chce w cc 900 rozkrecic silnik aby uzyskac wiecej mocy,czy ktos moze mi pomoc?
chce w cc 900 rozkrecic silnik aby uzyskac wiecej mocy,czy ktos moze mi pomoc?
a co dokładnie chcesz zrobić? bo od samego rozkręcenia jeszcze nikt nie uzyskał mocy.chodzi ci o to co można w nim przerobić dla większej mocy czy dokładny remont silnika?.
no wiec chodzi mi o uzyskanie wiekszej mocy,nie chce wlozyc tam wiekszego silnika wolalbym ten podkrecic jesli to jest mozliwe?troszke orjentowalem sie w tym temacie i wydzwanialem po warsztatach ktore sie tym zajmuja wiec kazdy proponowal mi poprostu wzucic tam wiekszy silnik a moze wejsc nawet 1.4,ale wole ten tuningowac mechanicznie
ja bym zaczął od sprawdzenia podstawowych rzeczy w silniku,czyli zanim go rozbierzesz to sprawdź ciśnienia na każdym z cylindrów,próg na gładzi cylindra(jeśli samochód ma dużooo przejechane to można porozwiercać tuleje zamontować większe tłoki),wybadaj wszystkie luzy,brał olej?,autko miałeś na 1 punkcie?,można spokojnie założyć listwę 4-ech gaźników od moto + leciutkie koło zamachowe= bardzo szybkie wkręcanie się na obroty i przy okazji bardzo miły dźwięk spod maski,można pobawić się zapłonem.na youtube jest bardzo dużo przeróbek wystarczy wbić np. to:
http://www.youtube.com/watch?v=8bXTI...eature=related ,co prawda inne autko bo peugeot 205 ale zasada działania taka sama.
(wszystko opisałem z grubsza co można zrobić w tym autku,możliwości jest bardzo ale to bardzo dużo)
gdzie mam szukac tych czesci,moze masz jakies sklepy inernetowe,cokolwiek,wogole to wielkie dzieki,napewno skorzystam z tych wskazowek
wiele części dostępnych jest na allegro,listwa gaźników czy koło zamachowe jest tego pełno.koło kosztuje około 140zł i jest facet na allegro co to robi,listwa to koszt rzędu do 200zł.
jeśli coś kiedyś przerabiałeś w aucie to przeróbka nie stwarza większych problemów,najważniejsze jest posiadanie migom-atu jeśli sam masz zamiar to robić.
[size=2][ Dodano: 2010-11-06, 10:03 ][/size]
tu jest np szybka okazja:http://allegro.pl/gazniki-zespolone-...288243950.html
a co z reszta?walek itd?nie zmieniac narazie?nie potrzebne sa jakies elementy mocniejsze,spalanie pewnie bedzie wieksze?no ale musze sie z tym liczyc,cos za cos,napewno bede zalatwial sobie te gazniki,kolo rowniez,tyle ze sam raczej bede to robil,no moze z mala pomoca mechanika,dzieki
ile chcesz wydusić z tego silnika?,do czego ma on służyć?,zależy ci na hard gore i mała żywotność(np. podtlenek azotu ) czy ma służyć do codziennej jazdy?.planowanie głowicy,lekkie koło,korekta i polerka gniazd wydechowych,gaźniki moto itp.
tylko jazda codziena i dlugie dystanse,nos odpada
[size=2][ Dodano: 2010-11-08, 20:47 ][/size]
czyli moja pompka mechaniczna da rade?nie mam problemu z odpalaniem zawsze cyka za pierwszym razem,bo juz bliski jestem kupna tej listwy z 4 gaznikami,mam juz niezly tlumnik do tej przerobki,mysle ze wszystko pojdzie dobrze
Jeśli masz pompkę mechaniczna w dobrej kondycji to będzie ok.
No wiec autko stoi u mechanika,jest wymieniany rozrzad i szklanki bo zaczely pukac,przy okazji kolo odchudzone i gazniki 4 sztuki zespolone,a mam takie pytanko;mianowicie co sadzisz o turbinie?dalo by rade?bo slyszalem ze tak
turbina owszem czemu nie wszystko można zrobić jeśli tylko ma się chęci no i pieniążki,widziałem ostatnio seicento bi-turbo na youtube jak widać można : ),ale niestety coś za coś silnik nie jest przystosowany pod turbo,oczywiście będzie jeździć i to nawet bardzo żwawo ale na pewno to od czuje cały mechanizm korbowy,prawdę mówiąc to turbinę np. ja bym sobie odpuścił. a zrobisz jak oczywiście zechcesz : ),trzymam kciuki
po własnym doswiadczeniu,moge smialo powiedziec ze odchudzone koło nie daje wiele mocy,gazniki owszem,ale nie bardzo do konca,nie przepalał wszystkiego,a paliwo w zbiorniku w miare szybko znika(powaga),zostaje jednak przy serii,procz tumnika ktory niezle daje basu