Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 marzec 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    30
    Postów
    10
    Auto
    Seicento S 1.1
    Rocznik
    2000

    przełożenie a prędkość max

    Witajcie. Swoje pytanie kieruję głównie do posiadaczy Seicento 1.1 . Ostatnio postanowiłem troszkę przegonić swoją strzale i zauważyłem ciekawa rzecz. Na 4 biegu udało mi się uzyskać 160 km/h natomiast rozpedzajac na 5 biegu od ok 100 km/h do maxa uzyskałem zaledwie 140 km/h czy też tak macie? Czy jest to normalne?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Z tego co pamiętam, to tam jest tak skrzynia ustawiona, że jest taka sama prędkość i na 4 i na 5 biegu, więc jak na 4 160 to i na 5 też 160, a więc nie jest normalnie.
    I like my FIAT Cinquecento.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    36
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Ciekawe jakie były obroty silnika jak rozpędzałeś samochód do 160 km/h na 4 biegu Przecież tam pewnie wszystko wyło, to trzeba serca nie mieć Tak na serio to nigdy nie katowałem swojego autka i na pewno nie będę. 160 na 4 i 140 na 5? Nie wygląda to normalnie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    140 to ja 700-setą spokojnie wyciągam na czwartym biegu, więc mocno podejrzane to jest, fiat robi bardzo dobre skrzynie, ogólnie.
    I like my FIAT Cinquecento.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 grudzień 2016
    Skąd
    wawa
    Postów
    39
    Auto
    seicento (600) van
    Rocznik
    2005
    cc 700 wyciagala tak 130, z wiatrem i z gorki 140. A 1,1 mpi jechalem na 5 biegu 155, na 4 nie testowalem szkoda mi bylo nawet sluzbowego ktorego w ogole nie szanowalem A a zeby tyle prywatnym jechac na 4 to podziwiam was

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał patgaw Zobacz post
    cc 700 wyciagala tak 130, z wiatrem i z gorki 140. A 1,1 mpi jechalem na 5 biegu 155, na 4 nie testowalem szkoda mi bylo nawet sluzbowego ktorego w ogole nie szanowalem A a zeby tyle prywatnym jechac na 4 to podziwiam was
    To wiadomo, 1.1 mpi, to szybka maszynka, nawet 170 nie stanowi problemu, gdyby było gdzie rozwinąć taką prędkość, ale w ogóle tak szybko nie jeździj, ale 140 to żatr, dla takiego mocnego silnika i skrzyni piątki jak 1.1, 900-cetka lekko 150 wyciąga, fiat mocno zaniżał kiedyś, dane techniczne, nie wiem jak teraz. To był, żart z mojej strony, bo seicento 1.1 wspaniała maszynka. Ale odrazu mówię nie polecam, tak szybkiej jazdy, u mnie na autostradzie przy 135-140, wszystko tak czeszczy, w cinquecento 700, jakby zaraz miało się rozwalić, do 120 jest cichy, seicento ma wzmocnione podwozie, ale i tak nie polecam.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 28-03-2017 o 14:03
    I like my FIAT Cinquecento.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    36
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Uspokójcie się Panowie, bo życie jest cenniejsze od bicia rekordów Bardzo fajny samochodzik ogólnie, żwawy silnik, lider niezawodności to to nie jest, ale części są tanie jak barszcz. Niestety na 15 calówkach to nie jeździ, a każdy chyba wie jak seicento wypadło w testach zderzeniowych. Żeby poszaleć trzeba mieć czym, pomijając fakt, że drogi publiczne to nie tory wyścigowe. Kończe bo zaczynam nudzić

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał Loque Zobacz post
    Uspokójcie się Panowie, bo życie jest cenniejsze od bicia rekordów Bardzo fajny samochodzik ogólnie, żwawy silnik, lider niezawodności to to nie jest, ale części są tanie jak barszcz. Niestety na 15 calówkach to nie jeździ, a każdy chyba wie jak seicento wypadło w testach zderzeniowych. Żeby poszaleć trzeba mieć czym, pomijając fakt, że drogi publiczne to nie tory wyścigowe. Kończe bo zaczynam nudzić
    A co ja mam, biedny żuczek powiedzieć, jak jeżdżę, na 13-nastkach, to, mówisz, że życie się zaczyna od 16-szesnastek. Na 13 to tak rzuca, bo są już szerokie koleiny na drogach, teraz, na 13 jeździć to hardcor, jest.
    I like my FIAT Cinquecento.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2015
    Skąd
    Tumlin/k Kielc
    Wiek
    36
    Postów
    65
    Auto
    Fiat Seicento 1.1 SPI
    Rocznik
    1999
    Też jeżdżę na trzynastkach niestety Miałem na myśli to, że na piętnastkach już się jeździ dużo lepiej i bezpieczniej

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    Cytat Napisał Artur45672 Zobacz post
    To wiadomo, 1.1 mpi, to szybka maszynka, nawet 170 nie stanowi problemu, gdyby było gdzie rozwinąć taką prędkość, ale w ogóle tak szybko nie jeździj, ale 140 to żatr, dla takiego mocnego silnika i skrzyni piątki jak 1.1, 900-cetka lekko 150 wyciąga, fiat mocno zaniżał kiedyś, dane techniczne, nie wiem jak teraz. To był, żart z mojej strony, bo seicento 1.1 wspaniała maszynka. Ale odrazu mówię nie polecam, tak szybkiej jazdy, u mnie na autostradzie przy 135-140,
    O czym Wy tu mówicie. Przecież jazda CC i seicento powyżej 120 km/h to już jest smierć. Nie wiem czy ja już jestem za "stary" czy za dużo jeżdzę i wiem jak takie głupie rekordy się kończą, ale ja swoją E87 nie jechałem więcej niż 170, bo zbyt bardzo szanuję swoje życie i innych.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    45
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał vielud Zobacz post
    O czym Wy tu mówicie. Przecież jazda CC i seicento powyżej 120 km/h to już jest smierć. Nie wiem czy ja już jestem za "stary" czy za dużo jeżdzę i wiem jak takie głupie rekordy się kończą, ale ja swoją E87 nie jechałem więcej niż 170, bo zbyt bardzo szanuję swoje życie i innych.
    Może nie śmierć, ale czuć potworne drgania, wynika to z nie za dobrej budowy nadwozia, podwozie, jest pancerne nie gorsze jak w bmw, problem to nadwozie cieńka blacha redukcja masy, ale na boga nie na nadwoziu szukać redukcji masy, auto powinno być 100 kg cięższe i o wiele mocniejsze zawieszenie, a tak to tak jak kolega pisze, 120 to jest taka, granica, powyżej to jest tragicznie, hałas, potworne drgania, wyciszenie dramatyczne, ale to wszystko ta nieszczęsna redukcja masy, co we fiacie wyszło nie za dobrze.
    I like my FIAT Cinquecento.


 

Podobne tematy

  1. Przełożenie taśmy airbag - przełącznik zespolony
    Napisany przez Janusz212 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 24-02-2017, 15:24
  2. Położenie czujnika prędkości - Seicento 600
    Napisany przez Kubuuu na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-12-2015, 15:28
  3. Przełożenie pastylki immo i grota
    Napisany przez Iluvatar na forum Stilo
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 23-10-2012, 18:32
  4. przełożenie silnika
    Napisany przez Norbi na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-02-2009, 22:30
  5. Przełożenie gażnika weber
    Napisany przez kuba1990 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-12-2008, 10:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jaka predkosc na drugim biegu cinquecento 900

z jaka predkoscia jezdzicie fiat seicento 900

Szybka jazda fiat 900

Seicento 900 jakie obroty silnika przy kmh

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl