Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 37
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006

    Croma 1.9. Wymiana podkładek pod wtryskiwacz. Nie odpala

    Witam,
    mam problem z Cromą 1.9 150km w automacie. Wymieniłem podkładki pod wtryskiwaczami i auto przestało palić. Na plaku udało się odpalić, ale po kilku sekundach auto gaśnie. Brak błędów w MES'ie.
    Jaka może być przyczyna? Dodam, że wszystko jest podłączone, sprawdzałem 3 razy.
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Sprawdź wtyczki wtryskiwaczy. I unikaj jak ognia plaka jak ognia!!! Chyba że chcesz wymienić pierścienie.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    A w ogole paliwo podaje?

    Moze cos sie solidnie zapowietrzylo. Wez w trakcie krecenia poluzuj rurke od wtryskow i zobacz czy leci ropa. Mozesz tez w mes podejzec jakie jest cisnienie na szynie w trakcie krecenia.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Otwory pod wtryski oczysciles przed ponownym montażem?

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006
    Po poluzowaniu ropa leci. Ciśnienie paliwa podczas kręcenia wynosi około 30 barów, a powinno być 270.
    "Sprawdź ciśnienie paliwa (przy WŁĄCZONYM zapłonie, WYŁĄCZONYM silniku) (powinno wahać się pomiędzy wartościami 4 i 10 barów maksymalnie). Wyświetlone domyślne ciśnienie paliwa wynoszące 2000 barów wskazuje na usterkę elektryczną czujnika ciśnienia paliwa (złącze, przewody itd.)."
    to jest cytat z forum forda odnośnie usterek układu wtryskowego CR Delphi. Czy zgadzacie się z tym co kolega z forda pisze?
    U mnie ciśnienie paliwa na zapłonie wynosi 2.1 bara. Jutro sprawdzę czujnik ciśnienia.

    Otwory zostały oczyszczone przed montażem.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Odpowietrz to porządnie. Czyli z 10 razy zapłon on off

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006
    Robiłem to nawet więcej razy niż 10 ;p

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Z moich doswiadczen wynika tez ze common raile odpalaja tak powyzej 250bar na railu.
    Odlacz czujnik ciśnienia rail i zakrec.Pompa powinna dac wtedy max cisnienia.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Ciśnienie odpalanie zapisane jest w mapie, niczego nie odłączaj.

    Podłącz kompa i próbując odpalać zloguja dane :
    prędkość obrotowa
    ciśnienie paliwa bary
    od tego zaczynamy.

    Po podłączeniu się mesem zaznacz wszystkie pomiary i daj loga tu. Zobaczymy czy jakiś czujnik głupot nie wskazuje.

    Powiedz mi jeszcze co robiłeś z końcówkami , wtryskami ?
    Czyściłeś je, przecierałeś szmatką, położeyłes na ziemi ?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006
    Wtryski przeczyściłem czystą szmatką bawełnianą. Na ziemi kładzione nie były, brat trzymał w ręku, gdy czyściłem otwory na wtryski(również szmatką bawełnianą).
    Logi wrzucę po 16

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Odlaczenie powinno spowodowac przejscie w stan awaryjny. Ciezko jest stwuerdzic czy czujnik leci z nami w hu.. Trzeba by porownac ze wskazaniem z manometru a raczej malo kto ma taki zestaw.
    Zawor przelewowy jest tam na listwie ? Cos powinno chyba byc?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006
    Podsyłam to co wykazał mes.
    Bez tytułu.png
    Po odłączeniu czujnika przeszło w tryb awaryjny tak jak kolega napisał, i cały czas pokazywał ciśnienie 400 barów, więc nie wrzucam tego loga.
    Ostatnio edytowane przez rubininerk ; 06-10-2016 o 17:24

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Przy tym cisnieniu to nie odpalo. Jak czujnik odpioles to palił?Zobacz czy z przelewu czasem Ci paliwo nie leci?Zrob odczyt czujnikow silnika i przejzyj wszystkie czy sa realne odczyty

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Chociaz nie powinno leciec bo cisnienie zbudowalo ale zerknij

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Chociaz glupoty pisze bo czujnik byl odpiety takze tez moglo nie byc cisnienia. Sprawdz zawor przelewu.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006
    Po odłączeniu nie odpalił. Aktualnie akumulator podłączyłem do ładowania, bo padł, jak naładuję do pełna to sprawdzę odczyty.
    Na chwilę od wujka pożyczyłem akumulator i przy próbie odpalenia pokazał najwyższą wartość ciśnienia 32.9. Niestety już nie mam dostępu do jego akumulatora, żeby szybko sprawdzić odczyty, bo pojechał do domu.
    Ciśnienie może być zależne od naładowania akumulatora? Mój był prawie na wyczerpaniu, więc raczej nie dawał takiej dawki prądu jaką powinien. Jeśli się mylę to proszę sprostować. A jeśli jest zależne, to jutro jak się naładuje do pełna zrobię jeszcze raz logi.

    W jaki sposób sprawdzić zawór przelewu?
    Ostatnio edytowane przez rubininerk ; 06-10-2016 o 18:37

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    784
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    Na pewno nie na tyle. A czegos tam moze nie podlaczyles?
    Bo filozofii wielkiej nie ma w tej operacji.zerknij czy z przelewuna listwie ropa nie leci.
    La

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    Olsztyn
    Wiek
    31
    Postów
    17
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16v 150KM
    Rocznik
    12.2006
    Idę z ojca samochodu wykręcić aku i sprawdzę czy nie leci ropa.

    Z przelewu ropa nie cieknie. Odczyt czujników też nic nie wykazał, sprawdziłem wszystkie co mogłem bez odpalenia lub przy próbie odpalenia.
    Ostatnio edytowane przez rubininerk ; 06-10-2016 o 19:27


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Łożysko ile ma podkładek z tyłu jedną czy dwie
    Napisany przez stil na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-09-2016, 23:05
  2. Croma 1.9 JTDM nie odpala
    Napisany przez houta na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 03-01-2015, 19:17
  3. Croma-Błędy i nie odpala
    Napisany przez Karas na forum Croma
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 18-11-2014, 21:10
  4. fiat seicento wymiana wkładek
    Napisany przez rysiek78 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2013, 10:10
  5. Brak mocy po wymianie podkładek wtrysków
    Napisany przez Łukasz200584 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 22-03-2011, 17:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana wtrysow w cromie

podkladka pod wtryskiwacz slabo pali

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl