Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Wymiana silnika krokowego
W związku ze zbyt wysokimi obrotami na biegu jałowym, wymieniłem silniczek krokowy. Wszystkim co mają ten problem mówię, że jest to dość latwe, a sam silniczek trzyma się na dwóch śrubach torx. Jak się później okazało, lepszy dostęp do tych śrub jest po odkręceniu gaźnika. Za sam silniczek zapłaciłem 40 PLN.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Monowtrysk nie gaźnik. Odkręcałem kilka razy i nie miałem z tym żadnego problemu jakoś, do odkręcenia śrubek pokrywy zaworów to owszem odkręcenie całego monowtrysku daje lepszy dostęp.
-
Jak to się mówi najtrudniejszy jest ten pierwszy raz i w tym wypadku także- śruby są wkręcone na kleju do gwintów i jest ciężej bez dobrego torxa.
Podobne tematy
-
Napisany przez Glifiarz na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 22-07-2018, 15:32
-
Napisany przez Darksaience na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 12
Ostatni post: 09-02-2014, 18:36
-
Napisany przez ania8902 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 23-07-2013, 13:16
-
Napisany przez hajdass na forum Zrób to sam
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 13-11-2012, 16:34
-
Napisany przez pavloalpin na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 14-11-2009, 00:14
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
seicento wymiana silnika krokowego
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.

FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:30.
W sieci od 2007 roku.