Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2017
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    24
    Postów
    2
    Auto
    seicento 1.1 mpi
    Rocznik
    2002

    Seicento 1.1 MPI znaczne ubytki płynu chłodniczego

    Witam. Mam problem z moim sejem. Otóż zauważyłem, że ubywa mi płynu chłodzącego. Spadało mniej więcej od maksimum do minimum co trzy miesiące. Postanowiłem więc wymienić płyn, myślałem, że może od starości gdzieś paruje czy coś. Zalałem go Dynagel 2000 (czerwony). Wcześniej był Paraflu niebieski. Po wymianie odpowietrzyłem najpierw przy lampie na zimnym silniku, potem przy nagrzewnicy i znowu przy lampie na ciepłym z włączonym ogrzewaniem. I teraz problem bo ubywa go jeszcze szybciej niz przed wymianą, tj. po około 30km jazdy spadło z poziomu max do połowy między max a min. Wycieków żadnych nie widzę, jutro zobacze jeszcze nagrzewnice, olej czysty, nie dymi na biało. Wie ktoś może co go boli? Może gdzieś jest jakaś mała nieszczelność, która była zatkana syfem ze starego płynu i po zalaniu nowego gdzieś to paruje? Co radzicie?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Sparciałe przewody gumowe lub dziurawa chłodnica, wlej doktorka do chłodnic. Na początek.
    I like my FIAT Cinquecento.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2017
    Skąd
    Szklarska Poręba
    Wiek
    24
    Postów
    20
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Zobacz czy Ci nie przybyło płynu na miarce od oleju silnika

    Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Szczerze, gdyby, była nieszczelność, wszystko by gwizdało jak w czajniku, fizyka zwykła, słyszał byś wtedy gwizd, bo tam jest duże ciśnienie, może pompa wody, odmówiła pracy.
    I like my FIAT Cinquecento.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 listopad 2015
    Skąd
    Reptowo
    Wiek
    49
    Postów
    67
    Auto
    Seicento 1,1
    Rocznik
    2003
    Mam podobny problem - niemniej u mnie pod korkiem widoczne nieduzo 'majonezu ' - podjerzewam uszczelke pod glowica ... Czy kots ma inne pomysly?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2017
    Skąd
    małopolska
    Wiek
    24
    Postów
    2
    Auto
    seicento 1.1 mpi
    Rocznik
    2002
    wlałem uszczelniacz do chłodnic prestone i narazie po przejechaniu 50km nie zauważyłem spadku w zbiorniku wyrównawczym, zobaczymy co będzie dalej

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2017
    Skąd
    Szklarska Poręba
    Wiek
    24
    Postów
    20
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    Podobno uszczelniacz do chłodnic to najgorsze zło.

    Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Sejak Zobacz post
    Podobno uszczelniacz do chłodnic to najgorsze zło.
    Znów za dużo wypiłeś, w większości przypadków działa, jakie zło.
    I like my FIAT Cinquecento.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Los Angeles
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    Znów za dużo wypiłeś, w większości przypadków działa, jakie zło.
    A co ty insynuujesz ... że niby kolega jest alkoholikiem ??? Jak można tak kogoś obrażać ??? Wstydź się.

    A co do tematu.. do układu chłodzenia lejemy tylko płyn chłodzący, i nic więcej. Jak gdzieś jest nieszczelność, to się wymienia niesprawne elementy, a nie wlewa tam klej.
    Jak będziesz miał wyciek z układu paliwowego to też se zatankujesz kleju ???
    Za takie rady jakie dajesz powinieneś dostać bana.




    Cytat Napisał kubcio123 Zobacz post
    zobaczymy co będzie dalej
    Już Ci piszę
    Nalanie klajstru do układu może skutkować przegrzewaniem się silnika latem, słabym ogrzewaniem zimą, a w skrajnych przypadkach zatkaniem kanałów wodnych w głowicy i remontem góry silnika
    Pozdrawiam.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał nygus Zobacz post
    Jak będziesz miał wyciek z układu paliwowego to też se zatankujesz kleju ???
    Za takie rady jakie dajesz powinieneś dostać bana.
    Wlałem, i nic się nie stało, wręcz przeciwnie wszystkie, nieszczelności zniknęły, nie wolno tak kłamać, co ty myślałeś, że ja tego nie wypróbowałem już, a za co karę, za to, że prawdę mówię. Raczej są to bezpieczne środki i nawet polecane przez mechaników. Wiadomo, że to działa na małe nieszczelności, przy dużym wycieku zaszkodzi, ale to samemu można ocenić, lepsze to jak latać z każdą pierdułą do warsztatów. A jeżeli chodzi o uszkodzenie głowicy, to nie ma takiej możliwości, pisze to już na opakowaniu, to są tzw, doktorki i nawet posiadacze meroli i bmw to stosują, taka prawda.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 15-03-2017 o 18:07
    I like my FIAT Cinquecento.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    Los Angeles
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Linea
    Rocznik
    2009
    Jak lałeś toto, to masz już praktykę.. kup se zatem jeszcze ze dwa opakowania i z pomocą lejeczka wlej se toto w ucho. Potem dla utrwalenia efektu pomachaj jeszcze energicznie grzywką tak z 10 minut. Jak to takie dobre to na pewno ładnie uszczelni ci głowę, i "wiater przestanie tam hulać".

    Nie rób innym krzywdy swoją niewiedzą.

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Od biedy stosuje się nawet, uszczelnienia, na gumę i cybanty a także na opaski plastikowe, i nie jest to, niedozwolone, gdyż mechanicy też to stosują, a więc nie ma, żadnych nielegalnych uszczelnień, dlatego nie mów, że grzeszysz zbytnio wiedzą, zależy od nieszczelności. Przy dużych nieszczelnościach i owszem tylko wymiana wtedy. Nie powinno się raczej na tzw, taśmę nic uszczelniać, ale nie jest to też nic złego. Przy kolektorze powietrza można np.
    I like my FIAT Cinquecento.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2017
    Skąd
    Szklarska Poręba
    Wiek
    24
    Postów
    20
    Auto
    Seicento 900
    Rocznik
    2001
    To, że mechanicy stosują nie oznacza, że jest bezpieczne. Co to, bogowie jacyś? Każdy, kto spotkał się z wieloma różnymi mechanikami dobrze wie, że nie każdemu się ufa. Poleca, bo później mu przywieziesz silnik do remontu.

    Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    41
    Postów
    463
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Bardzo dobre jest też skrócenie przewodu, i uszczelnienie na tzw, tulejkę, polega to na tym, że między gumy daje się tulejkę metalową i przykręca na cybanty albo opaski, z powodzeniem się to stosuje, wymiana na samym końcu, dopiero, ale przy dużych nieszczelnościach, takich, że palec wchodzi, to już wymiana, często są też przetarcia gum od silnika.
    I like my FIAT Cinquecento.


 

Podobne tematy

  1. Ubytki oleju
    Napisany przez kasztan na forum Croma
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 07-07-2018, 20:11
  2. Ubytki oleju a naprawa
    Napisany przez jezollo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 30-03-2016, 19:30
  3. Wyciek płynu chłodniczego z bloku - zdjęcia / seicento MPI
    Napisany przez pawwel na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 22-09-2015, 20:49
  4. Dwa Znaczne Problemy Palio Weekend 2002 1.2
    Napisany przez jakubpalio93 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-08-2015, 20:01
  5. Ubytki oleju w skrzyni biegów - skąd?
    Napisany przez toudi2 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-10-2011, 09:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

paruje seicento

wymiana plynu chlodniczego fiat cc 1.1

czy W SEICENTO MOZE AIE DOATAC PLYN Z UKLADU CHLODZENIA DO SILNIKA

ubytek plynu chlodniczego cc900

Seicento znika plyn

jak wymienic plyn w chlodnicy seiczento

Wycieki silnika Seicento 1.1 mpi

plyn z chlodnicy mocno ubywa seicento

brak plynu w ukl chlodniczym seicent 1 1

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl