Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    38
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Seicento 1.1

    Unhappy świeci kontrolka z ładowania akumulatora w SC 1.1

    Witam!
    Mam seja 1.1 z 2000r i problem z kontrolką ładowania aku. zapala się podczas jazdy po znacznym zwiększeniu obrotów gaśnie lecz po chwili i tak się zapali. Było mierzone ładowanie i jest ok przeczyszczone wszystkie masy zero luzów a problem dalej został. Ma ktoś może jakieś opcje co dalej zrobić? prosze o pomoc

    pozdro. Paweł (Leito)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Pasek dobrze naciągnięty

    Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    38
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Seicento 1.1
    tak dobrze nie ma luzów żadnych odkształceń itd.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    możliwe że regulator ma już dość i dlatego potrzebuje większych obrotów do pobudzenia.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    38
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Seicento 1.1
    dzięki. ide na garaż sie bawić w demontaż alternatora

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2012
    Skąd
    st
    Postów
    2
    Auto
    cc sx
    I jak diagnoza postawiona?
    ja w swoim cc 899 mialem to samo na poczatku sie zazylo na wyzszych obrotach, wymienilem gegulator, a teraz pali sie caly czas ladowanie i nie doladowywuje akumulatora... napięcie mam 12,5 V na odpalonym max obciazonym. Czy szlag trafił diody czy szukać innej przyczyny?

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    nie koniecznie musi być to przyczyna koszyka diodowego. Może być to walnięte uzwojenie lub pierścienie na wirniku.

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 sierpień 2012
    Skąd
    Głowno
    Postów
    530
    Auto
    Fiat Palio 1.4 1998r
    Ewentualnie coś ze wzbudzeniem może być, skoro na wolnych nie działa. A jak dasz gazu to załapie...Tylko wtedy nie powinno się znowu na wolnych zapalać.

    Jakie masz napięcie na wolnych obrotach?
    Zobacz jeszcze kostki i przewody dalej idące z alternatora. Możliwe że gdzieś się kabel nadłamał, sparciał albo coś.
    [COLOR="#EE82EE"]"Większość z nas lubi prędkość, ale wszyscy powinniśmy pamiętać, że ktoś czeka na nas w domu" [/COLOR]

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    42
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    Być może to szczotki na alternatorze.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Tricen Zobacz post
    Być może to szczotki na alternatorze.
    odpada. Nie miałoby to znaczenia jakie są obroty.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2009
    Skąd
    Lędziny
    Wiek
    42
    Postów
    93
    Auto
    Fiat Seicento 0.9 + Gaz
    No właśnie u mnie miało znaczenie. Jedna ze szczotek się rozsypała i na niskich obrotach ładowania nie było, a przy zwiększaniu gazu reszta szczotek dawała rade i napięcie było odpowiednie. Oczywiście mogę się mylić, ale przy rozebranym alternatorze warto to sprawdzić. poza tym moim zdaniem regulator napięcia odpada bo gdyby był padnięty to nie trzymał by jednego napięcia tylko zwiększało by się wraz ze wzrostem obrotów.
    Człowiek uczy sie przez całe życie, a i tak umiera głupi.

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Tricen Zobacz post
    Jedna ze szczotek się rozsypała i na niskich obrotach ładowania nie było, a przy zwiększaniu gazu reszta szczotek dawała rade i napięcie było odpowiednie.
    piszesz jakby tam było kilkanaście szczotek. Są dwie szczotki i jak jedna padnie to nie będzie w ogóle ładowania.
    Cytat Napisał Tricen Zobacz post
    moim zdaniem regulator napięcia odpada bo gdyby był padnięty to nie trzymał by jednego napięcia tylko zwiększało by się wraz ze wzrostem obrotów.
    tu się też mylisz. Walnięty regulator może mieć problemy ze wzbudzeniem ale poza tym może wszystko być ok

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A alternator nie jest przypadkiem 3 fazowy (3 szczotki)?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Byrrt na bank 2 szczotki są. Nie widziałem nawet żadnego altka na więcej szczotek

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 sierpień 2011
    Skąd
    łodzkie
    Postów
    26
    Auto
    seicento sporting
    Rocznik
    1998
    Toz to mam ten sam problem jak powyzej, alternator mam wymieniony na nowy ale ta lampka sie nadal swieci przy malych obrotach...
    mechanik stwierdzil ze ladowanei jest - mierzone miernikiem. i zebym to olał. ale wkurza mnie ta lampka... co zrobic?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. kotrolka ładowania świeci a ładowanie jest (dziwny objaw)
    Napisany przez zbimos na forum Punto II
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 01-12-2011, 22:23
  2. [alternator] kontrolka ładowania-problem
    Napisany przez jurgen na forum Uno
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 27-01-2011, 09:50
  3. świecąca się kontrolka ładowania, rozładowany akumulator
    Napisany przez gramasla na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 30-09-2010, 23:03
  4. Nie odpala. Fiat code świeci. Kontrolka wtrysku nie świeci.
    Napisany przez tomboy81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 13-06-2010, 21:00
  5. kontrolka ładowania
    Napisany przez olo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-03-2009, 22:52

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kontrolka akumulatora seicento 1.1

seicento swieci kontrolka ladowania

forum fiat seiczento swiecenie kontrolki od ladowania

fiat seicento kontrolki

kontrolki w seicento

seicento kontrolka akumulatora

kontrolki fiat seicento

kontrolka akumulatora seicento

seicento kontrolki

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437swieci-kontrolka-z-ladowania-akumulatora-w-sc-1-1-a-16618

seicento kontrolka ladowania

dlaczego swieci lampka ladowania w cinquecento

seicento pali sie kontrolka akumulatora

fiat seicento 1.1 kontrolka si

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl