Witamy na Fiat Klub Polska
1lubi to! -
Klubowicz
-20 stopni i nie odpala. 1,9 8V. Pompa w baku huczy.
Witam,
Przy -12 odpaliła. -20 próba i niepowodzenie. Wyskoczyły 2 błędy P0091 i P0092. Błędy skasowałem i nie powróciły. Nie zaskakuje silnik nawet na sekundę. Bardzo głośno zaczęła pracować pompa w baku.
Proszę o podpowiedź co sprawdzać w MES oraz jak dostać się do pompy w baku.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Klubowicz
Może zamarzło paliwo w baku?
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
-
Klubowicz
Biorę to pod uwagę dlatego pytam o dostęp do pompy.
-
Doświadczony klubowicz
Rozrusznik kreci normalnie?
-
Doświadczony klubowicz
Mi wczoraj zamarzlo paliwo i grzalem.opalarka delikatnie pompę i szynę cr. I pomogło. Też w cromie.
-
Klubowicz
Rozrusznik kręci. Ściągnąłem wężyk przy filtrze i ropa leciała(pompa w baku sprawna), choć wyraźnie mętna od wytrąconej parafiny. Jutro kupię opalarkę, dobry pomysł.
-
Parafina wytrącona z ropy i zapycha.Nie ma sensu ruszać pompy bo paliwo i tak gęste z granulkami .Najlepiej do ogrzewanego garażu .
Ta kup opalarkę i spal auto. Farelka pod maskę i jazda ,albo suszarkę do włosów od żony.
-
Klubowicz
Garaż odpada, przyjdzie czekać do wiosny
. To samo paliwo (BP) mam w Octavii z 2002 r. i pali bez problemu. Miałem Passata TDI z 1994 r. z ponad 300 tys. przebiegu i przy -35 odpalał.
Ostatnio edytowane przez Stomil ; 08-01-2017 o 13:55
-
Doświadczony klubowicz
Przy starym mesiu jak mi tak zrobil to przez sile na kablach rozbujalem go i poszedl. Ale ten nawet na frytach chodzil.
-
Nowy klubowicz
Ja tak zmusiłem w ub. roku Cromke do działania. Postała w górach 2 dni przy -35stC i padł aku (wypracowany). Próba rozbujania na kablach początkowo wydawała się bez szans. Ale byłem zdesperowany i postanowiłem jednak odpalić dziada. Potrzeba było ze 20 min kręcenia, podczas którego zaskakiwał silnik na chwilę i znowu gasł, ale w końcu zagadał'. Na noc przed odjazdem wstawiłem jednak auto do garażu, żeby nie zdziwić się wczesnym rankiem przy odpalaniu. Po przyjezdzie do Polski wymieniłem aku i od tego czasu nie miałem już problemu z odpalaniem...
-
Klubowicz
Dwa razy zapaliła (równa praca silnika) ale po ok 5-7 sekundach gaśnie. Towarzyszy temu głośna praca pompy w baku. Albo gluty w baku ją zapychają albo się kończy. Czy pompa w baku pracuje cały czas podczas jazdy?
-
Klubowicz

Napisał
Stomil
Biorę to pod uwagę dlatego pytam o dostęp do pompy.
.Demontujesz tylną kanapę i masz pompę .Ważna rzecz na korpusie pompy jest oring ( jeżeli dobrze pamiętam to w kolorze niebieskim)przy montażu pompy musisz uważać żeby nie przyszczypać oringu bo wtedy będzie wyciekało paliwo przy tankowaniu do pełna .
-
Klubowicz
Pod kanapą jest czarna styropianowa odlewka otoczona stalową taśmą. Ona jest przykręcona 2-ma śrubami. Tyle zobaczyłem.
-
Zbyt niskie ciśnienie CR.
Log rozruchowe zrobic
-
Master
jak ma "kluchy" w zbiorniku to pompa będzie głośno pracować, to że po ściągnięciu przewodu pod maską leci paliwo nie gwarantuje że gdzieś po drodze układ jest przytkany parafiną, jeżeli masz cromę z pierwszych roczników to w filtrze paliwa jest grzałka która podgrzewa paliwo (rozpuszcza) stąd też może lecieć w miarę płynna ropa, ile masz paliwa w zbiorniku? może trzeba kupić w kanistrze i dodać uszlachetniacza do ON, auto zaciągnąć np. na parking w markecie oczywiście jakiś zamknięty gdzie temp jest wyższa niż na dworze, niech postoi parę godzin może paliwo "odtaje"
Podobne tematy
-
Napisany przez juniorfiat na forum Stilo
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 29-12-2016, 19:15
-
Napisany przez Marcelinho91 na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 18-03-2016, 10:20
-
Napisany przez emigrant na forum Punto II
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 19-01-2016, 11:29
-
Napisany przez kamil9540 na forum Punto II
Odpowiedzi: 7
Ostatni post: 21-01-2014, 11:23
-
Napisany przez solak na forum Punto
Odpowiedzi: 8
Ostatni post: 03-11-2009, 10:28
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
https:fiatklubpolska.plcroma-44620-stopni-i-nie-odpala-1-9-8v-pompa-w-baku-huczy-350132
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:52.
W sieci od 2007 roku.