Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 39
Like Tree2lubi to!

Temat: Chip Fiat Croma 2,4 mjtd  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    195
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie podwyższania mocy auta bez późniejszej weryfikacji na hamowni.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    No niestety hamownia to dość duży koszt, a mnóstwo ludzi ściąga gotowce z internetu i wgrywają to w sterowniki nie wiedząc nawet co wgrywają, a potem płacz bo coś się stało. Kiedyś wgrałem sobie jakiegoś gotowca z netu do sterownika w Kappie 2,4 jtd, dawki paliwa były tak wyciągnięte że było takie wrażenie jakby silnik chciał eksplodować przy przyspieszaniu. Samochód jechał naprawdę rewelacyjnie ale zakończyło się to wydmuchnięciem uszczelnienia na wale od strony sprzęgła. Trzeba wgrywać z głową i nie gotowce. Wszelkiego rodzaju boxy to takie gotowce właśnie zwykłe oszukiwanie czujnika ciśnienia paliwa.

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    37
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Może macie koledzy rację i póki co odpuszczę sobie temat boxa. Zaleje ceramizera i na razie starczy tuningu

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Masz automat?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    37
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Nie kolego, zwykłą skrzynie ale i tak biorę do siebie rady bardziej doświadczonych Kiedyś w golfie 3 Td 75km założyłem Boost pina i samochód zmienił się w rakietę ale tam nie było ani dwumasy ani innych czułych rzeczy. Tu mam trochę obawy przed takimi kombinacjami, bo szkoda mi stilusia a nie dawno dopiero kupiłem.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    195
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    Sam zastanawiam się nad lekkim chipem, tak do ok. 380 Nm., oczywiście z badaniem przed i po na hamowni. Obawiam sie tylko o skrzynie, chociaż z tego co gdzieś czytałem ten automat jest chyba do 440 Nm.

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    55
    Postów
    645
    Auto
    Ford Kuga MK2 2,0 TDCi 180KM AWD; Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDM2 95KM, Była Croma 1,9JTDM 150KM
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał pu3 Zobacz post
    CHIPBOX CR ProRacing - obiecuja 30% wiecej mocy i 20% mniej paliwa.
    nie mam badania z hamowni ale jestem zadowolony z modyfikacji.
    DOBRE ))))))
    Tani tuning z internetu. Czyli - chipy z mocą... kłopotów - Auto Świat

    CHIPBOX, Ceramizer, Azot w oponie, Dupny napis PIONEER na tylnej szybie, Pluszowe kostki na lusterku, Płytki CD na podszybiu....
    Znacie jeszcze jakieś opcje "tuningu" ??

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    40
    Postów
    359
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Dwa pasy przez srodek samochodu! To zawsze +10 do mocy + 30 do prestizu 😊

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2012
    Skąd
    .
    Postów
    156
    Auto
    Fiat Croma 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    .
    Zenony + 20 pod remizą.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2015
    Skąd
    Ashford, Middlesex, UK
    Wiek
    46
    Postów
    9
    Auto
    Fiat Croma 1.9 MultiJet 150KM Auto
    Rocznik
    2005
    Oczywiscie Magnetyzery pod maska...

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    37
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Co do ceramizera to stilo jest 4 samochodem któremu to zalałem. Nie ma może +20 koni ale silnik ładniej i spokojniej pracuje, ma mniejsze wibracje. Przekto onałem się, że działa i zalewam go do każdego samochodu. Vectrą przejechałem na nim 60kkm i byłem bardzo zadowolony. Każdy ma swoje zdanie a ja swojego nie zmienię Co do innych "cudów" to podzielam zdanie innych. Odpuściłem sobie póki co "pudła z mocą" bo silnik teraz odżył i mi teraz odpowiada.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    361
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał pu3 Zobacz post
    CHIPBOX CR ProRacing - obiecuja 30% wiecej mocy i 20% mniej paliwa.
    nie mam badania z hamowni ale jestem zadowolony z modyfikacji.
    Polecam lekture "Poradnika Auto Swiat" z lutego. Jest tam zamiesczony test kilku boksow, w tym wspomnianego ProRacing. Z tego co pisza to boksy nie sa zbyt dobrym rozwiazaniem. Jako ekspert wypowiada sie gosc ze znanej zapewne wielu forumowiczom firmy Cinsoft.
    A tu opis dzialania tych wynalazkow:

    uploadfromtaptalk1425424747523.jpg


    Ja bym tego nie zamontowal...

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Ali4 Zobacz post
    Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie podwyższania mocy auta bez późniejszej weryfikacji na hamowni.
    a wytłumaczysz mi po co weryfikować moc na hamowni?

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    41
    Postów
    764
    Auto
    Croma II FL 1.9 JTDm 150@184 KM automat
    Rocznik
    12.2010
    Prosta sprawa. I nie tyle moc a bardziej moment trzeba kontrolować. Nie sztuka podbić moment bardzo wysoko - sztuką jest zrobić to tak, żeby nie uszkodzić silnika i osprzętu (sprzęgło, koło dwumasowe, skrzynia biegów, itd.). No i po to trzeba skontrolować przebieg momentu na hamowni.
    Co z tego, że od 1,5 tys. obrotów będziesz miał pik momentu, np. 500 Nm, jak nie będziesz mógł takim autem ruszyć a sprzęgło wytrzyma tydzień?

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2013
    Skąd
    Białystok
    Postów
    195
    Auto
    Croma II FL Dynamic 1.9 150 KM automat
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    a wytłumaczysz mi po co weryfikować moc na hamowni?
    Chodziło mi o weryfikację zmian jakie zaszły na skutek podwyższenia mocy (moment obrotowy), to chyba logiczne, zresztą kolega wyżej mnie ubiegł i ci odpowiedział.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Elearn Fiat Croma pl
    Napisany przez polgot na forum Zrób to sam
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 09-11-2022, 03:40
  2. [1,9 mJTD 8V] Korek spustowy miski olejowej
    Napisany przez szach na forum Croma
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 18-11-2018, 20:09
  3. Fiat Croma 1.9 MultiJet
    Napisany przez Trzeci na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-10-2011, 22:04
  4. Fiat Croma prośba o opinie
    Napisany przez frynas na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-10-2011, 15:23
  5. Fiat stilo 1.9 mjtd 8V - gdzie jest turbina?
    Napisany przez gizmo-79 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2009, 13:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma 2.4 chip

fiat croma 2.4 jtd chip forum

forum fiat croma

fiat croma forum

croma 2.4 po chipie

croma 2.4 chip

fiat croma chip

chip 2 4jtd fiat

2 4 mjtd

croma chip

elearn croma 2 plpodniesienie mocy fiat cromachip paliwowy cromacroma 2.4 tuningcroma 2.4jtd chiptuning forumforum fiat croma iifiat croma 2.4 jtdm chipchip fiat cromaforum fiat croma 2 4fiat Croma 2 4MJTDcroma 2.4 chip forumcroma 2.4jtdmcroma 2 4 polecacieforum fiat croma 2fiat croma forum chip

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl