Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 18
Like Tree2lubi to!

Temat: Seicento 900 nie chce odpalić  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001

    Seicento 900 nie chce odpalić

    Witam, moje seicento 900 losowo odpalalał, ale tylko na ciepłym silniku. Na zupełnie zimnym odpalał bez problemu. Samochód zawieziony do znajomego mechanika. Sprawdził przekaźnik pompy paliwa. Nie podobał mu się, zmienił, samochód odpalał za każdym razem przez dzień. Następnego dnia to samo. Wymieniony czujnik położenia wału. Samochód nie odpala wogole albo za 25 razem. Stary czujnik to samo. Kupiony używany sterownik silnika ale bez efektów. Zdjęliśmy kopule. Wtrysk przy zapalaniu podaje paliwo tylko na jeden cylinder. Czy tak ma być? Tylko jedna świecą pokra. Aha iskry na wszystkich świecach. Kable wymieniane 2 lata temu. Gdzie szukać przyczyny bo już nie wiemy co może być grane. Kompresja prawidłowa. Pompę paliwa słychać. Po podłączeniu do komputera błędów brak. Kontrolka wtrysków i immo gasną po przekręceniu kluczyka. Na popych tez nie odpala. Ostatnio udało się go jakoś odpalić silnik pochodził ładnie, nawet przejechałem się tu i tam. Wróciłem i już znowu odpalić nie może.
    Czujnik uderzeniowy? Czy coś innego. Proszę o pomoc
    Ostatnio edytowane przez matteus1987 ; 10-05-2019 o 15:05



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2017
    Skąd
    Raszyn/W-wa
    Postów
    78
    Auto
    Fiat Uno 1.0 Fire & Polonez Caro Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    2002 & 2000
    Może wydech zatkany?

    Pompa jakie ciśnienie paliwa daje?Bo słychać to jedno, a żeby dobrze działała to drugie.

    Czujnikiem uderzeniowym też możesz się zająć, w CC był pod deską, w SC nie wiem, pewnie podobnie.

    Ostatnio jak odpalił to normalnie zagadał czy po jakichś przebojach?I normalnie jechał?

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Co do ciśnienia paliwa to nie sprawdzaliśmy jak odpalił to bez przebojów silnik pracował równi nie przerywał miał moc. Przycisk pod kierownicą znaleziony, przełączamy kilkukrotnie bez efektu.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2017
    Skąd
    Raszyn/W-wa
    Postów
    78
    Auto
    Fiat Uno 1.0 Fire & Polonez Caro Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    2002 & 2000
    Może coś w okolicach stacyjki nie pracuje prawidłowo?Kostka?Tylko czy przy uszkodzonej kostce nie przerywałby podczas jazdy hmm.

    Przejrzyj wszystkie kostki i masy, może coś to pomoże.

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Kostka w stacyjce jest już wymieniona na nowa i tez bez efektu. Już pomysłu nie mamy...

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2017
    Skąd
    Raszyn/W-wa
    Postów
    78
    Auto
    Fiat Uno 1.0 Fire & Polonez Caro Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    2002 & 2000
    A może jest jakaś drobna nieszczelność w układzie paliwowym, która nie rzutuje na jazdę, ale np. zapowietrza układ i utrudnia odpalanie?
    matteus1987 lubi to.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Być może. A orientujesz się czy przy odpalaniu wtrysk podaje paliwo tylko na jeden cylinder? Bo tak tutaj jest jedna mokra trzy suche...

  9. #8
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Wtrysk powinien podawać paliwo na każdy cylinder z osobna, tam jest SPI. Jest lpg na pokładzie? Próbowałeś odpalać z plaka?
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 12-05-2019 o 21:54

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Nie ma LPG, na Plaku nie daje rady...

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Wtrysk podaje paliwo na każdy cylinder z osobna.. tzn jak? Jak zalewa mi tylko jedna świece przy kręceniu to dobrze?

  12. #11
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Wygląda na problem z zasilaniem PB, sprawdzałeś zbiornik czy nie ma syfów na dnie i pompa czegoś nie zasysa?

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    24 wrzesień 2016
    Skąd
    Sucha Beskidzka
    Wiek
    37
    Postów
    101
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Ale gdyby tak było to po odpaleniu pracowałby równo?

  14. #13
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Raz może zassać na przewód ssawny syf a raz nie, trzeba sprawdzić każdy trop. Spróbuj na próbę odłączyć czujnik temperatury silnika.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    341
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Świece podmień, to że jest iskra po wykręceniu nie znaczy że jest pod ciśnieniem w cylindrze. Pisałeś że nie ma błędów w komputerze ale co widzi procesor? Jakie parametry przed odpaleniem? czy temperatura silnika i zasysanego powietrza jest zbliżona do zewnętrznej (oczywiście przed odpaleniem na zimno) , jak odpali jak widzi temperaturę po rozgrzaniu?Czy przed odpaleniem podciśnienie w kolektorze pokazuje wartość atmosferyczną? Ok 1000hPa? Pompę słychać kilka sekund przy przekręceniu kluczykiem? Jeśli sterownik kupiony miał także immo to nie odpalisz swojego

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2017
    Skąd
    Raszyn/W-wa
    Postów
    78
    Auto
    Fiat Uno 1.0 Fire & Polonez Caro Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    2002 & 2000
    Tam jest jeden wtryskiwacz, więc powinien podawać po równo na wszystkie 4 świece (oczywiście nie bezpośrednio na te świece lać ;p )
    wirusac lubi to.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie chce odpalić.Bravo II 1.4 GAZ.
    Napisany przez zajcu201 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 74
    Ostatni post: 21-08-2024, 22:23
  2. Seicento nie chce odpalić
    Napisany przez umerthuz123 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-03-2018, 08:32
  3. Fiat Ducato 2.5D nie chce odpalić
    Napisany przez szymek_0707 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-02-2017, 21:36
  4. Nie chce odpalić
    Napisany przez franek552 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 03-06-2012, 23:20
  5. nie chce odpalić Marea 2.0 20V
    Napisany przez alexsat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 26-03-2012, 22:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437seicento-900-nie-chce-odpalic-44544

fiat seicento 900 nie podaje paliwa
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl