczales kolektor maly paliwowy?
Zrób zdjęcia silnika , filtra, czujników może coś wypatrzymy
Za ciśnienie w listwie może odpowiadać siła akumulatora, ponieważ kręcący rozrusznik między innymi kręci pompą wysokiego ciśnienia (pośrednio). No ale skoro podładowałeś i dalej lipa to raczej odpada problem.
Jeżeli chodzi o zawóry regulujące ciśnienie w szynie to są dwa. Jeden wkręcony w pompę wysokiego ciśnienia, drugi zamontowany na listwie.
Ten listwie występuje w dwóch wersjach. Zwykły hydrauliczny - wysterowany do otwierania gdy ciśnienie przekroczy wartość dozwoloną o jakieś 200-300 barów; drugi to sterowany elektronicznie - zamykany/otwierany w zależności od potrzeb i sterowany przez ECU. Skoro mówisz, że paliwo nie wraca to pewnie ten też jest ok.
Pozostaje zawór ciśnienia na pompie. Aby nie było za łatwo, też są dwa typy - zamknięty pod napięciem lub otwarty pod napięciem. Odłącz wtyczkę od niego i zobacz czy odpali, może akurat masz ten zamknięty pod napięciem
Ostatnie co mi przychodzi do głowy to brak kompresji... ale z logów wyraźnie wynika, że co jest nie tak z ciśnieniem.
Na moje to cos nie jest podpiete chociaz kolega pisal ze bledow nie ma zadnych.
Nic tak jak wyzej napisali zobacz te zawory na pompie.
A on ani razu nie odpalil po wymianie tych podkladek?
Jest jeszcze opcja ze wtrysk si zblokowal w pozycji otwartej i ciagle leje by to sprawdzic bys musial po koleji zamykac wyjscia z lini cr. I patrzec co sie z cisnieniem dzieje. Jednak ogolnie malo mozliwe mi sie to wydaje no ale..jak masz jakakolwiek opcje zaslepic listwe to mozna sprawdzic.
Po to logował aby wiedziec jakie są obroty wału, to powoduje ciśnienie.
Obroty są ok aby zrobić 500 barów i up.
Jakby się powiesiły wtryski i lały była by szansa że zapyrka od samej kompresji. Poza tym wszystkie by musiały lać aby był taki spadek ciśnienie, on ma 20 barów! .
Czujnik na pompie sterowany jest pwm.
NA listwie masz tylko i wyłącznie czujnik ciśnienie i jeden regulator .Drugi jest na pompie. Oba sterowane przez ECU w EDC16!
Zrób te zdjęcia .
Pisałem Ci , podłącz mesa i zaznacz wsytkie opcje, to pozwoli nam zobaczyć czy jakiś głupot coś nie pokazuje.
Nie pozamieniałeś wtrysków miejscami?
Jutro do godziny 12 powinienem podesłać wszystkie logi i zdjęcie, bo dopiero jutro będę przy Cromie. Wtrysków nie pozamieniałem, bo wyciągnąłem jeden, wyczyściłem, wymieniłem podkładkę i wsadziłem ponownie. Nie wyjmowałem 2 na raz. Po wymianie nie odpalił, tak jak pisałem tylko na plaku odpalił, ale to na chwilę, ale już tego nie będę robił tak jak kolega napisał
nawet jak pozamieniasz nie ma to większego znaczenia. Dopiero wieczór lub niedziela tu zajrzę .
Daleko masz na sląsk .....
Zauważyłem, że im więcej opcji wybiorę w mesie to tym wolniej wykres się odświeża, ale chyba wystarczy to co jest. A i w czwartek na wszelki wypadek wymieniłem filtr paliwa, oczywiści po włożeniu zalałem go ropą, żeby nie było.
11.png 1 wykres, sorrka za wielkość, ale po kliknięciu i powiększeniu wszystko ładnie widać
22.png 2 wykres
20161008_162850.jpg
Wykresow albo nie ma albo cos slepy jestem.A co ty tam odpinales by te wtryski wyjac.Przypuszczam po opisie ze to pierwszy raz w zyciu taka operacje robiles?
Probowales problem przesledzic z tym fiatowskim programem serwisowym ?Zapomnialem teraz nazwy. Na pomie te wtyczki odpinales co ktos tam pisal?Sprawdz dokladnie odczyt wszystkich czujnikow czy jakis nie jest podejzany. Akumulator byl odpinany przy tej akcji?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Jeszczr jedno pyt. Bezpieczniki wszystkie sa ok?
Byl gdzies jakis temat ze ktos skladal silnik i za chu... nie chcial mu odpalic. Niby po odpieciu aku trzeba immo zsynchronizowac przez zamknięcie i otwarcie drzwi. Osobiście tego nie potwierdzam bo u mni nigdy nie mialem problemu po odpieciu aku z odpalaniem.
Zdjęcia do d..py, nie oczekuj na ich podstawie pomocy! Nie wymieniaj nic wiecej (ten filtr) bo się już nikt nie połapie!
Wykresy przerzuciłem do excela, żeby przejrzyściej było, na lewo od napisu 1-2 wykres masz. Skoro wrzucam logi, to próbowałem tym "fiatowskim" programem, zwanym MES'em. Tak, pierwszy raz wymieniałem podkładki. Najpierw odłączyłem aku, a później wtyczki elektryczne idące do wtryskiwaczy i zająłem się odkręcaniem.
Z tego co wiem, to jakby immo nie było zsynchronizowane, to by nie zakręcił.
A o program to mi o eLerna chodziło. Duzo jest tam opisane . Powinno byc opisane jakie napięcie powinno byc na pompie w trakcie rozruchu..Sprawdz to.
patrząc na zdjęcie które wrzuciłeś wydaje mi się że masz wtyczki od wtryskiwaczy pozamieniane 2 i 3 , na pierwszym wtrysku kostka chyba też się nie trzyma dobrze (połamana )przymocuj to chociaż trytytką, 3 wtryskiwacz przestawiony (patrząc na zdjęcie w lewo) wtryskiwacze tylko wyciągałeś aby zmienić podkładki czy też je rozkręcałeś?