Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2015
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1999

    problemy z sejem na zimnym silniku.

    Siemanko.. pomóżcie bo już nie wiem co robić.

    Matula kupiła jakiś czas temu seicento 900tke. Wszystko było niby git.. ale ostatnio zaczął wariować. Pali koło 12l na 100km fakt ze po mieście ale no i tak dożo za dożo. Jak jest zimny chodzi jak traktor <dosłownie>, trzęsie się cały, kopci strasznie. Prawdopodobnie na zimnym silniku chodzą mu tylko dwa gary.. bo kompletnie nie ma mocy <tak jakby w ogóle ją miał> ale potrafi zgasnąć nawet na najmniejszym wzniesieniu. Po przejechaniu ok 6-7 kilometrów czuć wyraźnie jak załączają się kolejne gary. Jak się włączy nadmuch to strasznie czuć paliwem w środku. Świece i przewody były wymieniane niedawno ale pomogło na 2 dni.. ponoć gdzieś w dolocie jest malutka dziurka ale ona chyba by aż takich szkód nie narobiła. Ma ktoś jakiś pomysł co może być z nim nie tak? Pomóżcie proszę.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał on_94 Zobacz post
    ponoć gdzieś w dolocie jest malutka dziurka ale ona chyba by aż takich szkód nie narobiła.
    Dziurka w dolocie ma wpływ na odczyt czujnika przepływomierza, a ten reguluje dawkę paliwa. Tak więc silnik dostaje paliwo w ilości, której nie potrafi spalić i zalewa świece. Przy okazji nadmiar paliwa wykończy katalizator, lub rozp...li cały układ wydechowy, jeśli dojdzie do zapłonu w tłumiku.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2015
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1999
    hmm niby wszystko pasuje.. ale gdyby bylo tak jak pan mowi to caly czas by tak chodzil, a nie tylko jak jest zimny. Dobrze mysle?

  5. #4
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,301
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał on_94 Zobacz post
    ale gdyby bylo tak jak pan mowi to caly czas by tak chodzil, a nie tylko jak jest zimny. Dobrze mysle?
    Myślenie też Ci nie wychodzi. Silnik po rozgrzaniu nie potrzebuje już silnej iskry do zapalenia mieszanki. Z paliwa płynnego, w wysokiej temperaturze tworzą się opary, które łatwiej zapalić.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2015
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    29
    Postów
    3
    Auto
    Seicento 0.9
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Myślenie też Ci nie wychodzi
    To bylo nie potrzebne..nie znam sie to pytam.. Dziekuje za odpowiedz


 

Podobne tematy

  1. Problemy z sejem
    Napisany przez kebeka na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 19-12-2014, 19:25
  2. Problemy z paleniem na zimnym silniku
    Napisany przez michał87 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-10-2014, 10:21
  3. Problemy z odpalaniem na zimnym silniku
    Napisany przez jarek1976 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 08-02-2013, 16:39
  4. bravo 1.6 16v problemy na zimnym silniku, gorzej zapala
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 09-06-2009, 09:12
  5. problemy z zimnym TD
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 30-01-2009, 20:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl