witam...
sciaganie glowicy i planowanie uszczelki plyny koles z warsztatu mi powiedzal 3300 za robote chyba go....
teraz pytanie co robic w tym momencie,placic czy jak bo nerwy jak chol...
wiem ze ta usluga jest tansza co robic ?
witam...
sciaganie glowicy i planowanie uszczelki plyny koles z warsztatu mi powiedzal 3300 za robote chyba go....
teraz pytanie co robic w tym momencie,placic czy jak bo nerwy jak chol...
wiem ze ta usluga jest tansza co robic ?
Ale, ze juz masz to auto u mechanika zrobione i tyle sobie krzyjknął Jesli tak, to nic mu nie zrobisz, było trzeba zapytac orientacyjnie przed robota ile to będzie kosztowac
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Hej, weźże podzwoń po innych warsztatach, w Krak pewnie jest więcej mechaników a nie jeden. A ceny takich usług pewnie tanie nie są ale popytać przecież możesz.
auto jest rozkrecone jutro glowice zakladaja,pytalem wczesniej jakie beda koszta ale koles wymijajaco odpowiadal,nie myslalem ze az tyle krzyknie.
pytalem w innych servisach to koszta okolo 1200zlze wszystkim...a to nawet nie servis jest
To powiedz to temu magikowi, który naprawia twoje auto! Do tego poproś o kosztorys naprawy z wyszczególnieniem wymienionych części, ich cen, wykonanych czynności, oraz nakładów i kosztu roboczogodzin.
Tyle to można dać, jeśli przy okazji wymienia wtryski, zawory, uszczelniacze i świece żarowe
Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.
Za 1200 zł nie robił bym tego to jest minimum 20 godzin pracy, może się tylko wydaje że to nie jest dużo pracy ale żeby zdjąć głowicę trzeba rozebrać prawie cały silnik. Pytanie czy to cały koszt czy dodatkowo za części. Planowanie głowicy plus cały komplet uszczelek, rozrząd czyszczenie wszystkiego. Musisz sobie sprawę przemyśleć posprawdzać ceny i ochłonąć. Nie dogadałeś się z ceną przed robotą to i jesteś zaskoczony, dałeś rade objechać serwisy i wypytać o ceny a w serwisie który naprawia ci auto ceny się nie dowiedziałeś. W serwisie ASO za tą robotę zapłacił byś sporo więcej. Za zaślepienie 5 otworów w kolektorze ssącym płacą 1000 zł i są zadowoleni a to jest nic w porównaniu z tą pracą którą mieli do wykonania mechanicy przy twoim aucie.
Phyton, jesli z częsciami i ogólnie, to moze i cena "normalna", ale jesli za sama robocizne, to troche chyba przesadzili
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
3300zl plus uszczelki czyli ze 3700za wszystko.
wczoraj wieczorem jeszcze rozmawalem z ''magikiem''udalo sie go troche uswadomic ze jednak cena jest za wysoka,powiedzal ze sie napewno sie dogadamy co mnie cieszy.
jednak nie taki beton...
zdjecie glowicy srednie koszta to 1000zl,dzwonilem to kilku warsztatow
planowanie ze 100,uszczelki i plyn i na tym koniec...nie przypuszczalem ze wywali taką cene za ta usluge.
Podaj od razu który to serwis. Żebyśmy wiedzieli co omijać.
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
No to widze ten mechanik jest mega zaje.... pamiętaj, ze takie cos jak pasek rozrządu po kazdym demontarzu i nie wazne po jakim przebiegu musi byc nowy
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Rozrzad, jak juz nie komplet to przynajmniej pasek.No a mechanik jak się nie zreflektuje co do ceny, to na czarna listę.
Jest duzo naciągaczy, którzy podchodza do tematu w taki sposób,ze jak klient nie zaprotestuje to sie go wykasuje.
Witam, było oddać do tego serwisu: autka.pl
Może jeszcze nie jest za pózno, zadzwoń spytaj się co i jak i za ile.
Pozdrawiam
Pasek rozrządu w silnikach JTD jest napinany samonapinaczem więc nie jest konieczna zmiana za każdym razem bo zawsze napina się go jedną siłą, zmienia się pasek wówczas jak nie ma samonapinacza i napina się go na oko, wtedy można naciągnąć za dużo albo za mało i jest problem bo pasek powinien pracować z takim samym napięciem.
Planowania głowicy wraz z docieraniem zaworów żaden szanujący się zakład za 100 zł nie zrobi nie róbmy sobie żartów bo nie długo wyjdzie że pracujemy za darmo. Uprzedzając następne stwierdzenie że nie trzeba docierać zaworów odpowiadam, że po pierwsze jak silnik chwile pracował to zawory na 100% nie są w pełni szczelne i testu nie przejdą a po drugie żaden zakład nie da gwarancji na swoją pracę bez zrobienia wszystkiego. Zakładanie głowicy która nie jest pewna i ryzykowanie dodatkową pracę i uszczelkę za 150 zł jest bez sensu. Nie wiemy czy w głowicy nie padło podejrzenie na mikro pęknięcia i czy nie wymagała rędgena a to kolejne koszy.
Nie bronie warsztatu ale każdą pracę wycenia się przed jej wykonaniem a nie po ani w trakcie, chyba że komuś nie zależy jaki będzie koszt to ok. Ale tak czy inaczej wypadało by coś ustalić przed pracą tym bardziej że koszt nie jest mały. Dodam jeszcze że znamy opinię w tej kwestii tylko jednej strony nie wiemy co tak faktycznie się tam działo.