Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    23 sierpieñ 2018
    Sk±d
    Katowice
    Wiek
    34
    Postów
    2
    Auto
    bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    12.2010

    Wi±zka Seicento vs Cinquecento

    Cze¶æ

    Mam pytanie do fachowców dlatego pytam Was.

    Sprawa wygl±da nastêpuj±co. Mam rajdówkê Cinquecento ¿e swapem 1.2 16v. Oryginalnie by³a to 700.

    Niestety po dzwonie muszê prze³o¿yæ wszystko do nowej budy czyli do Seicento 1.1 MPI.

    Pytanie jak za³atwiæ sprawê wi±zki.

    Czy jest dobrym pomys³em prze³o¿enie ca³ej wi±zki samochodu? I czy w ogóle to siê uda.

    Czy te¿ lepiej wpi±æ sam± wi±zkê silnika do nowej wi±zki Seicento? Jakie ró¿nice mog± siê pojawiæ w schematach Seicento/Cinquecento?


    Z góry dziêki za pomoc



  2. Chcesz do³±czyæ do nas? Zarejestruj siê!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    26 czerwiec 2012
    Sk±d
    Wieluñ
    Postów
    32
    Auto
    Sei 1.1 SX Full
    Rocznik
    2001
    Tylko wi±zkê silnika , wspó³czujê jak zrobisz inaczej .


 

Podobne tematy

  1. [tanio odsprzedam] Pompka spryskiwacza Seicento/Cinquecento
    Napisany przez michalpodroznik na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-09-2017, 23:11
  2. Kupiê G³owicê 900 (Cinquecento, Seicento)
    Napisany przez OzzyOBK na forum Kupiê
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-03-2017, 15:51
  3. Pakiet Turbo do Seicento Cinquecento 900
    Napisany przez pitra na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-01-2017, 16:28
  4. [zawieszenie] gwint do seicento/cinquecento
    Napisany przez TheNaturat na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 27-01-2013, 23:53
  5. Graty Seicento / Cinquecento
    Napisany przez Adams_dg na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-05-2011, 10:53

Odwiedzaj±cy znale¼li nas szukaj±c w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl