Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    33
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999

    Seicento duże bicie na kierownicy po kilku km

    Witam. Mam spory problem ze swoim seicento.
    Na wstępie powiem, że po ostatnich roztopach na podwórku zrobiło się bagno, a że jest trochę pod górkę z trudem wjeżdżałem nie raz dopiero za drugim lub trzecim razem.

    Wszystko było ok ale 2 dni temu wracając z pracy (jakieś 14 km) 4 km przed domem zaczęła nienaturalnie drżeć kierownica, wręcz lekko latała na boki. Przy skręcie w lewo, był spory opór i czuć było jak kierownica sama wyrywa się w prawo. Następnego dnia przed pracą postanowiłem spojrzeć pod spód czy wszystko ok. Tata kręcił kierownicą na boki, nie widać było żadnych luzów na drążkach, sworzniach. Skontrolowałem ciśnienie w oponach i w lewym było sporo mniej, więc dopompowałem i pojechałem na 2 zmianę. Jadąc do i z pracy wszystko padał ulewny deszcz, wszystko było ok, bicia nie było. Pomyślałem, że to wina ciśnienia w oponach.

    Wczoraj pogoda była ładna, nie padało i problem znowu się pojawił w połowie drogi do tego stopnia, że w zakręty musiałem bardzo wolno wchodzić bo bicie było bardzo duże, na rondzie przy skręcie w lewo coś strzeliło, chyba przy lewym kole, jakoś dojechaliśmy, ciśnienie w oponach było ok. Wracając z pracy już od początku było słychać jakieś tętnienie, bicie przy skrętach. Bicie na kierownicy pojawiło się znowu w połowie drogi. Dojechałem do domu no i samochodem się już nie ruszę bo żarty się skończyły.

    Jestem w kropce bo nie jestem pewny co to może być. Nie wiem ale wydaje mi się, że winne mogą być tarcze hamulcowe, które po nagrzaniu się mają bicie. A może padł któryś z przegubów? Ktoś z was miał może podobną sytuację lub wie co to może być?

    Przepraszam za długi post ale starałem się opisać wszystko dokładnie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    33
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Problem rozwiązany, pękła osłona przegubu, smar został zastąpiony piachem. Po wymianie wszystko wróciło do normy.


 

Podobne tematy

  1. Bicie na kierownicy przy hamowaniu (tylko czasami)
    Napisany przez lupuss na forum Croma
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-07-2016, 20:30
  2. "Bicie" kół, przy 150km/h drgania kierownicy
    Napisany przez Memciu na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 10-06-2011, 11:44
  3. [ukł. kierowniczy] "bicie" kierownicy podczas jazd
    Napisany przez Dzejms na forum Punto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-01-2011, 17:06
  4. Bicie na kierownicy
    Napisany przez blondas na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-12-2010, 14:07
  5. ciągłe bicie kierownicy w NB 1,9 jtd
    Napisany przez blondas na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 20-07-2010, 17:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl