Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
seicento 900 2002r problem z gasnieciem!
Witam. Moj problem polega na tym że autko gasnie w czasie jazdy po przejechaniu ok. 15km. Po przymusowym postoju 30min autko smiga dalej tylko juz na krótszy dystans.
A wiec.
Cewki zaplonowe nowe.
Kable wn nowe.
Świece nie nowe ale za to czyste i suche.
Szczelina czujnika wału korbowego 1mm oraz na zimnym siniku ok650om. Na cieplym nie mierzone.
Czujnik temperatury silnika(ten na termostacie) mierzony na zimno 240om.
Wentylator na postoju włącza sie, w czasie jazdy nie słyszę jego pracy.
Gruby wąż prowadzacy do termostatu dość szybko sie nagrzewa po ok20 min na postoju bardzo cieply. Chlodnica ciepla w kazdym rogu. Pompa paliwa sprawna. Po podłączeniu do komputera błędów nie pokazało(wizyta na stacji diagnostycznej). Pompa wody sucha a i nie pracuje głośno. Termostatu nie sprawdzalem nadmuch ciepły jest tyle moge powiedzieć. Woda w zbiorniku wyrównawczym nie gotuje się nie czuć też spalin ,ubytku cieczy chlodzacej tez nie zauważyłem. Prosze o rade i pomoc bo nie wiem o co mu chodzi. Dodam jeszcze ze samochod jest bez lpg.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz
Dzisiaj zauważyłem ciekawą rzecz samochód nie gaśnie gdy mam włączony na wiew na maksa i ciepły. To znaczy termostat czy zapchana chłodnica ?
-
Nowy klubowicz

Napisał
Michał D
Gruby wąż prowadzacy do termostatu dość szybko sie nagrzewa po ok20 min na postoju bardzo cieply.
to jest bardzo szybko? po 10 min silnik juz bedzie w pelni rozgrzany.
a co do problemu to ja bym sprawdzil czujnik polozenia walu na cieplym bo zawyczaj na cieplym sie objawia jego awaria. a najlepiej to go podmienil.
https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9spjfU
-

Napisał
Michał D
Szczelina czujnika wału korbowego 1mm oraz na zimnym siniku ok650om. Na cieplym nie mierzone.
Zmierz w chwili kiedy zgaśnie- czy po zgaśnieciu nie można odpalić do przestygnięcia?

Napisał
Michał D
Czujnik temperatury silnika(ten na termostacie) mierzony na zimno 240om.
Przy zimnym powinien mieć przy 0 stopni około 9750 omów , przy 20 stopniach około 2500 omów. Te 240 omóĹ to ponad 90 stopni powinien mieć
-
Nowy klubowicz
Czujnik położenia wału na ciepło zmierzony działa w 100%. Sprawdzę jeszcze raz temperatury silnika i dam znać.
-
Nowy klubowicz
Czujnik temperatury silnika ( na termostacie)
Wymieniony na nowy. Problem nie
zniknął. Tak po zgasnieciu nie odpali do przestygniecia. Jakies pomysły co dalej? Jestem otwarty na propozycje.
Podobne tematy
-
Napisany przez grzes26 na forum Sprzedam samochód
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 05-06-2016, 07:49
-
Napisany przez wiecekl na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 31-01-2016, 12:31
-
Napisany przez fraszczu na forum Cinquecento, Seicento
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 11-08-2014, 09:36
-
Napisany przez spaf_antynazi na forum Sprzedam
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 24-01-2013, 09:57
-
Napisany przez Pocor19 na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 5
Ostatni post: 26-11-2012, 07:17
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:03.
W sieci od 2007 roku.