Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 42
Like Tree1lubi to!

Temat: -20 stopni i nie odpala. 1,9 8V. Pompa w baku huczy.  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008

    -20 stopni i nie odpala. 1,9 8V. Pompa w baku huczy.

    Witam,
    Przy -12 odpaliła. -20 próba i niepowodzenie. Wyskoczyły 2 błędy P0091 i P0092. Błędy skasowałem i nie powróciły. Nie zaskakuje silnik nawet na sekundę. Bardzo głośno zaczęła pracować pompa w baku.
    Proszę o podpowiedź co sprawdzać w MES oraz jak dostać się do pompy w baku.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Może zamarzło paliwo w baku?

    Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Biorę to pod uwagę dlatego pytam o dostęp do pompy.

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Rozrusznik kreci normalnie?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2011
    Skąd
    Cikowice/Bochnia/Kraków/Dąbrowa Tarnowska
    Wiek
    39
    Postów
    688
    Auto
    Stilo 1.9JTD115, Croma 1,9 MJTD 150 aut.
    Rocznik
    2002, 2008
    Mi wczoraj zamarzlo paliwo i grzalem.opalarka delikatnie pompę i szynę cr. I pomogło. Też w cromie.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Rozrusznik kręci. Ściągnąłem wężyk przy filtrze i ropa leciała(pompa w baku sprawna), choć wyraźnie mętna od wytrąconej parafiny. Jutro kupię opalarkę, dobry pomysł.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    64
    Postów
    2,727
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Parafina wytrącona z ropy i zapycha.Nie ma sensu ruszać pompy bo paliwo i tak gęste z granulkami .Najlepiej do ogrzewanego garażu .
    Ta kup opalarkę i spal auto. Farelka pod maskę i jazda ,albo suszarkę do włosów od żony.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Garaż odpada, przyjdzie czekać do wiosny. To samo paliwo (BP) mam w Octavii z 2002 r. i pali bez problemu. Miałem Passata TDI z 1994 r. z ponad 300 tys. przebiegu i przy -35 odpalał.
    Ostatnio edytowane przez Stomil ; 08-01-2017 o 14:55

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 wrzesień 2015
    Skąd
    kuj-pom
    Postów
    580
    Auto
    Croma 1,9 16V Multijet
    Rocznik
    2006
    Przy starym mesiu jak mi tak zrobil to przez sile na kablach rozbujalem go i poszedl. Ale ten nawet na frytach chodzil.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2014
    Skąd
    NiedalekoKrakowa
    Wiek
    49
    Postów
    60
    Auto
    RS
    Rocznik
    2010
    Ja tak zmusiłem w ub. roku Cromke do działania. Postała w górach 2 dni przy -35stC i padł aku (wypracowany). Próba rozbujania na kablach początkowo wydawała się bez szans. Ale byłem zdesperowany i postanowiłem jednak odpalić dziada. Potrzeba było ze 20 min kręcenia, podczas którego zaskakiwał silnik na chwilę i znowu gasł, ale w końcu zagadał'. Na noc przed odjazdem wstawiłem jednak auto do garażu, żeby nie zdziwić się wczesnym rankiem przy odpalaniu. Po przyjezdzie do Polski wymieniłem aku i od tego czasu nie miałem już problemu z odpalaniem...

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Dwa razy zapaliła (równa praca silnika) ale po ok 5-7 sekundach gaśnie. Towarzyszy temu głośna praca pompy w baku. Albo gluty w baku ją zapychają albo się kończy. Czy pompa w baku pracuje cały czas podczas jazdy?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Mysłakowice z widokiem na Śnieżkę
    Wiek
    54
    Postów
    180
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 kM
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Stomil Zobacz post
    Biorę to pod uwagę dlatego pytam o dostęp do pompy.
    .Demontujesz tylną kanapę i masz pompę .Ważna rzecz na korpusie pompy jest oring ( jeżeli dobrze pamiętam to w kolorze niebieskim)przy montażu pompy musisz uważać żeby nie przyszczypać oringu bo wtedy będzie wyciekało paliwo przy tankowaniu do pełna .

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    50
    Postów
    375
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Pod kanapą jest czarna styropianowa odlewka otoczona stalową taśmą. Ona jest przykręcona 2-ma śrubami. Tyle zobaczyłem.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2016
    Skąd
    brak
    Postów
    399
    Auto
    a
    Rocznik
    0000
    Zbyt niskie ciśnienie CR.
    Log rozruchowe zrobic

  16. #15
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    jak ma "kluchy" w zbiorniku to pompa będzie głośno pracować, to że po ściągnięciu przewodu pod maską leci paliwo nie gwarantuje że gdzieś po drodze układ jest przytkany parafiną, jeżeli masz cromę z pierwszych roczników to w filtrze paliwa jest grzałka która podgrzewa paliwo (rozpuszcza) stąd też może lecieć w miarę płynna ropa, ile masz paliwa w zbiorniku? może trzeba kupić w kanistrze i dodać uszlachetniacza do ON, auto zaciągnąć np. na parking w markecie oczywiście jakiś zamknięty gdzie temp jest wyższa niż na dworze, niech postoi parę godzin może paliwo "odtaje"


 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. stilo 1.8 16v 3d coś huczy w przedniej osi
    Napisany przez juniorfiat na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 29-12-2016, 20:15
  2. Seicento - po zalaniu pustego baku nie odpala [zdjęcia]
    Napisany przez Marcelinho91 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-03-2016, 11:20
  3. Nie odpala punciak - pompa paliwa?
    Napisany przez emigrant na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 19-01-2016, 12:29
  4. Rozrusznik kręci, pompa działa a nie odpala....
    Napisany przez kamil9540 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-01-2014, 12:23
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 03-11-2009, 11:28

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-44620-stopni-i-nie-odpala-1-9-8v-pompa-w-baku-huczy-350132

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl