Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Seicento 1.1 MPI strzela na gazie, nierówno pracuje na benzynie
Witam wszystkich forumowiczów,
Jestem tu nowy, ale forum znam i czerpię jak najwięcej dobrego. Mam problem ze swoim sejczakiem. Mianowicie posiadam instalację gazową Tartarini TEC99 z silniczkiem krokowym DAT99 (oryginalny). Auto nierówno pracowało na benzynie, a na gazie czasami podczas dodawania gazu strzela w filtr powietrza. Przepustnica została wykręcona i wyczyszczona, tak samo silniczek krokowy, zmieniony potencjometr przepustnicy. Problem jest o tyle istotny, że dwa razy podczas strzału z przepustnicy wydmuchnęło mi krokowca, dwa razy go rozwalając i kwalifikując do wymiany.
Auto było u mechanika-gazownika. Instalacja została wymieniona, świece sprawdzone i wymieniane dwa miesiące temu, nowe przewody WN.
Kompletnie nie mam już pojęcia co może być przyczyną, bo komputer nie wykazuje żadnych błędów (sprawdzone). Nie chce kupować kolejnego krokowca, aby go zniszczyć.
Gaz wyregulowany, układ zapłonowy sprawny, krokowiec do wymiany. Czy jest lecu gdzieś lewe powietrze?
Mam jeszcze dwa pytania:
1. Czy zmienić uszczelkę między przepustnicą a gardzielą sejczaka?
2. Mikser mam w filtrze powietrza, gdzie od dołu wchodzi wąż do niego podłączony. Jest tam otwór większy niż średnica węża. Czy powinno być to uszczelnione?
Pozdrawiam serdecznie i czekam na sugestie!
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz

Napisał
kwiatekdawid
Witam wszystkich forumowiczów,
Jestem tu nowy, ale forum znam i czerpię jak najwięcej dobrego. Mam problem ze swoim sejczakiem. Mianowicie posiadam instalację gazową Tartarini TEC99 z silniczkiem krokowym DAT99 (oryginalny). Auto nierówno pracowało na benzynie, a na gazie czasami podczas dodawania gazu strzela w filtr powietrza. Przepustnica została wykręcona i wyczyszczona, tak samo silniczek krokowy, zmieniony potencjometr przepustnicy. Problem jest o tyle istotny, że dwa razy podczas strzału z przepustnicy wydmuchnęło mi krokowca, dwa razy go rozwalając i kwalifikując do wymiany.
Auto było u mechanika-gazownika. Instalacja została wymieniona, świece sprawdzone i wymieniane dwa miesiące temu, nowe przewody WN.
Kompletnie nie mam już pojęcia co może być przyczyną, bo komputer nie wykazuje żadnych błędów (sprawdzone). Nie chce kupować kolejnego krokowca, aby go zniszczyć.
Gaz wyregulowany, układ zapłonowy sprawny, krokowiec do wymiany. Czy jest lecu gdzieś lewe powietrze?
Mam jeszcze dwa pytania:
1. Czy zmienić uszczelkę między przepustnicą a gardzielą sejczaka?
2. Mikser mam w filtrze powietrza, gdzie od dołu wchodzi wąż do niego podłączony. Jest tam otwór większy niż średnica węża. Czy powinno być to uszczelnione?
Pozdrawiam serdecznie i czekam na sugestie!
-
Master
a zawory kiedy były sprawdzane i regulowane?
Podobne tematy
-
Napisany przez bejronix na forum Doblo
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 06-10-2016, 09:16
-
Napisany przez bussoholik na forum Panda
Odpowiedzi: 2
Ostatni post: 04-08-2016, 17:09
-
Napisany przez zloty na forum Punto II
Odpowiedzi: 1
Ostatni post: 17-04-2014, 07:48
-
Napisany przez kukiz87 na forum Siena, Palio
Odpowiedzi: 29
Ostatni post: 07-01-2013, 08:02
-
Napisany przez pllwist na forum Forum ogólne o Fiat
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 09-09-2011, 13:22
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:26.
W sieci od 2007 roku.