Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 25
Like Tree4lubi to!

Temat: Co robic Panowie  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    85
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005

    Co robic Panowie

    witam...
    sciaganie glowicy i planowanie uszczelki plyny koles z warsztatu mi powiedzal 3300 za robote chyba go....
    teraz pytanie co robic w tym momencie,placic czy jak bo nerwy jak chol...
    wiem ze ta usluga jest tansza co robic ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Ale, ze juz masz to auto u mechanika zrobione i tyle sobie krzyjknął Jesli tak, to nic mu nie zrobisz, było trzeba zapytac orientacyjnie przed robota ile to będzie kosztowac
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    54
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Hej, weźże podzwoń po innych warsztatach, w Krak pewnie jest więcej mechaników a nie jeden. A ceny takich usług pewnie tanie nie są ale popytać przecież możesz.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    85
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    auto jest rozkrecone jutro glowice zakladaja,pytalem wczesniej jakie beda koszta ale koles wymijajaco odpowiadal,nie myslalem ze az tyle krzyknie.
    pytalem w innych servisach to koszta okolo 1200zlze wszystkim...a to nawet nie servis jest

  6. #5
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,292
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał aras1978 Zobacz post
    pytalem w innych servisach to koszta okolo 1200zlze wszystkim...a to nawet nie servis jest
    To powiedz to temu magikowi, który naprawia twoje auto! Do tego poproś o kosztorys naprawy z wyszczególnieniem wymienionych części, ich cen, wykonanych czynności, oraz nakładów i kosztu roboczogodzin.
    Cytat Napisał aras1978 Zobacz post
    3300 za robote
    Tyle to można dać, jeśli przy okazji wymienia wtryski, zawory, uszczelniacze i świece żarowe
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Za 1200 zł nie robił bym tego to jest minimum 20 godzin pracy, może się tylko wydaje że to nie jest dużo pracy ale żeby zdjąć głowicę trzeba rozebrać prawie cały silnik. Pytanie czy to cały koszt czy dodatkowo za części. Planowanie głowicy plus cały komplet uszczelek, rozrząd czyszczenie wszystkiego. Musisz sobie sprawę przemyśleć posprawdzać ceny i ochłonąć. Nie dogadałeś się z ceną przed robotą to i jesteś zaskoczony, dałeś rade objechać serwisy i wypytać o ceny a w serwisie który naprawia ci auto ceny się nie dowiedziałeś. W serwisie ASO za tą robotę zapłacił byś sporo więcej. Za zaślepienie 5 otworów w kolektorze ssącym płacą 1000 zł i są zadowoleni a to jest nic w porównaniu z tą pracą którą mieli do wykonania mechanicy przy twoim aucie.

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Phyton, jesli z częsciami i ogólnie, to moze i cena "normalna", ale jesli za sama robocizne, to troche chyba przesadzili
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    85
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    3300zl plus uszczelki czyli ze 3700za wszystko.
    wczoraj wieczorem jeszcze rozmawalem z ''magikiem''udalo sie go troche uswadomic ze jednak cena jest za wysoka,powiedzal ze sie napewno sie dogadamy co mnie cieszy.
    jednak nie taki beton...
    zdjecie glowicy srednie koszta to 1000zl,dzwonilem to kilku warsztatow
    planowanie ze 100,uszczelki i plyn i na tym koniec...nie przypuszczalem ze wywali taką cene za ta usluge.

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Podaj od razu który to serwis. Żebyśmy wiedzieli co omijać.

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał aras1978 Zobacz post
    zdjecie glowicy srednie koszta to 1000zl,dzwonilem to kilku warsztatow
    planowanie ze 100,uszczelki i plyn i na tym koniec...nie przypuszczalem ze wywali taką cene za ta usluge.
    A rozrządu nie zmieniasz
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 czerwiec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    46
    Postów
    85
    Auto
    Croma 1.9 Multijet
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    A rozrządu nie zmieniasz
    rozrzad byl zmieniany rok temu...mechanik stwierdzil wiec ze nie trzeba nic zmieniac

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    No to widze ten mechanik jest mega zaje.... pamiętaj, ze takie cos jak pasek rozrządu po kazdym demontarzu i nie wazne po jakim przebiegu musi byc nowy
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  14. #13
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    250
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    Rozrzad, jak juz nie komplet to przynajmniej pasek.No a mechanik jak się nie zreflektuje co do ceny, to na czarna listę.
    Jest duzo naciągaczy, którzy podchodza do tematu w taki sposób,ze jak klient nie zaprotestuje to sie go wykasuje.

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 grudzień 2013
    Skąd
    Pruszków
    Postów
    73
    Auto
    FIAT CROMA 2.4 MULTIJET
    Rocznik
    2010
    Witam, było oddać do tego serwisu: autka.pl
    Może jeszcze nie jest za pózno, zadzwoń spytaj się co i jak i za ile.
    Pozdrawiam

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Pasek rozrządu w silnikach JTD jest napinany samonapinaczem więc nie jest konieczna zmiana za każdym razem bo zawsze napina się go jedną siłą, zmienia się pasek wówczas jak nie ma samonapinacza i napina się go na oko, wtedy można naciągnąć za dużo albo za mało i jest problem bo pasek powinien pracować z takim samym napięciem.

    Planowania głowicy wraz z docieraniem zaworów żaden szanujący się zakład za 100 zł nie zrobi nie róbmy sobie żartów bo nie długo wyjdzie że pracujemy za darmo. Uprzedzając następne stwierdzenie że nie trzeba docierać zaworów odpowiadam, że po pierwsze jak silnik chwile pracował to zawory na 100% nie są w pełni szczelne i testu nie przejdą a po drugie żaden zakład nie da gwarancji na swoją pracę bez zrobienia wszystkiego. Zakładanie głowicy która nie jest pewna i ryzykowanie dodatkową pracę i uszczelkę za 150 zł jest bez sensu. Nie wiemy czy w głowicy nie padło podejrzenie na mikro pęknięcia i czy nie wymagała rędgena a to kolejne koszy.

    Nie bronie warsztatu ale każdą pracę wycenia się przed jej wykonaniem a nie po ani w trakcie, chyba że komuś nie zależy jaki będzie koszt to ok. Ale tak czy inaczej wypadało by coś ustalić przed pracą tym bardziej że koszt nie jest mały. Dodam jeszcze że znamy opinię w tej kwestii tylko jednej strony nie wiemy co tak faktycznie się tam działo.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Wyciek z przekładni kierowniczej, co robic??
    Napisany przez monkey22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-10-2014, 21:35
  2. Zerwana blasza w Regulatorze szczek - co robic
    Napisany przez monkey22 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 08-12-2013, 23:00
  3. Czy warto go robic ?
    Napisany przez stoprofilip na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 03-09-2013, 19:12
  4. [1.4 8v] Uszkodzony wtrysk paliwa! co robic?
    Napisany przez Drago157 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 07-10-2012, 15:53
  5. Panowie pomocy
    Napisany przez prezes900 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-02-2009, 23:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl