Cześć, mam problem ze swoim seicentem! Mogę wrzucić biegi od 1 do 3 i na ręcznym puścić sprzęgło a samochód mi nie zgaśnie, czy to znaczy ze skończyło mi się sprzęgło?
Dodam że mam takiego muła ze masakra! Pomóżcie!!!![]()
Cześć, mam problem ze swoim seicentem! Mogę wrzucić biegi od 1 do 3 i na ręcznym puścić sprzęgło a samochód mi nie zgaśnie, czy to znaczy ze skończyło mi się sprzęgło?
Dodam że mam takiego muła ze masakra! Pomóżcie!!!![]()
Nie koniecznie może regulacja albo tylko sprężyna.
I like my FIAT Cinquecento.
Może docisk lub tarcza już swoje przeżyła. Jednakże to wymienia się w komplecie, więc nie ma to większego znaczenia.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Nie sądzę, aby taka naprawa była droga gdyż w cin sei do wszystkiego mechanik ma łatwy dostęp , ale sądzę, że parę części jest do wymiany, kompleksowa naprawa takiego sprzęgła to 400-500 zł, ale nie jest to skomplikowane sprzęgło to samo co w 125p i 126p.
I like my FIAT Cinquecento.