Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
Like Tree2lubi to!
  • 2 przez Bulka159

Temat: 1.9 150KM brak mocy  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM

    1.9 150KM brak mocy

    Witajcie.
    Croma 1.9 150KM automat.
    Z dnia na dzień, dosłownie jak jechałem w jedną stronę auto szło ok. Powrót do domu i nagle brak mocy z dołu, tak do 3 tysięcy obrotów. Muł totalny. Żadnego błędu w ecu, na desce itp. EGR zaślepiony pełną zaślepką + emulator (od roku, bez problemów do tej pory). Zrobiłem logi, z czego wynika, że ciśnienie doładowania zbyt małe jak i masa powietrza. Załączam screen oraz log do wczytania z mesa. Prosze o jakieś sugestie bo sam już nie wiem w którą stronę iść. Odpinałem przepływkę, bez zmian. Wykręciłem map sensor, względnie czysty (brak syfu z egr).

    Log na 3 biegu z pedałem w podłogę (muł totalny, międz 2 a 3 tysiące męka )

    Z góry dzięki za jakieś sugestie.
    Pozdrawiam
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Dołączone pliki Dołączone pliki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    Najpierw podczas odpalania sprawdz czy ciegnio gruchy przemiesci sie jesli nie to do sprawdzenia przewody, wezyki podcisnienia sterowania TS lub grucha juz sie skonczyla, zaciecie ZG wykluczylbym.. no ale kto wie..

    Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez toofoxy ; 06-06-2018 o 22:00

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM
    Musze w takim razie ogarnąć jakiś kanał bo tam nic nie widać przez te osłone pod silnikiem jak i osłone turbo. Sprawdzę i dam znać (pewnie w piatek dopiero), czekam na dalsze inne sugestie. Dzięki.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Sprawdź też wąż od turbiny i wężyki od zaworu n 75 jest mocowany nad zderzakiem.
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  6. #5
    Master
    Dołączył
    24 lipiec 2011
    Skąd
    Gdańsk-Łeba
    Wiek
    51
    Postów
    1,424
    Auto
    Croma II MJTD 1,9 150 KM + HYUNDAI KONA 1.6 T-GDI 198 KM 2WD 7DCT
    Rocznik
    7.2007
    Tak jak koledzy sugerują może być to problem z wężykami lub zaworkiem sterującym turbiną... możesz tez sprawdzić czy to cięgno pracuje w turbinie ( niech ktoś dodaje gazu na postoju a ty obserwuj czy się wychyla.. )
    Zdrowy rozsądek to coś, czego każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    40
    Postów
    320
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Dziwne, że nie zgłosiło Ci żadnego błędu. Jeżeli zmierzone ciśnienie, aż tak odbiega od oczekiwanego powinna się kontrolka zapalić... daj znać co z tą gruchą.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Sprawdź jeszcze przepustnicę. Mi na początku też nien wywalała błedów. Trzeba zdjąć to plastikowe kolano co wchodzi do przepustnicy żeby było widać klapkę, podpiąć kompa, odpalić test przepustnicy i sprawdzić czy porusza się normalnie czy też wariuje. U mnie przez to samochód złapał muła, dopiero jak już było bardzo źle to zaczął wyrzucać błędy i tak doszedłem do przyczyny.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    23 grudzień 2011
    Skąd
    Mysłowice
    Postów
    138
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2010.09.29
    A może przepływomierz

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał krysiek Zobacz post
    A może przepływomierz
    Cytat Napisał Bulka159 Zobacz post
    Odpinałem przepływkę

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    259
    Auto
    Croma 1,9 16V 150 KM
    Rocznik
    2006
    sprawdz dokładnie dolot powietrza, łącznie z filtrem powietrza

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM
    Bylem na najazdach, zwalilem osłonę pod silnikiem. Wąż wychodzący z turbo jak i samo turbo przypocone od oleju. Podczas uruchamiania silnika sztanga się nie rusza nic. Podczas przygaziwania też stoi. Przy odpalonym silniku ruszając wężyk iem od overboosta do gruszki słychać syk powietrza. Więcej nie zdążyłem zrobić bo przegonila mnie burza :/ jadę dziś do kolegi mechanika, ale wydaje mi się że ten wężyk jest podejrzany. Nie wiem czy on jest w całości czy podzielony? Nie widać bo wchodzi do peszla aluminiowego. Generalnie to turbo pasowaloby chyba oddać do regeneracji bo trochę mnie ten olej przestraszył.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2012
    Skąd
    Wadowice
    Wiek
    34
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.6 103KM / Croma 1.9 150KM
    Podaję rozwiazanie problemu.

    Tl;dr; Wymieniłem overboost na nowy i znowu mam banan na twarzy jak jadę.

    Doszedłem do tego po ściągnięciu wężykow. Okazało się że wężyk który wchodzi do overboosta na wolnych obrotach ładnie zasysa palec jak się do niego przyłożyć, a na wyjściu z overboosta nic nie ciągnęło. Nawet przy przygazowaniu. Nie byłem pewny czy ma ciągnąć dlatego też poprosiłem kolegę irka (irqus) o sprawdzenie tego w swojej cromie. U niego zasysalo palec więc już byłem w 99% pewien że to overboost jest walniety. Po zmianie śmiga aż miło. Zobaczę co się w tym starym stało że w ogóle nie działał. Może coś zobaczę to dam znać.

    Dzięki wszystkim za pomoc.


    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    Capsel i gibon2000 lubią to.


 

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9 150km chwilowy spadek mocy turbodziura
    Napisany przez lookas na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 22-09-2017, 20:19
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 17-06-2016, 16:46
  3. Croma 150km brak mocy na niskich obrotach
    Napisany przez hayzer na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 03-02-2016, 01:00
  4. Brak mocy 1.4 tjet 150KM
    Napisany przez Hunter82 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 29-10-2015, 11:33
  5. [silnik] Brak reakcji na pedał przyspieszenia, brak mocy 1.9
    Napisany przez bammber na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 20-03-2010, 19:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-4461-9-150km-brak-mocy-41378

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl