Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    Wolbrom
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Seicento 1.1 MPI+LPG
    Rocznik
    2002

    Seicento 1.1 MPI+LPG nie pali po deszczu/roztopach.

    Witam, otóż mam taki problem, gdy są roztopy, albo deszcz auto nie chce odpalać, potrafi się w jedną noc całkowicie rozładować, a gdy próbuje odpalić wyskakują jakieś dziwne krzaczki. Auto nawet nie kręci.
    Byłem już u wielu mechaników, ale nikt mi nie pomógł. Z początku jeden mówił , że alarm pobiera prąd to go wycieliśmy, potem radio, więc kable zostały przepięte tak , że gdy nie włącze zapłonu radio nie działa, poza tym wypinam panel na każdy dłuższy postój. Pobór prądu sprawdzany wielokrotnie i wyniki są pozytywne, akumulator jest nowy, regularnie sprawdzany i wszystkie parametry są w znakomitej formie.
    Bardzo proszę o pomoc, nie mam pojęcia co mogę zrobić żeby temu zaradzić.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    28 sierpień 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    285
    Auto
    Siena 1.2 HL, Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    1999, 2008
    Jak dla mnie to śmierdzi wodą w okolicy cewki. Wymieniane świece i kable?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    Wolbrom
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Seicento 1.1 MPI+LPG
    Rocznik
    2002
    Ani jedno, ani drugie nie wymieniane, zrobiłem już 33 tys.
    Sprawdziliśmy dziś pobór prądu. Jak wcześniej pisałem o tym, że jest idealny to dziś było 37,5.
    Po odpaleniu na kablach, przejechaniu 500 metrów do garażu, pobór spoczynkowy spadł na 0.
    Czy to wgl możliwe ? 1.2.jpg

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2016
    Skąd
    wawa
    Postów
    39
    Auto
    seicento (600) van
    Rocznik
    2005
    ale ty ten pobor nie mierzysz od razu po zamnieciu obwodu tylko odczekujesz minute prawda?

    poza tym przepij kabel w mierniku w drugie wejscie

    https://www.youtube.com/watch?v=obsE2VnV7rs&t=182s
    Ostatnio edytowane przez patgaw ; 05-02-2017 o 17:37

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Nie martw się trochę wody odparowało i dostało się do baku, kup neutralizator wlej do baku, powinno pomóc, dam ci film o co chodzi.

    https://www.youtube.com/watch?v=rpinWRslkys

    https://www.youtube.com/watch?v=um9ZthK60Lk

    https://www.youtube.com/watch?v=AbnqF_IVXMg
    I like my FIAT Cinquecento.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    Wolbrom
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Seicento 1.1 MPI+LPG
    Rocznik
    2002
    Przepinałem gdy sprawdzaliśmy, ale bezpiecznik spaliło i musieliśmy na tym sobie radzić. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, nigdzie nie pobiera. Spróbuję z tym neutralizatorem , o którym napisałeś. Dam odpowiedz czy działa, pewnie w przeciągu kilku tygodni bo to się raz dzieje, a raz nie.

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Chłopie, ale nalej potem z pół baku benki chociaż, tak to jest, na gazie, na litrze benzyny w baku, to po dwóch latach masz układ paliwowy w strzępach, ale wlej ten środek potem, zatankuj ze 20 litrów i jeździj chwilę na bence, potem a piać jeszcze raz wlej środek do paliwa, i powinno się wszystko odblokować. Gdy się przepłuka cały układ paliwowy, możesz spowrotem jeździć na gazie.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 07-02-2017 o 17:42
    I like my FIAT Cinquecento.

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    Wolbrom
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Seicento 1.1 MPI+LPG
    Rocznik
    2002
    To akurat w tym momencie jest niski poziom paliwa, zazwyczaj staram się trzymać około pół baku. Te problemy nie występują akurat od wtedy kiedy założyłem instalację gazową, tylko już przed. Najgorsze jest to , że auto było do wczoraj u elektromechanika, podkreślam , że już trzeciego z kolei. Pomiary były właściwe, szukał gdzie mógł, a werdykt końcowy, że wszystko sprawne. Sprawdził też akumulator i jest w stanie prawie idealnym. Od wczoraj auto postało noc na parkingu , dzisiaj byłą ogromna ulewa i wyskoczyło na desce rozdzielczej FPS ON i nie kręci. Miałem już coś takiego kiedyś. Wszystko to dzieje się podczas ulewnych dni. Już nie mam pojęcia co robić.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Chłopie z tym do elektryka, aleś mnie rozbawił, szukaj mechanika, ale już powiedziałem ci werdykt, nie dbałeś o układ paliwowy, i woda zrobiła swoje, korozja, to zaraza dla auta, wlej 98 10 litów i doktorka do paliwa std, i powinno pomóc, a o elektrykę się nie martw, bo fiaty nie chorują na elektrykę. Chłopie, wierzysz w te komunikaty, na desce, fps, wng, zko, lkm, to nic nie znaczy, komputer jest durny i pokazuje, co pokazuje, mechanik mierzy ciśnienie ma garach i tyle i sprawdza iskrę, o jakich ty pomiarach gadasz, ja już przez ciebie też zdurniałem, mechanik diagnozuje usterkę taką w pięć minut, chyba, że chce cię naciągnąć, to wtedy, gada, uszczelka, uszczelka, to wtedy go zabijasz śmiechem, uszczelka panie to będzie w portfelu po remoncie, ciśnienie jest ok. iskra ok. także bez ściemy panowie. Żaden czujnik na desce nie jest wiarygodny, i teraz, nawet jak nie ma ciśnienia na tłokach to o niczym nie świadczy i mogą cię naciągnąć na remont, gdyż może się popa wody i oleju nie wyrabiać i i stąd te przeciągi w silniku, w nowych silnikach zawsze to jest pompa, albo wody albo oleju, albo nawet miska olejowa. Remont, też może być, ale wtedy lepiej nowy silnik wsadzić, chyba. Gaz jest ok. bo silnik pracuje tak samo na gazie, ale wiesz, że nie można rozpalać na gazie, dlatego to układ paliwowy na 99%. Z tego ci widzę, ty nie rozumiesz trochę jak taki silnik działa, silnik spalinowy to dobry silnik, wbrew temu co się teraz gada, elektryki i tak dalej, spaliniak robi robotę, ale na pewno to nie elektryka.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 21-02-2017 o 22:08
    I like my FIAT Cinquecento.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    353
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Ale jak to czytam to problem jest z elektryka bo po wilgotnym dniu autko nie chce kręcić a nie odpalić, to co ma do tego ilość paliwa w zbiorniku. U mechanika to jest ok bo autko stoi w garażu a nie na dworze, a pobór 0,3A na postoju to jest w normie.
    Ostatnio edytowane przez szary1977 ; 22-02-2017 o 11:10

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Bajki, żadna elektryka, takich bajek to ja nie słyszałem, auto jak jest iskra musi zapalić, sprawdź iskrę na masie, ale na 99 % w seicento elektryka jest wieczna to nie malc z lat 70-siątych. Iskra ma byś jasnoniebieska a najlepiej jedź na mierzenie ciśnienia na garach to będziesz miał pewność.
    I like my FIAT Cinquecento.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2017
    Skąd
    Wolbrom
    Wiek
    32
    Postów
    5
    Auto
    Seicento 1.1 MPI+LPG
    Rocznik
    2002
    Auto wróciło do tego samego elektryka, na szczęście u nas cały czas leje i sprawdził pobór bo mu tak samo rozwaliło aku do 0, wyszło 1,8A, co się okazało , że to alternator. Co prawda, ma on 1,5 roku , ale jest chiński za 200 zł.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Chiński alternator, no wybacz, to jest elektrownia taki altek, i chiński, no dziwnie.
    I like my FIAT Cinquecento.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2014
    Skąd
    śląsk
    Postów
    353
    Auto
    Grande Punto 1.4 + LPG i inne marki
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    Bajki, żadna elektryka, takich bajek to ja nie słyszałem, auto jak jest iskra musi zapalić, sprawdź iskrę na masie, ale na 99 % w seicento elektryka jest wieczna to nie malc z lat 70-siątych. Iskra ma byś jasnoniebieska a najlepiej jedź na mierzenie ciśnienia na garach to będziesz miał pewność.
    A powiedz mi jak ma sprawdzić tą iskrę jeżeli napisał wyraźnie że autko nie kręci, to chyba logika że coś z elektryką bo rozładowuje akumulator, jeżeli Ty w ten sposób podchodzisz do napraw auta to życzę sukcesów.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Zalana elektryka też może być. Osusz i będzie git.
    I like my FIAT Cinquecento.


 

Podobne tematy

  1. czujnik deszczu
    Napisany przez largo na forum Tipo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-12-2016, 18:16
  2. Przerywanie podczas deszczu
    Napisany przez b0cz3k na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-05-2015, 10:58
  3. Kalibracja czujnika deszczu
    Napisany przez deny22221 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-07-2014, 13:52
  4. Czujnik deszczu
    Napisany przez igor5 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-06-2013, 22:53
  5. Sensor zmierzchu i deszczu.
    Napisany przez rybok_999 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-08-2010, 17:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat seicento 1.1 fps on

Woda na cewkach seicento 1.1

https:fiatklubpolska.plcinquecento-seicento-437seicento-1-1-mpi-lpg-nie-pali-po-deszczu-roztopach-35475

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl